چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

“چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟” با آمدن فصل زمستان این سوالی است که در ذهن هر خانم شیک پوشی که به تیپ خود اهمیت می دهد، پیش می آید.

پانچو از لباس های محبوب فصل زمستان است. امسال نیز که پارچه های چهارخانه مد شده اند، پانچو های چهارخانه قشنگی وارد بازار شده اند. اگر می خواهید بدانید “چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟”  مقاله “چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟”  را تا انتها مطالعه کنید.

 

آن چه که در مقاله “چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟”  خواهید خواند

الف. آشنایی با پانچو

ب. نحوه ست‌ کردن انواع لباس با پانچو

ج. نحوه ست کردن انواع پانچو

د. نحوه ست‌ کردن رنگ های مختلف پانچو

ه. نتیجه گیری نهایی “چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟”

 

چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

پانچو نوعی لباس با پارچه های تقریبا ضخیم است که در فصل های پاییزی و زمستانی استفاده می شود و معمولا بر روی لباس های دیگری از آن استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که پانچو ها کت یا سویشرت نیستند. یعنی قابلیت به تنهایی گرم کردن شما را ندارند.

اکثر پانچو ها، از اطراف باز و گشاد هستند و به همین علت، هوای آزاد از اطراف وارد لباس خواهد شد و باید حتما زیر آن از لباس گرم استفاده کنید. البته باید دقت کنید که پانچو با همه ی لباس ها جور درنمی آید. بیشتر پانچو ها جلو باز و دارای آستین کوتاه و گشاد هستند. پس لازم است که زیر پانچو همیشه از لباس آستین بلند استفاده کرد.

 

چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

 

 

آستین لباس زیرین نباید گشاد باشد تا هوای آزاد وارد لباس شما شود. اما برای شلوار آزاد هستید و می توانید از شلوار تنگ یا گشاد با توجه به سلیقه ی خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که به هیچ وجه نباید از شلوار پارچه ای سراسر گشاد یا جین بگی با پانچو استفاده کنید زیرا تیپ شما را شلخته می کنند.

 

نحوه ست‌ کردن انواع لباس با پانچو

در ادامه قرار است به شما بگوییم که چه لباس هایی را می توانید با پانچو استفاده کنید.

بلوز؛ آستین ها باید بلند و چسبان باشند

بهتر است از آستین تنگ زیر پانچو استفاده کنید زیرا هم نظم استایلتان رعایت می شود و هم هوای سرد وارد نمی شود.چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

 

 

شال یا روسری که بر سر می کنید بزرگ نباشند

به علت این که پانچو ها سایز گشاد دارند، روسری های بزرگ و شال های حجیم استایل شما را شلخته می کنند. روسری های کوچک‌ و شال ها لَخت باشد به پانچو بیشتر می آید. همچنین اگر از پانچو طرح‌ دار استفاده می کنید روسری ساده و اگر پانچو شما تک رنگ خنثی است روسری طرح ‌دار استفاده کنید.

همه نوع کفشی می توانید بپوشید

درباره نوع کفش محدودیت خاصی ندارید، هر نوع کفشی با پانچو جذاب است و انتخاب آن ها کاملا به شما بستگی دارد. از بابت رنگ هم اگر رنگ پانچو شما خنثی است می توانید با کفشی سگک دار یا بند دار یا دارای تزئینات دیگری استفاده کنید. (کفش ساده نپوشید)

 

پیراهن و دامن اگر می پوشید، گشاد نباشند

برای استفاده همزمان پانچو و پیراهن و دامن حتما دقت کنید که خیلی گشاد مانند خود پانچو نباشند. لازم به ذکر است که سارافون و دامن های راسته تناسب خوبی با پانچو دارند.

شلوار؛ چسبان باشد بهتر است

هر نوع شلواری که با پانچو می پوشید بهتر است تنگ باشد یا این که اگر خیلی تنگ نیست گشاد هم نباشد و دقیقا اندازه خودتان باشد. چنان چه هم از شلوار دم پا گشاد می خواهید استفاده کنید حتما تا زانو تنگ باشد و به هیچ وجه شلوار های بگی یا کاملا گشاد را نپوشید که استایل شما را بسیار زشت می کنند. به طور کلی استفاده از لگ و ساپورت با پانچو استایل جذابی را برای شما به وجود می آورد.

 

نحوه ست کردن انواع پانچو

در ادامه با انواع پانچو و روش های زیبا پوشیدن آن ها آشنا می شوید و به بررسی جواب سوال چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟ بپردازیم.

  1. پانچو های آستین‌ دار

    بعضی از طراحان برای پانچو ها آستین‌ درست می کنند. شما می توانید یک پانچوی بافتنی آستین دار را با یک شلوار جین مشکی تنگ بپوشید. ست جذابی خواهد شد.

    چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

  2. پانچو با حاشیه خز

    اگر به دنبال سبکی آزاد هستید، پانچو هایی که با خز حاشیه آن ها دوخته شده است را بپوشید. می توانید یک بلوز آستین‌ بلند سفید یا صورتی روشن را زیر پانچو بپوشید و به عنوان شلوار، از شلوار جین چسبانی استفاده کنید. همین طور به عنوان کفش می توان بوت هایی به رنگ بژ روشن استفاده کرد.

  3. پانچو با یقه خز

    اگر علاقه ای به خز سراسری در لباس ندارید، می توانید فقط پانچو یقه خز دار استفاده کنید.

  4. پانچوی کمربند دار

    پانچوی کمربند دار، به اندام شما شکل یک ساعت شنی را می دهد. یک پانچو کش باف بژ با کمربند چرمی مشکی و دامن یا شلوار مشکی ست جذابی خواهد بود.

  5.  پانچو جیب ‌دار

    کم پیش می  آید جیب در پانچو استفاده کنند اما اگر علاقه به این نوع از طرح ها دارید هیچ محدودیتی وجود ندارد.

  6.  پانچو دکمه‌ دار

    به طور معمول پانچو ها فاقد دکمه است. اما در طرح های امروزه از دکمه های مورب برای جذاب تر کردن پانچو استفاده می کنند. مثلا پانچوی بافتنی خاکستری دکمه داری با یقه برگردان بزرگ زیبایی خاص بر تن شما خواهد داشت به ویژه اگر با یک یقه اسکی سفید نازک و شلوار جین خاکستری آن را ست کنید.

  7. پانچو ریشه‌ دار

    این پانچو الهام گرفته از سبک گرانج است. این نوع پانچو ها با پارچه چهارخانه و بلوز مشکی و شلوار جین چشمان با بوت های جیر قهوه ای ظاهری خارق العاده برای شما به وجود می آورند‌.

  8.  پانچو پلیوری

    این پانچو ها به علت شباهتی که به پلیور دارند بسیار شیک و جذاب هستند. شما می توانید یک پانچو پلیوری شکلاتی را با شلوار جین مشکی بپوشید.

  9. . پانچو هودی

    این پانچو ها مثل هودی ها جلو بسته هستند و کلاه دارند. پانچو با طرح قبیله ای به همراه شلوار جین و بوت های خاکستری- شتری استایل بسیار جذابی را برای شما به وجود می آورند.

  10.  پانچو ژاکتی

    این نوع پانچو ها شبیه به ژاکت هستند . شما می توانید یک پانچوی پشمی ژاکتی مشکی- قرمز را با ژاکت ضخیم یقه اسکی، ساپورت مشکی و بوت های پیاده روی مشکی- قرمز یپوشید تا استایل جذاب خود را بسازید.

  11. پانچو سرهمی

    این مدل پانچو مناسب هر کسی نیست و بیشتر برای محیط های باز و سرد استفاده می شود و چندان برای خیابان جذاب نیست.

  12. پانچو کشباف

    این نوع از پانچو یکی از شیک ترین پانچو های بازار است.

  13.  پانچو جین

    اگر عاشق این جنس هستید باید بدانید که پانچو با این جنس هم وجود دارد. تعجب نکنید، واقعی است. البته مدل چندان مرسومی نیست و کاربردی برای روز های سرد ندارد اما اگر از این جنس خوشتان می آید امتحانش کنید.

  14. پانچو کتی

    این آخرین نوع پانچو است که شباهت زیادی به کت دارد و می توانید آن را با یک بلوز سفید، شلوار آبی تیره و بوت های مشکی براق ست نمایید.

 

نحوه ست کردن رنگ های مختلف پانچو

در ادامه نحوه ست کردن رنگ های مختلف پانچو با شلوار و کفش را به شما آموزش می دهیم تا جذاب تر شوید. شما در ادامه آخرین پاسخ سوال چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟ را دریافت خواهید کرد.

پانچوی قرمز

این پانچو را می توانید با شلوار چسبان مشکی و کفش های چرمی پاشنه تخت مشکی و همچنین دستکش مشکی بپوشید.

چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

 

پانچوی عاجی

پانچو این مدلی را می توان با شلوار جین چسبان خاکستری و نیم‌ بوت های جیر یا نیم بوت های چرمی قهوه ای پوشید.

پانچو نارنجی یا آجری

پانچوی این رنگی را می توان با شلوار و پیراهن جین و بوت های جیر قهوه ای پوشید.

چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

 

پانچوی صورتی

این رنگ از پانچو را می توان با بلوز سفید و شلوار مشکی پوشید.

پانچوی خاکستری

پانچو های خاکستری با اکثر رنگ ها می توان پوشید اما برای مثال می توانید با بلوز یقه‌ اسکی سفید، شلوار چرم مشکی و بوت های چرم مشکی بپوشید

چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

 

پانچوی آبی

رنگ آبی چهارخانه ای را می توان با بلوز سفید و شلوار جین آبی پوشید.

پانچوی بژ

رنگ بژ را نیز می توان با لباس های با رنگ روشن مثلا با بلوز و شلوار سفید و کفش های تخت پوشید.

پانچوی سرمه ای

پانچوی سرمه ای را می توان با شلوار جین تنگ آبی، بلوز یقه‌ اسکی و نیم‌ بوت های چرمی قهوه ای تیره ست کنید.

 

نتیجه گیری نهایی “چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟”

ما در مقاله “چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟” به شما درباره ی پانچو و این که یک لباس است که بر روی لباسی دیگر می اندازند، نحوه ست‌ کردن انواع لباس با پانچو، نحوه ست‌ کردن رنگ های مختلف پانچو و همچنین نحوه ست‌ کردن انواع پانچو توضیح دادیم. شما اکنون می توانید به راحتی پانچو خود را پوشیده و زیباترین استایل را داشته باشید. از این که تا انتهای مقاله “چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟” آن را مطالعه کردید، سپاس گزاریم. امیدواریم مقاله “چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟” مفید بوده باشد.

چگونه با پانچو جذاب تر شویم؟

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید