آنچه که باید در مورد انواع کت و کاپشن زنانه بدانیم

یکی از لباس‌هایی که می‌توان با آن ست‌های زیبایی به وجود آورد، کت و کاپشن زنانه است‌. یکی از دغدغه‌ها در اینجور‌ مواقع خرید درست لباس به ویژه خانم‌ها است. کت و کاپشن زنانه در بین خانم‌ها از محبوبیت بالایی برخودار است‌ و برای خرید آن وقت زیادی می‌گذارند و همواره برای آن‌ها مهم است.

برای فصل زمستان گرمای لباس در کنار استایلی جذاب بسیار قابل اهمیت است، به همین دلیل انتخاب کت و کاپشن زنانه که هم از نظر جنس گرم باشد و هم زیبا باشد که باعث خوشتیپی شما در این فصل زیبا بشود سخت و دشوار است.

در صنعت بزرگ مد انواع و اقسام مدل‌های کت و کاپشن زنانه با رنگ و نقش‌های مختلف وجود دارد.
در این مقاله به رایج ترین و جذاب‌ترین کت‌ها و کاپشن‌های زنانه اشاره کرده‌ایم برای خرید بهتر و متمایز کت و کاپشن‌های زنانه با ما در سایت بانک لباس همراه باشید.

آنچه که باید درباره انواع کت و کاپشن زنانه بدانیم

نکات مهم برای انتخاب کت و کاپشن زنانه

برخی افراد تنوع طلب که به دنبال مد هستند و از دنیای مد پیروی می‌کنند در فصل زمستان نیز صبر می‌کنند تا مد آن سال مشخص شود و سپس به سراغ فروشگاه‌ها می‌روند‌‌. که در اغلب مواقع این نوع کت و کاپشن‌های زنانه به زودی دل آن‌ها را می‌زند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که به سمت کت و کاپشن‌هایی که همه گیر شده و تایم کوتاهی مد هستند نروید، زیرا همیشه متناسب برای شما نیستند و امکان دارد به شما نیاید، پس لباسی را صرفا جهت این که مد است انتخاب نکنید. خیلی از افراد نیز ترجیح می‌دهند لباس‌های کلاسیک انتخاب کنند و سبک ساده را دنبال کنند.

لباس مناسب افراد سن بالا

اگر شما جز هر کدام از گروه‌های بالا هستید سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که برازنده شما و شخصیت شما باشد تا شما را بهتر از آنچه که هستید نشان بدهد و با پوشیدن آن لباس حس خوبی داشته باشید.
روش صحیح برای انتخاب لباس به ویژه کت و کاپشن‌های زنانه در نظر گرفتن فرم اندام، سن، موقعیت اجتماعی، سایز، رنگ، قیمت و جنس است.

انتخاب رنگ کت و کاپشن زنانه

امروزه با پیشرفت چشمگیر دنیای مد و صنعت مد برای انتخاب رنگ کت و کاپشن دستتان باز است. اما در گذشته بسیار محدودیت وجود داشته و اغلب از رنگ‌های سفید، مشکی و قهوه ای استفاده می‌کردند. همینطور در انتخاب پارچه نیز محدودیت داشتند و از پارچه‌های معمولی مانند چرم و پشم، کت و کاپشن می‌دوختند. امروزه انواع مدل‌های کت، کاپشن و ژاکت زنانه در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است تا هر فرد با هر سلیقه ای بتواند به راحتی خرید کند و گزینه‌های مختلف و متنوعی را پیش رو دارد‌.

انتخاب رنگ کت و کاپشن زنانه

پالت‌های رنگی کاپشن برای زمستان

چند پالت رنگی که در زمستان بسیار زیبا هستند ومی‌توانید به عنوان رنگ‌های مکمل از آن‌ها استفاده کنید شامل:

  • کرم_نارنجی
  • سفید_آبی
  • خاکستری_مشکی
  • سفید_مشکی
  • سبز_کرم
  • قهوه‌ای_کرم
  • خاکستری_آبی
  • زرد_,نارنجی
  • کرم_مشکی

نکته: استفاده از پارچه‌های چهارخونه در فصل پاییز و زمستان جذابیت بسیاری زیادی در استایلتان به وجود می‌‌آورد مانند کت، شکت و ژاکت چهارخونه

انواع کت و کاپشن‌های زنانه

کت و کاپشن پفی

اگر فردی سرمایی و حساس هستید کت‌ها و کاپشن‌های پف دار برای شما مناسب است. این نوع کت و کاپشن‌ها به علت دو لایه بودن بسیار گرم هستند و معمولا از سه جنس پلی استر، چرم مصنوعی یا پشم تولید می‌شود.
کت و کاپشن‌های پف دار را اغلب با شلوار‌های جین و بوت کوتاه ست می‌کنند البته این نوع کت و کاپشن‌ها را با کفش پاشنه بلند نیز می‌توانید بپوشید. برای مجالس، سفر، گردش و پیاده روی کت و کاپشن پفی زنانه انتخاب مناسبی است.

کت و کاپشن زنانه پفی

کت جین

اگر به دنبال ظاهر و استایلی اسپرت هستید کت و کاپشن زنانه جین ظاهری اسپرت دارد و هم به راحتی می‌توانید آن را ست کنید و به وسیله آن استایلی جذاب برای خودتان رقم بزنید . یکی از مزایای کت جین که می‌توان به آن اشاره کرد این است که در همه فصل قادر به استفاده است. به ویژه کت‌هایی که داخل آن‌ها پشم و لایی ندوخته‌اند. کت جین را اکثرا با شلوار جین و کتونی یا بوت ست می‌کنند و زیر آن یک بافت یا ژاکتی نازک و ظریف می‌پوشند.

کت جین برای زنان

کاپشن کلاه‌دار

اگر به دنبال استایل زمستانی برای استفاده روزمره خود هستید پیشنهاد می‌کنم کاپشن‌های کلاه دار را امتحان کنید. این نوع کاپشن‌ها نه تنها نیاز شما را برطرف می‌کنند بلکه ظاهری آراسته و زیبا به شما می‌دهند. اغلب از جنس‌های ویسکوز، پلی استر، پشم، اکریلیک هستند و گرم کننده خوبی هستند. اکثرا این نوع کاپشن‌ها را با بوت‌های بلند و شلوار استرچ می‌پوشند.

کت بلیزر

این نوع کت‌ها ظاهری رسمی دارند و در گذشته مخصوص آقایان بود. اما امروزه در صنعت مد کت‌های بلیزر برای خانم‌ها نیز مد است. جنس این نوع کت‌ها پنبه، پلی استر، کرپ و پشم است. این کت‌ها برای مصاحبه‌های کاری و مهمونی‌های رسمی و کاری مناسب است البته در مهمونی‌های شبانه نیز از آن استفاده می‌کنند.
اکثر این کت‌ها را با شلواری جذب و بوت کوتاه می‌پوشند.

سوییشرت و هودی زنانه

سوییشرت و هودی به علت راحتی بسیار زیادی دارند و سباک هستند در زمستان اغلب برای ورزش و روزی‌های بارانی استفاده می‌شوند.
برخی از آن‌ها از گردن تا کمر با زیپ باز بسته می‌شود و برخی دیگر نیز بدون زیپ است.
یکی از علل محبوبیت سوییشرت و هودی بین زنان گرمای آن است زیرا جنس آن از پنبه ، پشم و ویسکوز است گرمای کافی را به بدن شما منتقل می‌کند.
سوییشرت و هودی را می‌توانید با یک گرم کن و جاگر ورزشی یا جین ست کنید و تیپی کژوال و اسپرت داشته باشید.
این نوع استایل‌ها یکی از ترند‌های محبوب در بین جوانان است.

کت چرم زنانه

یکی از احتیاج‌ها و نیاز‌های کمد هر خانمی یک کت و کاپشن زنانه چرم است. کت چرم هیچوقت از مد نمی‌افتد و همیشه قادر به استفاده از آن می‌باشید. چه بسا این نوع کت‌ها به شخص احساس خوشایند و قدرت می‌دهند. یکی از مزایای کت‌چرم این است که نیاز به شستن ندارد و بسیار گرم است. کت‌های چرم زنانه را اکثر با لگ چرم یا شلوار جین و بوت بلند میپوشند. زیر این نوع کت‌ها می‌توانید بافت نازک و یا بادی بپوشید.

کت چرم زنانه

پالتو و کت بارانی

اگر به دنبال یک پالتو بسیار گرم هستید که استایل رسمی داشته باشد پالتو‌های بارانی مناسب است‌. این نوع بارانی‌ها اغلب کمربند می‌خوردند و بلند هستند. افراد قد بلند را زیبا‌تر و کشیده در نشان می‌دهد. جنس این پالتو‌ها از پنبه، اکریلیک و جیر است و نیاز به تمیز کردن آن ندارید. اکثرا این نوع پالتو‌ها را با شلوار جین تنگ، بوت کوتاه و ژاکت یا بافت یقه اسکی می‌پوشند.

کت و کاپشن ضد آب

کت و کاپشن‌های زنانه ضد آب برای محافظت از بدن در مقابل باران‌های شدید دوخته می‌شوند. جنبه محافظتی در برابر باران را دارد ولی گرمای آنچنانی ندارد. لایه بیرونی آن از جنس ضد آب دوخته شده است و ظاهری یک دست دارد. این نوع کاپشن‌ها برای فصل‌های پاییز و بهار مناسب‌تر است زیرا در این. فصول باران بیشتر است‌. برخی از این کاپشن‌ها کوتاه است و سبک کت را دارد و برخی بلندتا زیر زانو است. این کاپشن‌ها را می‌توانید با بوت‌های بلند و شلوار جین ست کنید.

پافر

یکی از ترند‌هاب امسال که بسیار از آن استقبال شده است پافر است. یکی از مزیت‌های آن نداشتن آستین است و برای مناطقی که سرمای شدید را تجربه نمی‌کند مناسب است. پافر را اکثرا با ست‌های هودی و شلوار جاگر ست میکنند به همراه کلاه‌های بافتنی و بوت. این نوع کاپشن برای کوهنوردی، طبیعت گردی و گردش بسیار مناسب است زیرا آستین ندارد و تحرک در آن آسان‌تر از کاپشن‌های دیگر است.

ژاکت‌های زنانه

ژاکت‌های زنانه اغلب از جنس‌های پنبه، ریون، پشم و یا پلی استر است. بستگی به سلیقه دارد که کدام را انتخاب کنید و در کدام احساس راحتی داشته باشید. از انواع ژاکت‌های زنانه میتوانیم به هودی، کش بافت، پانچو، ترمال، پلیور اشاره کنیم. ژاکت‌ها و بافت‌های یقه اسکی و راه راه نیز هستند که تن خور آن‌ها زیبا است.

نکته: در هنگام خرید به کیفیت کاپشن و کت‌های زنانه توجه کنید و حتما زیپ و دکمه‌های آن را چک کنید.
بعد از انتخاب کت و کاپشن مورد نظر خود حتما نوع دوخت آن را نگاه کنید تمیر دوزی شده باشد.

کلام آخر

هر فرد طبق سلیقه و شناخت اندام خود و شخصیت خود باید لباس انتخاب کند. گرچه برای تنوع می‌توانید هرسال یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید و خریداری کنید تا سبک‌ها و استایل‌های مختلف را امتحان کنید.
کت ‌ها و کاپشن‌های زنانه داری تنوع بسیار بالایی است. در این مقاله سعی داشتیم با ذکر چند نکته بت همراهان سایت بانک لباس کمک کنیم تا خریدی بهتر داشته باشند و در وقت و سرمایه خود حداکثر صرفه جویی را بکنند. برای خریدی مطمئن و داشتن رضایت کامل از خرید خود دانستن یک سری از مطالب و نکات ضروی است.سوال دارید در تلگرام از ما بپرسید

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید