پیشنهاد استایل تابستانی مردانه

آقایان با شروع تابستان و فصل گرما، باید به فکر استایل تابستانی مردانه خود و تغییر در پوشش باشند. امروزه طراحان دنیای مُد و فشن با ارائه‌ی راهکارهایی مفید و مؤثر سعی بر این دارند تا با دقت و شوق و به کارگیری سلیقه، استایل تابستانی مردانه و مناسب را به شما نشان دهند. چنانچه شما تا این لحظه سِت مردانه‌ی مناسب خود را برای تابستان انتخاب نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا اطلاعات شما در این زمینه تکمیل شود، پس با ما همراه باشید تا جذاب‌ترین و جدیدترین‌ راهکارها را به شما ارائه دهیم. تا انتها با بانک لباس همراه باشید.

استایل تابستانی مردانه

لازم است لباس‌های تابستانی خنک باشند

از ویژگی‌های مهم پوشاک در استایل تابستانی مردانه در فصل تابستان و هوای گرم این است که سبک و خنک باشند. در واقع مناسب‌ترین لباس‌ها برای فصول گرم سال، لباس‌هایی هستند که با پارچه‌های جنس نخ پنبه تهیه شده‌اند. لباس‌های نخی تراکم بسیار پایینی دارند و به راحتی جریان هوا را از درون خود عبور می‌دهند و احساس خنکی در شما به وجود می‌آورند. همواره در هنگام انتخاب و خرید لباس تابستان به جنس آنها توجه کنید و سعی کنید لباس‌های نخی را انتخاب کنید. زیرا هوا از بین لباس‌های نخی عبور می‌کند و از تعرق جلوگیری می‌کند. مثلا اگر اکثرا خواهان لباس‌های جین هستید، باید جنس تابستانه‌ی آن را خریداری نمایید که کاملأ از پارچه‌های خنک طرح جین تهیه می‌شوند. یادتان نرود به هر مقدار که درصد نخ به کار رفته در پارچه‌ی لباس شما زیادتر باشد، شما نیز حس خنک بودن بیشتری را دریافت خواهید کرد.

پیراهن خنک تابستانی مردانه

استفاده از سبک مونوکروم در استایل تابستانی مردانه

استایل مونوکروم به گونه‌ای از پوشش لباس می‌گویند که در آن سایه‌های متفاوت یک رنگ یا لباس‌های یکرنگ پوشیده شود. این مدل از پوشش لباس، شما را لاکچری و خاص نشان می‌دهد، مخصوصأ اگر در انتخاب رنگ و طرحشان دقت زیادی نمایید، مطمئنأ بین مردم با جلوه و درخشش خاصی دیده خواهید شد. در کنار سبک مونوکروم، استفاده از یک ساعت مچی شیک مردانه نیز، زیبایی و شکوه استایل شما را دو چندان خواهد کرد و شما را کامل‌تر ظاهر خواهد کرد؛ پس به خاطر بسپارید تقلید از سبک مونوکروم در پوشش شما، از جذاب‌ترین‌های یک تیپ لاکچری و فشن به حساب می‌آید.

استایل مونوکروم تابستانی

تا جایی که امکان دارد، ازپوشش لایه لایه لباس اجتناب کنید

یکی از موارد حائز اهمیت که باید در فصل تابستان حتی الامکان از آن فاصله بگیرید، پوشیدن لباس‌ها به صورت لایه لایه است. این کار باعث می‌شود که دمای بدن شما بالا رفته و باعث ایجاد تعریق شود و در نتیجه شما حس خوبی پیدا نخواهید کرد. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در هوای گرم و مرطوب لایه لایه لباس پوشیدن لباس را کنار بگذارید ؛ ولیکن چنانچه مجبور به این کار شدید و یا مایل به حفظ سبک استایل خود بودید، بدون شک در لایه‌ی زیرین لباس اصلی، لباسی که رنگ سفید دارد بپوشید تا از جذب گرمی هوا به بدن جلوگیری شود.

استایل تابستانه‌ی مردانه و شلوارهای پارچه‌ای

کشور ما در زمان‌های گذشته شاهد شلوارهای پارچه‌ای بود که بین اکثریت مردم مخصوصأ نسل جوان، رواج داشت. بعد از طی چندین دهه، سبک و طرح‌های نوین این شلوارها دوباره به لباسی دیگر در جامعه تغییر کرد و خریداران زیادی به سمت آنها روی آوردند. برای اینکه در تابستان تیپ شما خاص شود، هرگز از انتخاب طرح‌ها و مدل‌های شیک این دسته از شلوارها غافل نشوید. در عصر کنونی قوانین سخت دنیای مُد برداشته شده و شما در حال حاضر به راحتی و بدون واهمه می‌توانید آزادانه، لباس انتخاب کنید. برای داشتن استایلی کلاسیک و مردانه در تابستان بهتر است شلوار پارچه‌ای که دمپای آن جذب است به همراه کفش کالج و پولوشرت مناسب استفاده کنید تا ظاهر خود را درخشان‌تر جلوه دهید، در ضمن می‌توانید در کنار شلوارهای پارچه‌ای از مدل‌های مختلف پیراهن مردانه‌ی تابستانی و تیشرت‌های متنوع و ساده‌ای که در بازار موجود هستند، بهره ببرید.

پیراهن‌های هاوایی را در سبک پوشش خود به کار ببرید

لباس‌های هاوایی یا به اصطلاح فلورال در بین مردان خوش استایل جایگاه خوبی پیدا کرده است. این لباس‌ها دارای طرح‌های چشمگیر و زیبایی هستند و بهترین انتخاب برای داشتن استایل شیک تابستانه به شمار می‌آیند. جنس این پیراهن‌ها بسیار خنک و راحت است؛ در واقع به عنوان لباس تابستانه در بین مردم شهرت دارند. زیبایی این پیراهن‌های تابستانه زمانی بیشتر نمایان می‌شود که آنها را با شلوار پارچه‌ای یا کتان یا جین سِت کنید. هنگامی که در کنار سواحل دریا مشغول به قدم زدن هستید، بهترین گزینه سِت کردن این پیراهن‌ها با شلوارک مردانه است. همین باعث شده که این پیراهن‌ها به پیراهن‌های ساحلی نیز معروف شوند. حتما در استایل تابستانی خود از پیراهن‌های هاوایی استفاده کنید تا در عین راحتی، جذابیت تیپ شما را به خوبی نشان دهد. کفش مناسب در کنار پیراهن‌های هاوایی می‌تواند از بین انواع کفش کالج مردانه و کتانی‌های جذاب انتخاب شود.

شلوار جین تابستانه

شلوار جین یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای نسل جوان است. امروزه برای راحتی حال خریداران، شلوار جین با مدل‌های سبک‌تر و با پارچه‌هایی نازک‌تر تولید و وارد بازار پوشاک می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم که با سِت کردن تیشرت سفید رنگ با شلوار کتان یا جین در تابستان، صاحب استایلی جذاب و مردانه شوید. در ضمن برای درخشش بیشتر این سبک از پوشش، می‌توانید از عینک مناسب نیز استفاده کنید.

پیراهن سفید مردانه، ظاهر و استایل شما را جذاب‌تر می‌کند

پیراهن سفید مردانه، از ظاهری زیبا و خنکی ویژه‌ای برخوردار است. اگر در فصل تابستان، برای زیبایی تیپ و استایل مردانه‌ی خود دنبال پوشاکی هستید که شما را جذاب و خوش پوش نشان دهد و در عین حال حس خنکی را برای شما به ارمغان بیاورد، باید از پوشیدن پیراهن‌های سفید مردانه غافل نشوید. این پیراهن‌ها همواره می‌توانند انتخاب و ایده‌ای بسیار مناسب و خاص برای جذاب شدن استایل شما به حساب آیند. پیراهن‌های سفید مردانه را هم در استایل رسمی می‌توانید به کار ببرید و هم در استایل کژوال. همچنین شما می‌توانید از این پیراهن‌ها در جایگاه لباس رسمی مردانه در تابستان بهره ببرید. همراه با این پیراهن‌های سفید، می‌توانید کفش مردانه‌ی تابستانی و رسمی به همراه شلوار کتان یا پارچه‌ای بپوشید تا با ترکیب آنها جذابیت استایل شما کامل‌تر و لاکچری‌تر شود.

پیراهن سفید مردانه برای تابستان

رنگ لباس را در خرید خود لحاظ کنید

ذکر این نکته حائز اهمیت است که با انتخاب و خرید رنگ مناسب لباس به طور چشمگیری، می‌توان به جذابیت استایل مردانه نیز کمک زیادی کرد. ضمنأ لباس‌هایی که رنگ روشن دارند، نور را جذب نمی‌کنند، به همین دلیل برای فصل تابستان بسیار پیشنهاد خوبی به شمار می‌آیند، پس سعی کنید در هوای گرم و مرطوب، به جای انتخاب و خرید لباس‌های تیره، لباس‌های رنگ روشن بپوشید تا دمای بدنتان زیاد نشود و خنک‌تر بمانید.

تیشرت همراه همیشگی استایل اسپرت مردانه در تابستان

یکی از لباس‌های پرکاربرد و جذاب در تیپ‌های تابستانه‌ و مردانه، تی‌شرت است. تی‌شرت نقش مهمی در شیک پوشی و راحتی تیپ مردانه در فصل‌های گرم به عهده دارد. از مزایای تی‌شرت سبکی و جذاب بودن آن است. تیشرت‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع با یقه‌های مختلف مثل یقه هفت، یقه گرد، پولوشرت و….. در بازار یافت می‌شوند که درخشش آنها با سِت کردن کنار شلوار جین و کتان و یا حتی شلوار پارچه‌ای چندین برابر می‌شود. یکی از پیشنهادات ما به شما برای داشتن یک استایل زیبای مردانه و شیک، ترکیب تیشرت یا پولوشرت سفید رنگ با کفش کتانی سفید و شلوار کتان یا جین است. این ترکیب شیک، بهترین انتخاب برای تیپ اسپرت مردانه در تابستان به شمار می‌آید و شما کانون توجه دیگران خواهید شد. برای تکامل این سبک از استایل، استفاده از عینک و ساعت مناسب، بهترین آیتم به حساب می‌آید.

در استایل تابستانی مردانه کت نپوشید

یکی از پوشش‌هایی که طرفداران زیادی هم در بین آقایان دارد، کُت است. چون کت یک پوشش اضافی به حساب می‌آید، بنابراین حس خنکی را از شما می‌گیرد. پس بهتر است در تابستان از کت نپوشید و اگر احیانأ در شرایطی قرار گرفتید که لازم شد کت بپوشید، پیشنهاد ما به شما این است که برای راحتی استایل خود از تک کت‌‌های تابستانه و بهاره استفاده کنید.

استفاده از عینک آفتابی در فصل تابستان

یکی از جذاب‌ترین و عالی‌ترین اکسسوری‌های مورد استفاده در استایل آقایان که در فصل تابستان مورد استقبال و استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از عینک آفتابی است. در روزهایی که آفتاب شدیدی می‌تابد برای تکمیل جزئیات استایل خود از عینک آفتابی مناسب بهره ببرید تا تیپ درخشان و جذابی داشته باشید. در کنار جذابیتی که عینک به استایل شما می‌بخشد، چشم شما نیز در مقابل نور خورشید مصون می‌ماند.

کلام آخر

برای داشتن استایل تابستانی مردانه مناسب، باید لباس‌های مناسبی نیز بخرید. می‌توانید از عمده فروشی لباس، پیرهن و شلوارهای ارزان و مناسب برای تابستان خود تهیه کنید. استایل شیک مردانه مختص به فصل پاییز و زمستان نیست، بلکه می‌توان با بهره گیری از راهکارهای متنوع طراحان لباس، در فصل تابستان هم، چهارچوب شیک پوشی را حفظ کرد. فقط لازم است آقایان با دقت کافی و انتخاب درست و هماهنگ و آگاهانه در این زمینه بهترین‌ها را به کار برند.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید