راهنمای خرید ساک دستی مناسب

راهنمای خرید ساک دستی مناسب

ساک‌های دستی به عنوان وسیله‌ای بسیار کاربردی و مفید، در میان لوازم مورد نیاز هر خانواده، یافت می‌شوند. از آنجا که خرید این وسیله پرکاربرد امری ضروری است، پس باید راهنمای خرید ساک دستی مناسب را به همراه داشته باشید. ضمنا، به ندرت پیدا می‌شود که شما بتوانید تنها با تهیه‌ی یک چمدان، لوازم مورد نیاز خود را هنگام سفر در آن جای دهید.

در زمان‌های گذشته خانم‌ها ساک و کیف مورد نیاز خود را می‌دوختند و در مصارف گوناگون استفاده می‌کردند. اما امروزه دیگر امکان این نیست که هر شخص برای خود و خانواده‌اش کیف بدوزد. راه حل بهتر خرید ساک دستی مناسب ازتولید کنندگان است. در ادامه برای دریافت راهنمای خرید ساک دستی مناسب، با بانک لباس همراه باشید.

راهنمای خرید ساک دستی مناسب

راهنمای خرید ساک دستی مناسب

امروزه ساک‌های دستی در ابعاد گوناگون و رنگ‌های متنوع و زیبا تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند. هر کدام از آنها برای حمل و نقل وسایل کوچک و بزرگ، و همچنین سبک و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساک‌های دستی به لحاظ شکل و شمایل ساده و ظریف و فرم استفاده‌ی راحتی که دارند، فضای خوب و مناسبی برای تبلیغات به شمار می‌آیند.یعنی تولیدکنندگان ساک‌ها می‌توانند با درج تبلیغات شرکت‌ها و مشاغل مختلف روی این ساک‌ها، کسب درآمد بالایی داشته باشند. نتیجه‌ی این کار برابر است با مطرح شدن و شناخته شدن مشاغل در میان مشتریان و به دنبال آن افزایش فروش و درآمد بیشتر فروشندگان.

انواع ساک‌های دستی

ساک‌های دستی در انواع و طرح‌ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند و هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. انواع سبک‌های ساک دستی عبارت است از ساک:

  1. برزنتی
  2.  پارچه‌ای
  3. کتان
  4. سوزنی
  5. کاغذی
  6. کرافت
  7. گلاسه

ساک‌های دستی برزنتی

ساک‌های دستی برزنتی جزو ساک‌های پرکاربرد هستند و استفاده‌ی مداوم و همیشگی از مزیت‌های اصلی این دسته از ساک‌هاست که معمولا هم قیمت ارزانی ندارند. این نوع از ساک‌ها از جنس پارچه‌ای به نام برزنت تهیه می‌شوند و چون جنس این پارچه تا حد زیادی سخت و مقاوم است، این ساک‌ها می‌توانند تحمل فشار وزن بالایی داشته باشند؛ تقریبأ می‌توان گفت وزن بار بین ۱۰ تا ۱۵ کیلو را راحت با آنها می‌توان جا به جا کرد. همچنین ساک‌های برزنتی کاملا ضد آب هستند و از نفوذ آب به داخل ساک و خیس شدن لوازم شما جلوگیری می‌کنند. این ساک‌ها در مقابل تابش نور خورشید نیز استحکام و ایستادگی بالایی دارند.

ساک‌های دستی برزنتی

عمر مفید بلند ساک‌های برزنتی

با توجه به دلایلی که ذکر شد باید اقرار کرد که عمر مفید این ساک‌ها خیلی زیاد است و مدت زمان زیادی را می‌توان از آنها استفاده کرد. لازم به ذکر است که به علت سفت و سخت بودن پارچه‌ی برزنت به کار رفته در آن، از ورود اجسام نوک تیز به داخل ساک هم ممانعت کافی به عمل می‌آید و در زمان خرید خیال شما را آسوده خاطر خواهد کرد.

ساک‌های برزنتی در طیف رنگی گسترده‌ای تهیه و تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به مدل و سایز و رنگ مد نظرتان، برای تبلیغ کسب و کار خود با چاپ در سطح این ساک‌ها، از آنها بهره ببرید.
این قبیل ساک‌ها در خیلی از مکان‌ها جنبه‌ی مصرفی دارند و به وفور یافت میشود که در ذیل به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از ساک برزنتی در فضاهای مذهبی و هیأت‌ها و زیارتگاه‌ها و مسجد
  • قابل استفاده در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مرکز خریدهای سطح شهر
  • استفاده در فراهم کردن پک‌های مواد غذایی و کالاهای مختلف فروشگاهی
  • قابل استفاده برای هدایای تبلیغاتی و تولید محصولات وابسته

ساک‌های دستی پارچه‌ای

ساک‌های دستی پارچه‌ای در طرح‌ها و رنگ‌‌های بسیار مختلف و زیبایی تولید می‌شوند که می توانند در جنس‌های گوناگون تهیه و آماده‌ی مصرف شوند و به دلیل محاسن و مزایای خیلی زیادی که دارند، مصرف بسیار فراوانی در محیط پیرامون ما دارند. ما در اینجا شما را با نوع کتان و سوزنی آن آشنا خواهیم کرد، همراهمان باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

ساک‌های دستی پارچه‌ای

ساک‌های دستی پارچه‌ای از جنس کتان

یکی از ساک‌های دستی پرمصرف، ساک‌های دستی با جنس پارچه‌ی کتان یا متقال هستند. این جنس از ساک‌ها هم قابلیت بازیافتی دارند و هم این ‌که در ساخت آنها از کاغذ یا چوب استفاده نشده و به همین خاطر تا حد بسیار زیادی مورد استقبال تولیدکنندگان و مشتریان واقع شده‌اند. این دسته از ساک‌ها که در گروه ساک‌های پارچه‌ای قرار دارند در مقابل تحمل فشار بار، کاملا بادوام و مقاوم هستند و می‌توانند بارها و بارها در معرض استفاده‌ی خریداران قرار گیرند و مانند یک تبلیغ رسانه‌ای سیار در دید همگان باشند.

ناگفته نماند که ساک پارچه‌ای از نوع کتان آن مقاومت و قدرت بیشتری نسبت به جنس پارچه‌ی متقال آن دارد. محصولات گوناگون و پرتنوعی از ساک‌های کتان تولید می‌شوند که می‌توانند نیاز شما را در زمینه‌ی انتخاب و خرید ساک دستی مناسب برآورده نمایند.

ساک‌های دستی پارچه‌ای از جنس سوزنی

این نوع از ساک‌ها که به ساک پارچه‌ای سوزنی معروف هستند نیز جزو ساک‌های پر طرفدار و مقبول محسوب می‌شوند. این ساک‌ها می‌توانند در برابر ساک‌های دستی پلاستیکی جایگاه بهتر و مناسب‌تری داشته باشند که کاملا قابل بازیافتند و می‌توان با تولید روزانه و انبوه این قبیل از ساک‌ها، در حمایت از حفظ محیط زیست و سازگاری با آن، نقشی مؤثر و چشمگیری ایجاد کرد.

تفاوت ساک پارچه‌ای سوزنی با کیسه‌های پلاستیکی

در زمان‌های گذشته تقریبأ اکثر محصولات و کالاها در کیسه‌های پلاستیکی گنجانده می‌شدند اما امروزه با تغییر و تحولات وسیع بخش‌های تولیدی، این کیسه‌های پلاستیکی به ساک‌های پارچه‌ای سوزنی مبدل شده‌اند. ناگفته نماند که در طی سال‌ها تحقیقات به عمل آمده توسط متخصصان این امر، مبنی بر ضررهای پلاستیک مصرفی و آلوده شدن محیط زندگی، باعث شد تا دلیل محکم و قانع کننده‌ای در بازبینی و ارزیابی جنسیت و نوع ساک‌های دستی صورت پذیرد و به مرحله‌ی اجرا و تولید در آید.

از این رو همواره و حتی الامکان سعی دست اندرکاران بر این بوده که در ساخت این رده از ساک‌های دستی، از مواد پلاستیکی و شیمیایی کمتر استفاده شود. تمامی این عواملی که ذکر گردید باعث شد تا هم اکنون منابع بهتری در این خصوص جایگزین شوند.

ساک‌های دستی کاغذی

در راهنمای خرید ساک دستی مناسب، حیف است که نام کیف‌های محیط زیست دوست را نیاوریم. یکی دیگر از ساک‌های دستی که حقیقتأ کاربرد فوق العاده وسیعی در میان مردم و خریداران پیدا کرده است، ساک‌های دستی کاغذی می‌باشد که در ابعاد و شکل و طرح‌های بسیار متنوعی تولید و ارائه می‌شوند. این گروه از ساک‌ها بسته به نوع کاغذ به کار رفته در آن، دوام و مقاومت و همچنین تحمل بار وزنشان، متفاوت است.

این ساک‌ها که معمولا به صورت گسترده، جنبه تبلیغاتی و معرفی برند و مشاغل را نیز دارند، بسیار مورد توجه کاسبان و شرکت‌های بازرگانی و بازاریان قرار گرفته است. بیشترین طرفداران این قبیل از ساک‌ها، می‌توان گفت قنادی‌ها، فست فودها، موبایل فروش‌ها، رستوران‌ها،فروشگاه‌ها و فروشندگان صنف بهداشتی و آرایشی هستند. این مشاغل می‌توانند بدون هیچ محدودیتی، هر متن تبلیغاتی و طرح و رنگی که مدنظرشان است را، بر روی این ساک‌ها چاپ کنند.

ساک دستی کاغذی

جنس کاغذ ساک دستی کاغذی

انواع ساک دستی کاغذی در بازار تولید و توزیع می‌شوند که با توجه به نوع و جنس کاغذی که در تهیه‌ی آنها استفاده می‌شود، مورد شناسایی و ارزیابی قرار می‌گیرند. چهار جنس کاغذ که عبارتند از کاغذ کرافت، کاغذ گلاسه، کاغذ تحریر و کاغذ مقوایی که قسمت پشت آنها به رنگ طوسی و سفید است. لازم به ذکر است که دو نوع از این کاغذها نسبت به بقیه استفاده و مصرف زیادی دارد؛ یکی ساک کاغذی دستی کرافت و دیگری ساک کاغذی دستی گلاسه. در اینجا شما را از جنس و کیفیت این دو نوع ساک آگاه خواهیم کرد.

ساک‌های دستی کاغذی کرافت

ساک‌های دستی کاغذی کرافت، نسبت به نوع گلاسه‌ی آن، قیمت مناسب‌تر و پایین‌تری دارند و به وسیله‌ی گونه‌ای از خمیرهای شیمیای ی که از مواد تولید شده از کاغذ بازیافتی حاصل می‌شوند، به مرحله‌ی تهیه و تولید می‌رسند. این رده از کاغذها، اولین بار در کشور آلمان به این نام شناخته شده و توسط آنان به مرحله‌ی مصرف در آمد.

ساک کاغذی کرافت با اینکه قیمت ارزانی دارد، اما همچنان از استحکام زیاد و مرغوبیت چشمگیری برخوردار است. این ساک‌ها در اماکن مختلف و بین کسب و کارهای زیادی دیده شده و مصرف می‌شوند مثل فست فودها، قنادی‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها. و چون علاوه بر زیبایی و ظریف و سبک بودنشان، خرید آنها به لحاظ قیمت کاملا اقتصادی و مناسب است ، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین مغازه ‌‌داران و کاسبان پیدا کند.

ساک دستی کاغذی کرافت

ساک دستی کاغذی گلاسه

این قبیل از ساک‌ها که به ساک کاغذی گلاسه شهرت دارند، مرغوبیت بالا و جنس بسیار خوبی دارند. در بیشتر موارد، جنس کاغذ این دسته از ساک‌ها، حاوی روکش مات یا براق از نوع یووی موضعی و یا سلفون است، می‌باشد که استحکام زیادی دارند و با دوام هستند. تقریبأ می‌توان گفت از بهترین جنس کاغذها تهیه می‌شوند.

به عبارتی باید اینگونه بیان کرد که گرماژ این کاغذها به شدت زیاد است. در کنار مقاومت و دوام زیاد ساک‌های دستی کاغذی گلاسه، باید به درخشش و جلوه‌ی زیبای این کاغذها هم اشاره کرد.
پیرامون مباحثی که در خصوص این گونه از ساک‌ها بیان شد؛ امتیازات و مزیت‌هایی که می‌توان برای استفاده از ساک‌های کاغذی نام برد، به قرار زیر می‌باشد:

  1. می‌توان به راحتی و بدون محدودیت تمام سطح ساک دستی کاغذی را با چاپ کامل پوشاند.
  2. شکل ظاهری و طرح و مدل‌های این گروه از ساک‌ها ، زیبایی و ظرافت خاصی دارد.
  3. به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی سیار، واقعا چشم نواز و مفید و مؤثر به حساب می‌آیند.

جمع بندی مطالب

ساک دستی فقط وسیله‌ای برای جابه جایی کالا و حمل و نقل آسان کالاهای خریداری شده نیست بلکه می‌توان با حک کردن برندهای تجاری و تبلیغی مشاغل مختلف در سطح آن، از تبلیغات گران قیمت رسانه‌های دیگر مثل تلویزیون اجتناب کرد. در پایان امیدواریم با مصرف کمتر کیسه‌های پلاستیکی و در عوض با انتخاب ساک‌های دستی پارچه‌ای به عنوان جایگزین مناسب، برای حفظ سلامت محیط زیست قدم‌های موثری در این زمینه برداریم.سوال دارید در تلگرام از ما بپرسید

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید