لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

ما در این مقاله قصد آن را داریم که به یکی از اصلی ترین سوالات در حوزه مد جواب بدهیم: “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟”

 

شلوار لگ امروزه یکی از محبوب ترین و رایج ترین شلوار های موجود در بازار است که از طرف جوانان با اقبال خوبی روبرو شده است. می توان به جرات گفت که اکثر خانم ها در خانه خود حداقل یک مدل شلوار لگ مشکی دارند.

این شلوار های لگ با طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید هیچ محدودیتی برای شما در این باره وجود ندارد. البته اگر علاقه دارید که حرفه ای تر لباس بپوشید، ما در ادامه ی این مقاله درباره ی نحوه انتخاب صحیح و استفاده از این شلوار ها در مناسبت های مختلف توضیح داده ایم.

شما در ادامه این مقاله، مطلب هایی را خواهید خواند که به شما آموزش می دهند چطور یک شلوار لگ را انتخاب کرده و آن را با لباس های دیگر به طوری حرفه ای ست کنید. ما به طور کلی به سوال “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟” در این مقاله پاسخ می دهیم.

 

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

 

نحوه انتخاب شلوار لگ مناسب

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که فکر می کنید انتخاب شلوار لگ مناسب برای مناسبت های مختلف کار چندان سختی نیست. اما سخت در اشتباه هستید. چرا که اگر شلوار لگی را خریداری نمایید که مناسب شما نباشد می تواند کل تیپ شما را در آن مناسبت خاص خراب کند. پس باید فراموش نکنید که انتخاب شلوار لگ مناسب بسیار مهم است .

بیشتر افراد به خاطر شباهت های بین شلوار لگ و جوراب شلواری فراموش می کند که بین  شلوار لگ با شلوار جوراب شلواری تفاوت زیادی وجود دارد و این دو یکی نیستند.

ما دقیقا به علت همین اشتباهات رایج است که در این مقاله می خواهیم به سوال  “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟” پاسخ دهیم تا بلکه مقداری از ابهامات را برطرف کند.

 

 

چه سایزی باید برای شلوار لگ خود انتخاب کنیم

یکی دیگر از عوامل اثر گذار بر جواب سوال “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟”  سایز شلوار لگ شما است. به طور کلی یکی از مهم ترین چیز هایی که در هنگام خرید شلوار لگ باید به آن توجه کنید سایز مناسب شما است. شما باید شلوار لگی را خریداری کنید که سایز مناسبی داشته باشد و نه زیاد تنگ باشد و نه زیاد گشاد.

به طور کلی باید در شلوار لگی که خریداری می کنید احساس راحتی داشته باشید و آن قدر تنگ نباشد که بدنتان را به شکل نا جوری نشان دهد. از طرفی نباید آن چنان گشاد باشد که شما را فردی شلخته یا بد لباس نشان بدهد .

لگی که فیت بدن باشد را باید با تاپ های بلند تا زیر باسن پوشید. در غیر این صورت ظاهر زشت و زننده ای خواهد داشت .

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

برای این که لگ مناسب خود را خریداری کنید بهتر است از سایز شلوار لگ انتخابی خود را در مغازه ای که قرار است از آن لگ خود را خریداری کنید، چک نمایید و مطمئن شوید که آن شلوار متناسب با سایز شما است‌.

از طرفی لازم است که بدانیم برند های مختلف دارای سایز های مختلفی هستند. پس لازم است شما حتماً لباس را پرو کرده و بر روی بدن خود اندازه آن را چک کنید .

همچنین اگر شما سایزی دارید که بین دو سایز استاندارد قرار دارد بهتر است سایز بزرگ تر را خریداری نمایید. برای مثال اگر شما سایزی دارید که بین لارج و مدیوم هست بهتر است که سایز لارج را خریداری کنید.

اما اگر می خواهید سایز کوچک تر را خریداری کنید حتماً قبل از این کار هر دو سایز را پوشیده و آن را بر روی بدن خود ملاحظه کنید. از طرفی دیگر همه برند ها را امتحان کنید تا اطمینان یابید که بهترین برند در بازار را خریداری کرده اید .

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

 

قد شلوار لگ شما چقدر باشد؟

یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار بر جواب سوال “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟”  قد شلوار لگ انتخابی شما است. به طور کلی، یکی دیگر از مسائل مهمی که باید در هنگام خرید شلوار لگ به آن حتما توجه کنید قد شلوار است.

چیزی که می خواهید با شلوار بپوشید بر انتخاب میزان قد شلوار شما بسیار اثر گذار است. پس باید حتما قد شلواری را انتخاب کنید که با استایلی که قرار است آن را داشته باشید، ست باشد .

 

انواع شلوار لگ

در این بخش می خواهیم به این سوال اساسی “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟” پاسخ بدهیم.

 

شلوار قد بلند

این شلوار ها قدی بلندتر از مچ پا دارند و تا پایین مچ پا می آیند. بسیاری از این شلوار ها با توجه به این که قد شما چه قدر است مقداری روی ساق پای شما چین می خورند. این شلوار ها را شما می توانید با تونیک های گشاد استفاده کنید و در زمستان آن ها را با بوت ست کرده و بپوشید .

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

 

شلوار قد سه چهارم

این شلوار ها شلوارهای ساده تری است نسبت به شلوار های قبلی به حساب می آیند و می توان با تاپ های کوتاه زیبایی آن ها را پوشید. این مدل از شلوار ها برای جا های رسمی چندان مناسب و مقبول نیستند. ما به شما توصیه می کنیم که از آن ها در شرایط دیگری استفاده نمایید.

قد این شلوار ها تا عضله ران پا است و اگر شلوار کوتاه دوست ندارید می توانید مدل های دیگر را انتخاب کنید. .

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

 

شلوار لگ مچی

این نوع از شلوار ها از قشنگ ترین شلوار های لگ هستند. شما می توانید این نوع از شلوار های لگ را با هر چه که دوست دارید ست کنید. از تونیک گرفته تا ژاکت و کت و شنل و هر مدل کفشی که دوست دارید می توانید با این نوع از شلوار ها بپوشید .

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

 

شلوار لگ زانویی

این نوع از شلوار لگ بیشتر برای ورزش کاربرد دارد. شما از این نوع شلوار می توانید در باشگاه، کلاس های یوگا، موقع پیاده روی، هنگام دویدن یا حتی برای سفر رفتن استفاده کنید .

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

شلوار لگ پاشنه دار

این نوع از شلوار لگ مدتی است از مد افتاده و دیگر چندان زیاد استفاده نمی شود. اما شما می توانید آن را با هر چیزی که توی کمد لباسی خودتان دارید ست کنید و به راحتی بپوشید بدون اینکه مشکلی وجود داشته باشد .

به شما توصیه می کنیم که حتماً اقدام‌ به خریداری شلوار لگ چاپی کنید. چرا که خیلی از این نوع از شلوار ها استفاده خواهید کرد. این نوع از شلوار ها باعث می شود که شما تیپی سرشار از انرژی و روح داشته باشید.

لازم به ذکر است که حتما قبل از خرید این نوع از شلوار ها آن ها را پرو کنید تا ببینید آیا طرحی که روی آنها چاپ شده است در تن شما زیبا هست یا نه.

علاوه بر این، میزان زیبایی‌ این نوع از شلوار ها به سایز شما بستگی دارد. همیشه لازم است که این را بدانید اگر شلوار لگ چاپی می پوشید باید آن را با تاپ یا لباسی که ساده باشد ست کنید.

همچنین شما می توانید از رنگ های متضاد برای پیراهن خود استفاده کنید اما توصیه ی ما استفاده از رنگ ها یک شکل است .

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

 

جوراب شلواری

از جوراب شلواری جهت پوشاندن پا ها موقعی که از دامن یا پیراهن کوتاه استفاده می شود، استفاده می کنند. اما لازم به ذکر است که جوراب شلواری به هیچ وجه نمی تواند جایگزین مناسبی برای شلوار لگ باشد.

با وجود این که جوراب شلواری، ساق شلواری، جوراب ساق بلند و لگ در ظاهر به هم شباهت دارند اما کاربرد هایی کاملا متفاوت دارند بنابراین نباید به هیچ وجه در این باره اشتباه بکنید .

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟

 

لگ ورزشی

این نوع از شلوار ها برای ورزشکاران بسیار مناسب است به علت این که از عرق های آزار دهنده آن ها را در امان نگه میدارد .

 

لگ پارچه ای

یکی از رایج ترین جنس‌ های پارچه که برای شلوار لگ پارچه ای استفاده می شود پنبه و لیکراز است، البته از چرم و جیر هم در این نوع از شلوار ها لگ استفاده می شود. به هر حال تمام این مدل ها زیبا و شیک هستند.

 

شلوار لگ رنگی

شلوار های لگ در ابتدا وقتی وارد بازار شدند فقط سیاه یا سفید بودند. اما بعد از مدتی که با استقبال زیادی روبرو شدند. شلوار های رنگی لگ نیز به بازار آمد و اکنون تنوع زیادی در رنگ ها این نوع شلوار ها وجود دارد که شما می توانید با رنگ پیراهن خود آن را ست کنیم .

 

سوالات متداول

در ادامه سوالات رایج در این زمینه را پاسخ خواهیم داد.

  1. از چه مدل کفشی میتوان برای ست کردن با شلوار لگ استفاده کرد؟

از این بابت لازم نیست نگرانی داشته باشیم. چرا که شما شلوار لگ را می توانید با خیال راحت با هر نوع کفشی که دوست دارید بپوشید. از کفش های اسپرت گرفته تا کفش های مخصوص باله و بوت های زمستانی، همه و همه ی این کفش ها با شلوارهای لگ بسیار زیبا خواهند بود.

تنها مواردی که باید درباره ی آن ها استثنا قائل شد کفش های ورزشی بزرگ و صندل های بندی است چرا که این نوع کفش ها به هیچ وجه با شلوار لگ تناسب خاصی ندارند و در کنار هم به شدت زشت جلوه خواهند کرد .

لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟
  1. از شلوار لگ به عنوان شلواری برای ورزش چگونه استفاده کنیم؟

قبلا لگ های ورزشی را به شما معرفی کرده ایم و شما آن ها را می شناسید اما شما می توانید علاوه بر این لگ ها از  لگ های زانویی هم برای ورزش استفاده نمایید.

البته به شرط آن که مطمئن شوید که این نوع از شلوار ها کیفیت خوبی دارند چرا که اگر کیفیت خوبی نداشته باشند موقع ورزش کردن و عرق کردن ظاهر مناسبی نخواهند داشت و زشت خواهد بود .

  1. چگونه می توان در زمستان از

    شلوار لگ استفاده کرد؟

استفاده از شلوار لگ در زمستان بسیار زیاد است‌. شما می توانید این نوع از شلوارها را با کت و ژاکت یا این که با بوت های مختلف خود استفاده کنید.

همچنین زمانی که هوا خیلی سرد است هم شلوار های لگ تو کرکی می توانند شما را بسیار گرم نگه دارند. بنابراین اگر دوست دارید در زمستان هم شیک پوش باشید و هم از سرما محفوظ بمانید، استفاده از این نوع از شلوارها را به شما شدیدا پیشنهاد می کنم .

  1. از شلوار لگ چگونه در تابستان استفاده کنیم؟

در تابستان شلوار های لگ پارچه ای نرم مثل شبوار هایی که با پارچه های لیکرا یا پنبه هستند کاربرد بیشتری دارد. این نوع از لگ ها را می توانیم زیر پیراهن یا شلوارک یا دامن خود به شرط آن که بلند باشد، استفاده کنیم. لگ های مچی یا زانویی را با تاپ های آستین حلقه ای هم می توانید استفاده کنید .

  1. از شلوار لگ برای خانم هایی که

    سایز بزرگی دارند چگونه می توان استفاده کرد؟

اگر خانمی سایز بزرگی دارد جای نگرانی وجود ندارد و فقط باید به هنگام خرید اطمینان یابد که لباس یا تاپی که می پوشند پوشاننده ی شکم، ران ها و باسن آن ها باشد.

شما می توانید تاپ یا لباسی که می خواهید با لگ خود ست کنید را در مدل ها و رنگ های جذابی انتخاب نمایید که بیشترین توجه را به خود جلب کنند .

  1. آیا خانم های مسن بالاتر از ۵۰ سال نیز می توانند از شلوار لگ استفاده کنند؟

بله چرا که نه خانم های مسن نیز می توانند با انتخاب یک مدل مناسب، شیک پوشی را برای خود به ارمغان بیاورند. در انتخاب شلوار لگ هیچ محدودیتی وجود ندارد اما اگر دلتان بخواهد می توانید از رنگ های تیره مثل مشکی استفاده کنید .

 

 نتیجه گیری پایانی درباره ی “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟”

ما در این مقاله سعی کردیم به این سوال که “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟” پاسخ بدهیم. به طور کلی در جواب این که “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟” باید به شما بگویم، لگ ها مدل های مختلفی دارند و تنها چیزی که باید رعایت کنید پوشیدن پیراهنی است که باسن شما را بپوشاند و همچنین خرید لگی که مناسب فصل شما باشد.

اما درباره ی سن و سال و فرم بدن نیز باید ذکر کنم که تا زمانی که با بدن خود مشکلی نداشته باشید، از آن راضی باشید و احساس خوشایندی به شما بدهد سن یا مدل بدن شما هیچ تاثیری در این که لباسی را بپوشید یا نپوشید، ندارد.

اما برای این که شما زیبا و شیک پوش به نظر بیاید بهتر است که تعدادی شلوار لگ در کمد لباس خودتان در انواع رنگ ها و مدل های مختلف داشته باشید تا هر زمان که خواستید بتوانید با لباسهای مختلف آن ها را ست کنید .

پس با این تفصیلات فکر می کنم به جواب سوال “لگ برای کدام مناسبات مناسب است؟” رسیده باشید. جواب یک چیز است و آن‌ هم سلیقه ی شما است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید