بانک مشاغل و خدمات تولید

بانک لباس مرجع کامل و بی نظیر پوشاک ایرانی در راستای سیاست های کلی مشتری مداری و تامین نیاز همه جانبه آنان به عنوان رسالت اصلی این فروشگاه معتبر اینترنتی، اقدام به ارائه خدمات ویژه ای در قالب بانک مشاغل و خدمات تولید نموده است.

در این راستا با هدف تطابق هر چه بیشتر بازده عملکرد بانک لباس با نیازهای به روز مشتریان و كسب رضایت حداکثری آنان، خدمات تولید این مجموعه در بخش های ذیل ارائه می شود:

عکاسی

بدون شک ارائه عکس های ویژه و جذاب از محصولات و خدمات شما تاثیر بی نظیری بر فروش و رونق بازار کسب و کارتان خواهد گذاشت. یک عکس تبلیغاتی می تواند سهم زیادی در موفقیت و سودآوری شما در دنیای تجارت اینترنتی امروزی داشته باشد. هرچه یک عکس از نظر گرافیکی حرفه ای تر باشد شانس دیده شدن آن توسط مخاطب و توجه به آن بیشتر می‌شود.

بانک لباس با داشتن دانش و تخصصی که نسبت به درک مفاهیم زیباشناسی و جلوه های بصری، شناخت انواع رنگ، نور و غیره دارد آماده است تا در زمینه پروژه های عکاسی تبلیغاتی خدمات خود را در اختیار صاحبین کسب و کارهای مختلف قرار دهد.

کلیپ، انیمیشن، موشن گرافی

  بانک لباس با بهره گیری از بهترین نرم افزار های بروز قادر است تا در کمترین زمان ممکن، بهترین تیزرهای تبلیغاتی، کلیپ، انیمیشن و انواع موشن گرافی را با بالاترین کیفیت، طراحی و به شما تحویل دهد. همچنین فروشگاه بزرگ اینترنتی بانک لباس به منظور افزایش سطح راندمان خدمات خود در زمینه طراحی انیمیشن و…  از جدیدترین نرم افزارهای تخصصی در سطح بین المللی استفاده می کند.

مدیریت سوشال مدیا

با توجه به سرعت سرسام‌آور گسترش سوشال مدیا و به‌روزرسانی و تغییرات مداوم آن، و همچنین حساسیت موتورهای جستجوگر گوگل در آنالیز، رتبه بندی و بررسی محتوای شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و…. بانک لباس اقدام به ارائه خدمات ویژه ای در حوزه سوشال مدیا با هدف برجا گذاشتن چهر ه ای برند و محبوب از محصولات و خدمات شما در بستر دیجیتال نموده است.

اینفوگرافی

رسالت اصلی بانک لباس از ارائه خدمات ویژه اینفوگرافی این مهم می باشد که حجم وسیعی از اطلاعات پیچیده محصولات یا خدمات شما را در کمترین  زمان ممکن به مخاطب انتقال دهد.  اینفوگرافی که توسط متخصصان این مجموعه طراحی و تولید می شود می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند و با جذابیت بصری بالا مخاطبان بیشتری را به سمت اهداف شما سوق دهد.

ترجمه، طراحی پست

در بانک لباس انواع مقالات و ویدیو ها به زبان های زنده دنیا از جمله زبان های فرانسوی، آلمانی ، دانمارکی ، انگلیسی، ترکی استانبولی و… با قابلیت استفاده به عنوان پست در وب سایت ها و سایر بسترهای شبکه های اجتماعی، همچنین ارائه ویدیو های دوبله شده یا زیر نویس دار با لوگو و تبلیغات شما در سوشیال مدیا به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ارائه می شود.

طراحی سایت فروش و فروشگاهی

با استفاده از خدمات بانک لباس در زمینه طراحی سایت فروش و فروشگاهی هر آنچه که شما برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود بصورت حرفه ای نیاز دارید فراهم آمده است. انواع درگاه اینترنتی، کد تخفیف، اتصال به سرویس های پستی، کنترل موجودی و … از دیگر ویژگی های خدمات طراحی سایت فروش بانک لباس می باشد که کاملا منطبق با الگوریتم های گوگل ارائه می گردد.

طراحی ربات های فروش:

اگر می خواهید به محض اینکه یک مشتری وارد سیستم آنلاین خدمات یا محصولات شما شد راهنمایی های لازم را در زمینه های مختلفی چون قیمت کالا، جنس، سال تولید و…  در سریع ترین زمان ممکن دریافت کند می توانید از خدمات طراحی ربات های فروش بانک لباس بهره مند شوید. نرم افزار های ربات واکنش گرا که بر روی صفحات اجتماعی شما توسط بانک لباس ساخته و پیاده سازی می گردند فرآیند پیچیده فروش را برای شما ساده تر می نمایند.

طراحی پست، بنر و استوری

طراحی پست، بنر و استوری در بانک لباس شامل خدمات تخصصی طراحی ظاهری پست ها و استوری های محصولات شما و همچنین طراحی قالب پست اینستاگرام می باشد. مطمئنا با سپردن تولید محتوای محصولات و خدمات خود به تیم حرفه ای بانک لباس، شانس افزایش مشتری و فروش خود را به میزان چشمگیری بالا می برید.

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید