نحوه بستن پاپیون به صورت مرحله به مرحله+ ویدیو

نحوه بستن پاپیون به صورت مرحله به مرحله

چه در عروسی لباس تاکسیدو بپوشید و چه در یک کوارتت آرایشگاهی آواز می‌خوانید، باید بدانید که چگونه پاپیون ببندید. این کاری نیست که اکثر ما اغلب انجام دهیم، اما خوشبختانه، اگر بتوانید بند کفش‌های خود را ببندید، می توانید یک پاپیون هم ببندید، زیرا همان گره است. ممکن است در ابتدا احساس نکنید. زیرا موقعیت بین نحوه بستن پاپیون و بند کفش بسیار متفاوت است، اما با کمی صبر و تمرین، می توانید به راحتی پاپیون را ببندید! در ادامه با بانک لباس همراه باشید.

ویدیو نحوه بستن پاپیون

اگر در حال حاضر انرژی یا زمان خواندن این متن را ندارید، می‌توانید با تماشای این ویدیو، روش گره زدن پاپیون را یاد بگیرید.

قسمت 1 از 3: اندازه گیری پاپیون

مراحل، مرحله‌ی اندازه گیری پاپیون عبارتند از:

۱. یقه خود را بالا بیاورید

 اگرچه یک پاپیون را می‌توان با یقه بالا یا پایین بست. اما برای دیدن کارهایی که با یقه بالا انجام می‌دهید بسیار راحت تر خواهید بود.

بنابراین آن را بلند کنید و مطمئن شوید که دکمه بالای پیراهن خود را بسته‌اید.  همچنین باید از یک آینه استفاده کنید تا به شما کمک کند در اولین باری که یک پاپیون می‌بندید، ببینید چه کار می‌کنید.

۲. گردن خود را اندازه بگیرید

صاف بایستید و از یک نوار اندازه گیری خیاطی برای اندازه گیری گردن خود استفاده کنید که از پایه پشت گردن شروع می‌شود و به سمت جلو ختم می‌شود و یقه شما دقیقاً در اطراف سیب آدم قرار دارد. یک انگشت اشاره را نیز بین نوار قرار دهید تا کمی فضای تنفسی به خود بدهید.

۳. سایز پاپیون

 پاپیون‌ها یک سایز هستند، اما راه‌هایی برای تنظیم طول دارند با سوراخ‌های کشویی یا دکمه. بیشتر پاپیون‌ها اندازه‌گیری‌های گردن از پیش مشخص‌شده‌ای دارند که به شما اطلاع می‌دهند که چگونه آن‌ها را بر اساس اندازه‌گیری گردن خود سایز کنید. لغزنده یا دکمه‌ها را بر اساس اندازه گیری گردن خود حرکت دهید.

۴. پاپیون را دور گردن خود قرار دهید

مانند روش گره یک کراوات معمولی، یک سر پاپیون باید طولانی‌تر از سر دیگر روی سینه شما قرار بگیرد. پاپیون را طوری قرار دهید که یک سر آن تقریباً 1.5 اینچ (3.8 سانتی متر) پایین تر از انتهای دیگر آویزان باشد.
مانند یک کراوات معمولی، مهم نیست که انتهای بلندتر آن در کدام طرف باشد . با این حال، بیشتر کار را با دستی انجام خواهید داد که قسمت کوتاه‌تر پاپیون از آن شروع می‌شود، پس این را در نظر داشته باشید.

قسمت ۲ از ۳: بستن پاپیون

مراحل، مرحله‌ی نحوه بستن پاپیون عبارتند از:
۱. انتهای بلندتر را روی انتهای کوتاه تر رد کنید. باید کراوات را نزدیک گردن خود ضربدری کنید تا حلقه دور گردن شما به اندازه‌ای بزرگ باشد که بتوان با آن کار کرد اما شل نباشد. شما نمی‌خواهید کمان شما جلوی سینه شما آویزان باشد.
۲.انتهای بلند را زیر جایی که دو انتها متقابل می‌شوند حلقه کنید. با یک دست، نقطه‌ای را که دو انتهای آن روی جلوی یقه خود متقاطع است، نگه دارید. قسمت آویزان انتهای بلندتر را بگیرید و آن را از پشت و سپس از نقطه تقاطع به بالا رد کنید.

  • در این مرحله می‌توانید هر دو سر پاپیون را بکشید تا آنقدر که راحت هستید دور گردنتان محکم شود.
  • هنگامی که پاپیون را محکم کردید، انتهای بلندتر آن را روی شانه مربوطه به عقب ببرید. برای مرحله بعدی به آن نیاز نخواهید داشت.

۳. انتهای آویزان را تا کنید تا یک حلقه درست شود. انتهای کوتاه‌تر را که هنوز آویزان است بلند کنید و در پهن‌ترین قسمت شکل کمان‌ را روی خود تا کنید. کل قسمت را بلند کرده و 90 درجه بچرخانید، به طوری که به صورت افقی باشد. این یک حلقه را تشکیل می‌دهد که به همان سمت شانه‌ای که انتهای طولانی تری روی آن قرار دارد اشاره می‌کند. این تا را در لاغرترین قسمت پاپیون که باید درست جلوی سیب آدم باشد، کنار هم نگه دارید. این حلقه جلوی پاپیون تکمیل خواهد بود ، بنابراین باید شکل کلی محصول نهایی را داشته باشد.

۴. انتهای بلندتر را روی مرکز لاغر کمان بیندازید. انتهای بلندتر را از روی شانه خود بردارید و آن را روی لاغرترین قسمت پاپیونی که در مرحله آخر ایجاد کردید قرار دهید.

۵. کمان را جلوی انتهای بلند به هم بچسبانید. سمت چپ و راست انتهای تا افقی را بگیرید و آنها را در جلوی انتهای آویزان به هم بچسبانید. اکنون بالای انتهای آویزان بین آنها قرار می‌گیرد.
شکاف کوچک در پشت قسمت کمان وجود دارد که می‌توانید در حالی که آن را به جلو خم کرده‌اید، مشاهده کنید. انتهای پرده پاپیون را مانند انتهای کوتاه روی خودش تا کنید و حلقه را از روی تا از سوراخ بیرون بکشید. اکنون نیمه پشتی کمان را تشکیل می‌دهد.

فاصله بین گره شل از مرحله دو و جایی که انتهای بلندتر پاپیون را در مرحله چهار کشیده‌اید، خواهد بود.

قسمت 3 از 3: اتمام پاپیون

مراحل، مرحله‌ی اتمام پاپیون عبارتند از:
۱. حلقه‌ها را بکشید. کشیدن انتهای صاف پاپیون به سادگی آن را مانند کشیدن رشته‌های آویزان بند کفش باز می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که با کشیدن آرام قسمت‌های حلقه شده پاپیون را سفت کنید.

۲. پاپیون را صاف کنید. به محض اتمام کار، احتمالاً پاپیون کج می‌شود، اما می‌توانید به راحتی حلقه را در پاپیون‌های جلو و عقب بچرخانید تا آن را در موقعیت مناسب قرار دهید.

برای این کار ممکن است نیاز باشد که انتهای صاف را کمی بکشید تا پاپیون شل شود، سپس قبل از سفت کردن دوباره آن را تغییر دهید. مطمئن شوید که کراوات محکم بسته‌اید.
۳. یقه خود را پایین بیاورید اکنون پاپیون شما کاملاً بسته شده و در موقعیت قرار گرفته است، بنابراین می‌توانید یقه خود را پایین بیاورید و آماده شدن را تمام کنید.
۴. پاپیون را به صورت دوره‌ای چک کنید. از آنجایی که نمی‌توانید مانند کفش‌هایتان پاپیون را دوبار ببندید، زمانی که در پای شما قرار دارند، شل می‌شوند و حتی می‌توانند باز شوند. پاپیون خود را به صورت دوره‌ای بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز محکم و کاملاً در جای خود قرار دارد.

سوالات متداول نحوه بستن پاپیون

سوالات متدوال درباره نحوه بستن پاپیون عبارتند از:

  • روش صحیح بستن کراوات ثابت چیست؟

راه درستی وجود ندارد. همیشه یک پاپیون “واقعی” بخرید. می‌توانید نحوه بستن پاپیون را روی پای خود تمرین کنید.

  • گره چقدر شل خواهد شد؟

گره می‌تواند هر چقدر که می‌خواهید سفت یا شل باشد. اگر خیلی شل به نظر می‌رسد، آن را سفت یا باز کنید و اندازه را تنظیم کنید. شما باید بتوانید فضایی داشته باشید که بتوانید انگشت خود را بین پارچه و گردن خود قرار دهید.

  • اگر بخواهم یک پاپیون بسازم که طول آن یک ست و متناسب با اندازه‌های گردن من باشد، چه مدت آن را درست کنم؟

ابتدا گردن خود را اندازه بگیرید. کراوات دارای شکاف‌هایی است که «قلاب» (معمولاً «T») در آن می‌لغزد و طول مناسب برای کراوات شما ایجاد می‌کند. به طور سنتی، همه تساوی‌ها از 13 1/2 اینچ شروع می‌شود و تا 19 3/4 اینچ ادامه می‌یابد. هر چه بزرگتر باشد و ممکن است به یک کراوات سفارشی نیاز داشته باشید. سوال دارید در تلگرام از ما بپرسید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید