ایده های شیک و جذاب برای ست کردن بارانی

ایده های شیک و جذاب برای سِت کردن بارانی

یکی از مهم‌ترین ایده‌ها برای یک استایل شیک و کلاسیک پاییزی، ست کردن بارانی است. بارانی لباسی است که در برابر آب مقاومت بالایی دارد و در واقع ضد آب است. تقریبا می‌توان گفت که این نوع پوشش با اکثر لباس‌هایی که داریم، به راحتی سِت می‌شود. اسفتاده از لباس بارانی فقط مختص روزهای ابری و بارانی نیست. شما می‌توانید در فصولی که هوا کمی سرد است، بارانی را جایگزین مانتو و یا کاپشن کنید. معمولا از پارچه‌ها‌ی مصنوعی یا طبیعی در دوخت و تولید بارانی‌ها استفاده می‌گردد. ضمنا در تهیه‌ی پارچه‌های بارانی باید از موادی که در برابر آب مقاوم هستند، لحاظ شود؛ مثل مواد پلاستیکی و مواد پلی استر. در این مقاله سعی کرده‌ایم شما را با اصول سِت کردن بارانی و مدل‌های مختلف آن برای داشتن استایل جذاب و زیبای پاییزی آشنا سازیم. پس لطفا ما را همراهی کنید.

ایده های شیک و جذاب برای سِت کردن بارانی

نگاهی گذرا به جنس بارانی‌های زنانه

در ابتدا باید عنوان کنیم سه مدل آستر هستند که در تهیه‌ی بارانی‌های زنانه و دخترانه، به کار می‌روند. یک مدل از بارانی‌ها، فقط از یک لایه پارچه که جنسی پلاستیکی دارد، تشکیل شده است. ست کردن این بارانی‌ها بهترین گزینه برای اشخاص چاقی است که مایلند با استفاده از بارانی ظریف‌تر و لاغرتر دیده شوند. البته پوشیدن این نوع از بارانی‌ها برای کسانی که سرمایی نیستند هم، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. در بعضی موارد، بین آستر و پارچه‌ی اصلی بارانی، لایه‌ای پشمی گنجانده می‌شود که در مقایسه با نوع قبلی گرمای بیشتری دارد. این قبیل از بارانی‌ها، برای فصل زمستان و پاییز بسیار مناسب هستند. مدل دیگری از بارانی‌ها هستند که به جز لایه‌ی پشمی، در دوخت آنها از یک لایه پوست یا خز استفاده شده که به پارچه‌ی اصلی متصل است. این مدل از بارانی‌ها علاوه بر گرمای بیشتری که دارند، استایل شما را رسمی نشان خواهند داد.

مدل‌های مختلف بارانی‌های زنانه و دخترانه

در دنیای مد امروز، بارانی‌ها در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون، با رنگ‌های پر تنوع در تولیدی‌ها دوخته می‌شوند. به‌طور کلی بارانی‌ها در دو مدل کوتاه و بلند و به سبک‌های، کلاه دار، اسپرت، چرم و……. در بازار تولید می‌شوند.شما باید در انتخاب مدل بارانی خود دقت کنید تا با استایل شما به خوبی هماهنگی و همخونی لازم را داشته باشد. پس در ادامه‌ی این مبحث همراهمان باشید تا شما عزیزان را در این خصوص راهنمایی کنیم.

مدل‌های مختلف بارانی زنانه

بارانی‌های کلاسیک

یکی از مدل‌های پرکاربرد و منعطف در میان بارانی‌های زنانه و دخترانه، بارانی کلاسیک می‌باشد. این دسته از بارانی‌ها به آسانی با اکثر لباس‌های شما قابل سِت کردن می‌باشند. بارانی‌های کلاسیک معمولا طرحی ساده دارند که متشکل از چهار دکمه در بخش میانی لباس و یک کمربند می‌باشد.

بارانی‌های کلاه دار

یکی دیگر از مدل‌های بسیار جذاب بارانی در میان دختر خانم‌ها که طرفداران زیادی هم دارد، بارانی کلاه‌دار است. معمولا جنس این قبیل از بارانی‌ها همچون نایلون، براق و چرمی است. این رده از بارانی‌ها برای افرادی که استایل‌ اسپرت دارند، کاملا انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. بارانی‌های کلاه‌دار را می‌توان در کنار نیم بوت و شلوار جین مام استایل استفاده کرد.

بارانی‌های جلوباز

به طور کلی برای ست کردن با این بارانی‌ها در لایه‌های زیرین، بلوز پشمی، ژاکت و سوییشرت می‌پوشند. در هنگام انتخاب و خرید این قبیل از بارانی‌ها سعی کنید، یک شماره بزرگتر از سایز اصلی‌تان بخرید. در این‌صورت فضای مناسبی برای لباس‌های زیرین مهیا می‌شود و قطعأ راحت‌تر خواهید بود.

بارانی‌های چرم

در دنیای مد و فشن، هنوز هم بارانی چرم لباس مورد علاقه‌ی خریداران خانم به حساب می‌آید. بارانی‌های چرم برای بانوانی که علاقه به داشتن استایلی ویژه و منحصر به فرد هستند، بسیار مناسب است. علاوه بر زیبایی این دسته از بارانی‌ها، چرم به کار رفته در آنها نیز معمولا جنس خوب و مدرنی دارد. امروزه طرح‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های متنوع این قبیل از بارانی‌ها نیاز هر سلیقه‌ای را تأمین می‌کند.

بارانی چرم

بارانی در موقعیت‌های رسمی

اگر در فصل بهار و پاییز و زمستان قصد رفتن به مهمانی‌های رسمی و مجلسی دارید، بارانی بپوشید. در واقع پیشنهاد می‌کنیم به جای پوشیدن رویه‌های دیگر لباس مثل کاپشن، از بارانی استفاده کنید. ست کردن بارانی با کفش پاشنه بلند و لباس مجلسی، استایلی بسیار جذاب و شیک در شما ایجاد خواهد کرد. پس بهترین گزینه در مهمانی‌های رسمی فصل‌های سرد سال، ست کردن بارانی مناسب زنانه به شمار می‌آید.

سِت کردن دامن با بارانی‌های زنانه و دخترانه

سِت کردن بارانی زنانه در فصول سرد سال، با دامن‌های چهارخانه‌ی طوسی و یا رنگی ایده‌ی بسیار زیبایی به شمار می‌رود. امروزه دختران و بانوان اشتیاق بیشتری به پوشیدن دامن‌های کشمیر بلند و کوتاه و یا پشمی دارند. نحوه‌ی سِت کردن دامن با بارانی نیز چهارچوب خاصی دارد که باید در زمان انتخاب و خرید لباس پاییزی زنانه، مد نظر قرار گیرد. بارانی‌های بلند و کلاسیک، به همراه دامن‌های کشمیر چهارخانه، سِت کاملا زیبایی پدید می‌آورند. در میان لباس‌های مختلف زمستانی زنانه، دامن‌های بلند و پشمی فقط با پالتو به زیبایی سِت می‌شوند. در واقع این دامن‌ها در کنار بارانی‌ها انتخاب مناسبی به حساب نمی‌آیند. باید یادآور شویم که مناسب‌ترین جنس دامن جهت ست کردن با بارانی، کشمیر است. لازم به ذکر است که بدانید بارانی‌های اسپرت را به هیچ وجه نمی‌توان با دامن سِت کرد. پیشنهاد ما به شما در این مورد انتخاب و خرید شلوار جین مناسب است.

کُت‌های بارانی

از دیگر مدل‌های مورد علاقه و پرطرفدار بارانی زنانه و دخترانه، می‌توان به کت‌های بارانی اشاره کرد. این سبک از بارانی‌ها به آسانی با بیشتر لباس‌های شما سِت و تکمیل می‌شوند. معمولا کت‌های بارانی شامل بندهای گره خورده در سر آستین‌ها هستند. این قبیل از کت‌ها، حاوی یقه‌ای بزرگ به همراه پلیسه در پشت هستند و در بخش میانی لباس، چهار یا شش دکمه دارند.

کت‌های بارانی

مدل‌های مختلف استایل با بارانی زنانه

اگر بتوانید لباس پاییزی خود را با لباس بارانی سِت کنید، در این صورت استایل پاییزی شما کاملا شیک و جذاب خواهد شد. در ادامه‌ی این مبحث همراهمان باشید تا اطلاعات شما در این زمینه تکمیل شود.

استایل راحت پاییزی مناسب

در این سبک از استایل، شما قاعدتأ به اکسسوری‌های زیادی نیاز ندارید. یعنی یک بارانی با استایل مونوکروم یا تک رنگ به علاوه‌ی شلوار جین و یه جفت بوت کوتاه کافیست. به این ترتیب استایل شما جذاب و چشمگیر و در عین حال کاملا راحت و ساده خواهد بود.

استایل مجلسی

استفاده از رنگ مشکی در ترکیب یک استایل زنانه‌‌ی کلاسیک و جذاب نقش بسیار موثری دارد. اگر می‌خواهید استایلی شیک و مجلسی داشته باشید، از پوشیدن بارانی مشکی در کنار چکمه‌ی چرمی که پاشنه‌ی بلندی دارد، غافل نشوید. ضمنا پوشیدن لگینگ و شلوار جین زنانه به همراه مدل‌های مختلف شال و روسری در کنار بارانی زنانه، به تکامل استایل جذاب شما کمک زیادی خواهد کرد. بارانی زنانه‌ی مشکی را به راحتی می‌توانید با بلوز یا پلیورهایی به رنگ آبی، طوسی، زرد، سفید و زرشکی سِت کنید.

استایل کاری

داشتن استایل شیک و مدرن در هر شرایطی و برای هر شخصی حس و حال خوبی دارد. به همین منظور پوشیدن بارانی برای اشخاصی که در محل کار خود لباس فرم مخصوصی می‌پوشند، ایده‌ی خوبی محسوب می‌شود. چون اگر بنا به دلایلی از لباس فرم کار خود ناراضی باشید، امکان شیک‌پوشی را از دست نخواهید داد. استفاده از بارانی‌های ساده با رنگ روشن و یا به رنگ مشکی، برای استایل کاری مناسب‌ترین گزینه به حساب می‌آیند. با انتخاب یک بوت رنگی مناسب و کیف ساده در کنار بارانی، استایلی عالی و جذاب و هماهنگ پیدا خواهید کرد. پس پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب لباس محل کار خود نیز، توجه و دقت کافی را داشته باشید.

استایل پاییزی زیبا با بارانی‌های رنگی

بارانی‌های رنگی مثل سبز، صورتی روشن و آبی مناسب این استایل هستند. برای داشتن یک استایل متناسب و زیبا باید در کنار بارانی رنگی، لباس‌هایی با طراحی ساده بپوشید. مثلا می‌توانید در کنار بارانی، از یک بلوز بافت با طرحی ساده و یا رنگی متناقض استفاده نمایید.

نقش رنگ‌ها در سِت کردن بارانی‌های پاییزی

یکی از اساسی‌ترین معیارها در گزینش لباس پاییزی زنانه، مبحث رنگ‌ها هستند. چون رنگ‌ها در واقع نشان‌ دهنده‌ی احساسات ما هستند. با آمدن فصل پاییز، رنگ‌های جذاب و گرمی مثل قهوه‌ای، نارنجی، زرد و قرمز حس شوق بانوان را نیز برانگیخته می‌کند. البته ناگفته نماند که با دیدن تنوع رنگی لباس‌های موجود در بازار، متوجه می‌شوید که شما در انتخاب رنگ‌ها کاملا آزادید. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب و خرید بارانی مناسب مخصوصا در فصل پاییز، از رنگ‌های گرم مثل کهربایی و شتری غافل نشوید.

نکته‌هایی مفید برای ست کردن بارانی زنانه و دخترانه

قبل از انتخاب و خرید بارانی، در آغاز باید دقت کنید که سایز بارانی با سایز اندام شما مطابقت داشته باشد. همواره سعی کنید بارانی انتخابی شما، سایزی بزرگ‌تر از سایز بدن شما نداشته باشد. چون حالت طبیعی اندام واقعی شما را مخفی می‌کند و به آن جلوه‌ی نافرمی می‌بخشد. نکته‌ی بعدی اینکه، سر شانه‌ها و آستین‌های بارانی نباید، زیاده از حد بلند باشند. و مورد دیگر اینکه اگر تمایل دارید پیراهن پوشیده شده در زیر بارانی شما، پنهان نماند و نمایان باشد، کمربند بارانی را در پشت کمر ببندید. همچنین فراموش نکنید که جذابیت و زیبایی استایل پاییزی شما در لباس بارانی، با یک کفش و کیف شیک و مناسب، کامل‌تر خواهد شد.

کلام آخر

استفاده از بارانی‌ها برای داشتن یک استایل شیک و جذاب پاییزی، نقش بسیار مؤثری دارند. فقط باید توجه کنید که مدل، پارچه و رنگ انتخابی بارانی شما، متناسب با شرایط و سایز اندام شما باشد. امیدواریم با ارائه‌ی مطالب ذکر شده در این مقاله، کمک کوچکی در این زمینه به شما همراهان گرامی کرده باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید