ست کردن گردنبند با یقه لباس زنانه + 10 نکته شیک و کاربردی

نحوه ست کردن گردنبند با یقه لباس زنانه موضوعی است که با توجه به جدید شدن لباس‌‌‌‌ها و تنوع یقه‌‌‌های امروزی همیشه جای بحث و بررسی داشته است. یکی از پرطرفدارترین اکسسوری‌‌‌های زنانه و زیورآلاتی که طرفداران بسیار زیادی در بین خانم‌‌‌های جوان دارد گردنبند زنانه است. گردنبند یک زیورآلات زیبا و چشم نواز است که برای موقعیت‌‌‌های مختلف‌‌ می‌تواند در ظاهر خانم‌‌‌‌ها تاثیر زیادی بگذارد. بنابراین اگر‌‌ می‌خواهید طبق مد روز لباس بپوشید و از گردنبند خود به صورت اصولی استفاده کنید؛ در این مقاله با بانک لباس همراه باشید تا با روش‌‌‌های ست کردن گردنبند با یقه لباس زنانه بیشتر آشنا شویم.

خانم هایی که عاشق گردنبندند!

خانمی را نمی‌شناسم که عاشق گردنبند نباشد و از آن به عنوان یک اکسسوری زیبا در استایل خود استفاده نکند. انگار که بدون گردنبند استیل خانم‌‌‌‌ها کامل نیست و چیزی کم دارد!  مدل‌‌‌های گردنبند نیز در بازار اکسسوری‌‌‌های زنانه بسیار متنوع است. گردنبند‌‌‌های آویزی ظریف، گردنبند‌‌‌های چند رشته‌ای، گردنبند مروارید، گردنبند‌‌‌های تک نگین، گردنبند‌‌‌های طلا و غیره از مدل‌های مختلف گردنبند است که توجه زیاد خانم‌‌‌‌ها و بانوان امروزی را به خود جلب کرده است. البته در این میان نمی‌توان از محبوبیت گردنبند‌‌‌های کوتاه و نگین دار و گردنبندهایی که به اسم یا کلمات دیگر مزین شده اند غافل شد.

انواع گردنبند زنانه

برای اینکه به صورت کاربردی اطلاعات دقیقی از نحوه ست کردن گردنبند با یقه لباس زنانه به دست بیاورید؛ لازم است تا در ابتدا رایج ترین مدل‌‌‌های مختلف گردنبند را بشناسید. گردنبندهای زنانه انواع متفاوتی دارد. پرطرفدارترین نمونه‌‌‌های این اکسسوری محبوب عبارتست از:

گردنبند زنانه طلا: گردنبند هایی که از جنس طلا ساخته‌‌ می‌شوند و معمولاً به رنگ سفید و یا زرد هستند. این گردنبند‌‌‌‌ها کاربردی مجلسی دارند. گردنبند‌‌‌های طلا معمولا ضد حساسیت هستند و مدت‌‌‌‌ها بدون تغییر برای شما کار خواهند کرد.

 گردنبند زنانه نقره: گردنبندهای نقره از جنس فلز نقطه نقره ساخته می‌شود. طرح‌‌‌های بسیار متنوعی دارد و خیلی از دختران جوان مدل‌‌‌های فانتزی و شیک این گردنبند را ترجیح می‌دهند. همچنین گردنبند ‌نقره برای افرادی که نمی خواهند هزینه گردنبند طلا را پرداخت کنند گزینه بسیار خوبی‌‌ می‌باشد. گردنبند نقره با لباس‌‌‌های تیره مانند لباس‌‌‌های شب که اغلب رنگ مشکی دارند به زیبایی ست‌‌ می‌شود.

 گردنبند جواهرات: یکی از دلایلی که باعث شده گردنبند زنانه به عنوان یک اکسسوری محبوب و پرطرفدار در بین خانم‌ها شناخته شود استفاده از سنگ‌‌‌های مختلف در آن‌‌ می‌باشد. این سنگ‌‌‌‌ها ارزش گردنبند زنانه را بیشتر می‌کند و تنوع مدل‌های آن را بالا می‌برد. معمولاً گردنبند سنگ یا جواهر برای هدیه سالگرد ازدواج، هدیه مراسم‌‌‌های مهم مانند عروسی، مراسم عقد و غیره مناسب است.

گردنبند استیل: گردنبند استیل علاوه بر زیبایی که دارد قیمت مناسبی نیز دارد. این اکسسوری می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب در استایل خانم‌‌‌‌ها خودنمایی کند.

گردنبند فیروزه: این گردنبند مناسب خانم‌هایی است که به لباس‌‌‌های سنتی و استایل‌‌‌های قدیمی علاقه‌مندند. گردنبند‌‌‌های فیروزه جنس مرغوبی دارند و از این لحاظ نیز‌‌ می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خانم‌‌‌های جوان و جلوه زیباتر اصلالت لباس‌‌‌های آنها باشد.

 

ملزومات خرید گردنبند زنانه

عجول نباشید. اگر هنوز هم منتظرید که درباره روش‌‌‌های ست کردن گردنبند با یقه لباس زنانه بیشتر آشنا شوید باید این را هم بدانید که چه گردنبندی برای شما مناسب است. یکی از ویژگی‌‌‌های مهم در انتخاب گردنبند جنس آن‌‌ می‌باشد.  یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید گردنبند زنانه باید به آن دقت کرد رنگ گردنبند است.

رنگ‌‌‌های شاد مانند رنگ‌‌‌های روشن برای استایل‌‌‌های تابستانی و اسپرت مناسب است. رنگ‌‌‌های سنگین مثل طلایی، مات، مسی، رزگلد و غیره هم برای شرکت در مجالس رسمی و محافل مجلسی انتخاب خوبی به نظر‌‌ می‌رسد. به هر حال آنچه مهم است این است که رنگ گردنبند و جنس آن باید با رنگ لباس و دیگر آیتم‌‌‌های آن هماهنگی لازم را داشته باشد. در این صورت این اکسسوری دلربا به خوبی‌‌ می‌تواند در ظاهر شما جلوه خود را به نمایش بگذارد.

 

و اما روش ست کردن گردنبند با یقه لباس زنانه!

همان‌قدر که استفاده از اکسسوری‌‌‌‌ها می‌تواند ظاهر یک فرد را جذاب کند کاربرد نادرست و بدون دقت این زیورآلات نیز ممکن است ظاهر ناخوشایندی به خانم‌‌‌‌ها بدهد. بنابراین این که چه گردنبندی را با چه یقه ای ست کنیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به هرحال گردنبند در قسمت بالای بدن استفاده‌‌ می‌شود. بنابراین توجه افراد را در همان نگاه اول به سمت خود جلب‌‌ می‌کند. هرگونه ناهماهنگی و یا شلختگی در انتخاب گردنبند و ست کردن آن با یقه لباس ممکن است شما را در نگاه دیگران بد سلیقه جلوه دهد.

 ست کردن گردنبند با لباس یقه گرد

اگر لباس یقه گرد‌‌ می‌پوشید فضای بالای قفسه سینه شما خالی است. بنابراین باید به گونه‌ای از گردنبند خود استفاده کنید که آن فضا پوشش داده شود. معمولا از انواع گردنبند‌‌‌‌ها در سایزهای کوچک و بزرگ می‌توان برای ست کردن با لباس یقه گرد استفاده کرد. برای لباس‌‌‌های یقه گرد که به صورت باز طراحی شده‌اند نیز می‌توان از جلوه زیبای گردنبندهای که در آن از پلاک‌‌‌‌ها و آویزهای درشت استفاده شده باشد بهره برد.

  با لباس یقه بسته چه گردنبندی ست کنیم؟

وقتی که لباس یقه بسته‌‌ می‌پوشید تمام فضای بالاتنه شما پوشیده می‌شود. بنابراین استفاده از گردنبند‌‌‌های کوتاه انتخاب مناسبی نیست. آنچه بر روی لباس شما جلوه خاصی دارد استفاده از گردنبندهای رولباسی، گردنبند‌‌‌های بلند و یا گردنبند هایی است که از سنگ‌‌‌های درشت در آن استفاده شده باشد. فراموش نکنید که اگر لباس یقه بسته‌‌ می‌پوشید گوشواره در کنار گردنبند‌‌ می‌تواند جلوه ی بی نظیری به استایل شما بدهد. البته این موضوع در مورد لباس‌‌‌های یقه اسکی صدق نمی کند. زیرا لباس‌‌‌های یقه اسکی تا زیر چانه ادامه دارند و بنابراین زنجیرهای بلند برای ست کردن با این لباس گزینه بهتری است.

 لباس یقه هفت با چه گردنبندی ست‌‌ می‌شود؟

لباس‌‌‌های یقه هفت به شکل v مانند هستند. بنابراین گردنبندهایی که شکل منحنی دارند همراه با این لباس‌‌‌‌ها مناسب نیست. بهتر است از گردنبند هایی استفاده کنید که دقیقاً در راستای یقه لباس و به سمت پایین قرار بگیرد. چون هنگام استفاده از لباس یقه هفتی، جلوی لباس شما باز است گردنبند‌‌‌های بلند جلوه خوبی به استایل شما نمی دهد. بهترین طول مناسب برای گردنبندی که میخواهید با لباس یقه هفتی ست کنید اندازه‌ای است که پلاک گردنبند روی قفسه سینه شما قرار بگیرد.

 ست گردنبند با یقه قایقی

هنگامی که لباس یقه قایقی‌‌ می‌پوشید باید گردنبند خود را طوری انتخاب کنید که نمای یقه لباس شما را به هم نریزد. بنابراین گردنبند‌‌‌های کوتاه برای ست کردن با لباس‌‌‌های یقه قایقی بهترین گزینه است. حتی گردنبند هایی که سایز متوسط دارند نیز به دلیل تداخل با یقه قایقی لباس شما انتخاب خوبی به نظر نمی رسد.

گردنبند ایده آل برای لباس یقه مربعی

یکی از بهترین مدل‌‌‌های یقه لباس که هماهنگ کردن گردنبند با آن جلوه بسیار زیبایی به استایل خانم‌ها‌‌ می‌دهد لباس‌‌‌های مربعی یا یقه خشتی‌‌ می‌باشد. گردنبند‌‌‌های زاویه دار که با زاویه یقه لباس شما همخوانی داشته باشد انتخاب بسیار خوبی است. برای اندازه طول گردنبند هم باید توجه کنید که یقه لباس شما به چه صورت است. فقط دقت کنید که گردنبند شما نباید زیادی بلند باشد که پلاک آن روی خط یقه شما قرار بگیرد. در این صورت گردنبند ظاهر شلخته ای به ظاهر شما‌‌ می‌دهد. بنابراین حفظ فاصله گردنبند با یقه مربعی لباس نکته بسیار مهمی در سطح شیک پوشی شما است.

 10 نکته ارزشمند درباره تناسب گردنبند با یقه لباس زنانه

  1. مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید را ارزیابی کنید و با توجه به مجلسی، دوستانه و یا اسپرت بودن آن مدل گردنبند خود را انتخاب نمایید.
  2. بهتر است از گردنبندهای تجملاتی و پر زرق و برق در مراسم‌‌‌های شبانه استفاده کنید و گردنبندهای ساده تر را برای باقی ساعت روز کنار بگذارید.
  3. برای لباس‌‌‌های مختلف از گردنبند‌‌‌های مختلف استفاده کنید.
  4. هر چه رنگ استفاده شده در گردنبند با رنگ لباس شما ست باشد جلوه خیره کننده تری به استایل شما‌‌ می‌دهد.
  5. هنگام استفاده از گردنبند باید به گردن خود نیز دقت داشته باشید. اگر گردن بلندی دارید استفاده از چوکر‌‌‌‌ها برای شما گزینه بسیار مطلوبی است. چرا که اندازه بلند گردن شما را کمی متعادل‌‌ می‌کند. اگر گردن کوتاهی دارید گردنبندهای v شکل باعث‌‌ می‌شود طول گردن شما کمی بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسد.
  6. اگر به پوشیدن تاپ‌‌‌های بندی عادت دارید حتما آن را با گردنبند‌‌‌های ضخیم و محکم ست کنید. این گردنبند‌‌‌‌ها در کنار ظرافت تاپ‌‌‌های بند دار جلوه بسیار زیبایی دارد.
  7. اگر گردن شما بلند و باریک است گردنبند هایی که پهنای کمی دارند اصلا برای شما انتخاب خوبی نیستند. مدل‌‌‌های گردنبند که به دور گردن مانند دستبند بسته‌‌ می‌شوند بهترین انتخاب برای خانم هایی است که گردن بلندی دارند.
  8. هر چه رنگ لباس شما روشن تر باشد گردنبند‌‌‌های بزرگتر روی آن جلوه بیشتری دارد.
  9. می توانید انواع تیشرت آستین حلقه ای را با مدل‌‌‌های مختلف گردنبند بلند ست کنید.
  10. ست کردن گردنبند‌‌‌های ساده را به زمان هایی اختصاص دهید که وقت زیادی برای رسیدگی به استایل خود ندارید. یک گردنبند ساده در کنار لباس‌‌‌های ساده در شرایط کمبود وقت انتخاب هوشمندانه‌ای است.

جمع بندی

بانک لباس مرجع پوشاک ایرانی، بزرگترین مرکز عمده فروشی لباس و  فروش تکی لباس در این مقاله شما را با روش‌‌‌های ست کردن گردنبند با یقه لباس زنانه آشنا کرد. حتما حالا دیگر‌‌ می‌دانید  که هر گردنبند برای چه مدل لباسی مناسب است. در پایان از شما دعوت‌‌ می‌کنیم از فروشگاه اینترنتی عمده فروشی بانک لباس و مدل‌‌‌های متنوع انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه این فروشگاه بازدید کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید