راهنمای انتخاب لباس برای خواستگاری| زیبا و متین‌تر از همیشه باشید

انتخاب لباس برای خواستگاری

اگر قصد انتخاب لباس برای خواستگاری دارید، چند تصمیم مهم وجود دارد که باید بگیرید، از انتخاب زیورآلات گرفته تا جایی که روبروی فرد مقابلتان نشسته‌اید و مانده‌اید تا چه بگویید… و بله، چه بپوشید. وقتی مراسم خواستگاری در پیش دارید ممکن است جزییات جزئی به نظر برسد، اما انتگرو دقیق لباس ضروری است، تا اطمینان حاصل شود که در این لحظه مهم احساس راحتی و اعتماد به نفس خواهید داشت. تا انتها با فروشگاه عمده فروشی بانک لباس همراه باشید.

انتخاب لباس برای خواستگاری

دیدار با شخص جدید با بسیاری از نقاط عطف مهم همراه است: اولین قرار ملاقات شبانه شما، اولین باری که آنها را در اطراف دوستان خود قرار می دهید، و اولین عکس شما در شبکه های اجتماعی ، همه مهم هستند. در حالی که برخی از این اولین ها سرگرم کننده هستند، برخی از آنها کمی استرس زاتر هستند و ملاقات با والدین پارتنرتان در روز خواستگاری قطعاً در دسته دوم قرار می گیرد.

حتی اگر عموماً فردی خوش برخورد هستید، ملاقات با والدین پارتنرتان در روز خواستگاری می تواند فوق العاده اعصاب خردکن باشد. و تلاش برای اینکه بفهمید هنگام ملاقات با والدین پارتنرتان در روز خواستگاری چه لباسی بپوشید، می تواند شما را جلوی کمد لباستان بایستاند و از کل کمد لباستان ناراحت کند. برای کمک به کاهش استرس انتخاب بهترین لباس برای این مناسبت، در ادامه چند نکته کلیدی به شما آموزش خواهیم داد.

نکات و توصیه‌های کلی

مهم‌ترین چیزی که هنگام انتخاب لباس برای خواستگاری باید به خاطر بسپارید این است که می خواهید احساس راحتی کنید. اگر در لباسی که می‌پوشید احساس خوبی نداشته باشید، نشان داده می‌شود -و این می‌تواند حتی زیباترین ظاهر را نیز خراب کند. همیشه بهتر است چیزی بپوشید که نشان‌دهنده شما باشد و در آن 100 درصد احساس راحتی کنید. با فکر کردن به برخی از لباس های مورد علاقه خود شروع کنید، گزینه هایی که همیشه به شما این احساس را می‌دهند که خودتان هستید. شلوار جین مورد علاقه خود را پیدا کنید و نگاهی به اطراف آن بسازید. آنها به طور خودکار اعتماد به نفس و سطح راحتی شما را افزایش می‌دهند.

نکات کلی انتخاب لباس برای خواستگاری

از هر چیزی که بیش از حد محدود کننده یا حواس پرتی به وجود می آورد اجتناب کنید – اساساً، شما نمی خواهید تمام مدت لباس خود را تنظیم کنید. این را به عنوان یک مصاحبه راحت و معمولی در نظر بگیرید، جایی که می خواهید بهترین، مطمئن ترین و آماده ترین نسخه خود را ارائه دهید.

در نهایت، مخاطبان خود را به خاطر بسپارید و تصمیم محافظ کارلنه‌تر بگیرید. این کار هنوز هم بدون خفه کردن شخصیت شما امکان پذیر است. شما می‌خواهید که شخصیت شما بیشتر از لباس‌هایتان بدرخشد. همه چیز را ساده نگه  اما نه اینکه زیاده روی کنید.

همچنین توصیه می‌کنم که لوازم جانبی عاقلانه باشد، وقتی صحبت از ملاقات با والدین به میان می‌آید، استفاده از این لوازم کمتر است. در پایان باید اظهار داشت که “تمام چیزی که درباره‌ی برجسته کردن شخصیت و عشق شما به شریک زندگیتان باید رعایت کنید آن است که راحت باشید، مناسب باشید و خودتان باشید!”

لباس شما باید بازتابی از شخصیت شما باشد، اما همچنین باید برای زمان و مکان ملاقات شما مناسب باشد.

نکاتی که در انتخاب لباس مناسب برای خواستگاری باید رعایت کنید

این نکات به شرح زیر هستند:

راحتی را انتخاب کنید

هنگامی که در نظر می گیرید هنگام مراسم خواستگاری چه چیزی بپوشید، احتمالاً می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید. با این حال، اگر در لباس خود احساس ناراحتی کنید، تمرکز بر مراسم دشوار خواهد بود. پس لباسی را انتخاب کنید که قبلاً پوشیده‌اید (پوشیدن یک لباس کاملاً جدید نه تنها ممکن است ناراحت کننده باشد، بلکه ممکن است باعث شوک شریک زندگی‌تان شود) علاوه بر این مطمئن شوید که قابلیت جابجایی راحت را دارید. به طور خاص، اگر قصد دارید پذیرایی کنید، مطمئن شوید که می توانید این کار را در لباس پیشنهادی خود انجام دهید. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما ممکن است بخواهید پذیرایی کردن را در لباس انتخابی خود تمرین کنید تا مطمئن شوید که راحت است.

راحتی لباس خواستگاری

متناسب با فعالیت لباس بپوشید

بله، برگزاری مراسم خواستگاری بسیار کار مهم و بزرگی اما فکر نکنید که مجبور نیستید لباسی زیبا به تن کنید. اگر فعالیتی را برای مراسم خود برنامه ریزی می کنید، متناسب با آن لباس مناسب بپوشید. هنگام خواستگاری زیاد فکر نکنید که چه بپوشید – تا حد امکان طبیعی بپوشید (و عمل کنید!). شریک زندگی تان از شما می خواهد که در این لحظه مهم از رابطه تان شبیه خودتان باشید ، نه یک مدل.

آب و هوا را مد نظر بگیرید

حتما لباس های مناسب فصل بپوشید. شما نمی خواهید در حالی که در حال پذیرایی هستید از سرما به خود بلرزید یا در گرما بسوزید. بهترین انتخاب شما چیست؟ لباس پوشیدن به صورت لایه لایه. حتی اگر سرما در هوا وجود داشته باشد، اعصاب و آدرنالینی که ممکن است تجربه کنید ممکن است باعث شود کمی احساس سرخی کنید. برداشتن ژاکت یا دیگر لایه‌های بیرونی آسان است تا وقتی حین مراسم مضطرب شدید، احساس خنکی و راحتی داشته باشید. در کل باید گفت که هنگام تصمیم‌گیری در مورد لباس، آب و هوا باید مورد توجه قرار گیرد. عناصر مختلف را مد نظر قرار دهید و بر طبق آن عمل نمایید. “من همیشه پوشیدن چندین لایه را پیشنهاد می نمایم تا همیشه آماده هر شرایط خاصی باشید.” می توان گفت یک ژاکت کش باف پشمی همیشه ایده خوبی می‌باشد.

محل

مهم‌ترین نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در کجا جلسه خواستگاری را برگزار می‌کنید. این مسئله تعیین می‌کند چقدر رسمی یا غیررسمی باید لباس بپوشید. چنانچه یک محیط غیررسمی می‌باشد و ظاهرتان خیلی خوش پوش باید باشد، احتمالا اینگونه نشان می‌دهید که خیلی تلاش می‌کنید تا خود را خوب‌تر از آن چه هستید نشان دهید. برعکس این مسئله هم صدق می‌نماید. رفتن به رستوران یا کلوپ روستایی؟ محل برگزاری را بررسی کنید تا ببینید آیا نوع خاصی از لباس مناسب است یا خیر.

زمان روز

انتخاب لباس برای خواستگاری از زمانی از روز که جلسه خواستگاری قرار است برگزار شود نیز تأثیر می‌گیرد. لباسی که برای شام در یک رستوران شیک می پوشید می تواند کاملاً متفاوت از لباسی باشد که برای یک جلسه در طبیعت می‌پوشید. به طور کلی، ملاقات در اوایل روز نیاز به چیز معمولی‌تری دارد.

به یاد داشته باشید: قرار است از شما عکس گرفته شود.

چه یک فرد حرفه ای را استخدام کرده باشید و چه فقط در حال برنامه ریزی برای گرفتن عکس های سلفی هستید، احتمالاً عکس های متعددی از شما و شریک زندگی تان در حین و بعد از خواستگاری گرفته می شود (و در رسانه های اجتماعی منتشر می شود!). بنابراین وقتی تصمیم می گیرید هنگام پیشنهاد ازدواج چه چیزی بپوشید، مطمئن باشید که هر چیزی که انتخاب می کنید به خوبی در عکاسی می افتد. این به معنای استفاده از رنگ‌های ساده به جای الگوهای جسورانه و لباس‌هایی است که از لحاظ سایز مناسب هستند، نه خیلی گشاد، نه خیلی تنگ

آراستگی همه چیز است

در حالی که لباس مهم است، باید مطمئن شوید که خودتان نیز شگفت انگیز به نظر می رسید. اطمینان حاصل کنید که دوش گرفته اید، اصلاح کرده اید، و جوراب مناسبی دارید (هر چیزی که برای بهتر به نظر رسیدن و احساس بهتر نیاز دارید.) چند روز قبل از خواستگاری خود  یا رنگ مو انجام دهید. یک مانیکور به پسرها و دخترها توصیه می‌کنیم.- احتمالاً از دستان شما نیز در اولین لحظات نامزدی عکس گرفته می شود و ناخن های کثیف مناسب نیست! مطمئن شوید که بوی تازگی نیز به مشامتان می رسد – مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، استفاده از دهان شویه یا اسپری تنفسی، و استفاده از ادکلن یا عطر، همه مواردی هستند که قبل از رفتن به مراسم خواستگاری ضروری هستند. این اقدامات شما را برای همسرتان جذاب‌تر می‌کند.

 از انتخاب چه لباسی برای خواستگاری پرهیز کنیم

انتخاب لباس برای خواستگاری روی وجهه و حسی که از شما گرفته می‌شود تأثیر دارد. شما هرگز علاقه ندارید که لباستان شخصیتتان را به اشتباه نشان دهد. به عنوان مثال، اگر تمایل به پوشیدن شلوار جین و کت چرم دارید، فقط برای تحت تاثیر قرار دادن والدین، کت و شلوار فانتزی یا لباس گلدار و نامتعارف نپوشید. با این حال، برخی از مدل‌های لباس وجود دارد که ممکن است بخواهید از آنها اجتناب کنید.

بهتر است که لباس‌هایتام تاپ، پشت باز، کفش‌های پاشنه بلند دیوانه‌وار، یا لباس‌های خیلی گشاد نباشد. بهتر است اولین باری که با والدین شریک زندگی خود ملاقات می کنید، در یک طرف امن بمانید. از لباس‌های گرمکن، کفش‌های کتانی کثیف و فرسوده، شلوارها و پیراهن‌های نامناسب، و هر چیزی که چروک است، خودداری کنید. شما می خواهید ظاهری تمیز، با اعتماد به نفس و قابل توجه را نشان دهید. وقتی به نظر می رسد که در انتخاب لباس خود دقت و تلاش کرده اید، نشان می دهد که مسئولیت پذیر و علاقه مند به ایجاد یک تأثیر عالی هستید.

از لباس‌هایی که مناسب نیستند یا خیلی شلوغ هستند اجتناب کنید. اگر مدام دامنتان را می‌کشید تا پاهایتان را بپوشانید، تمرکز روی آن خواهد بود و نه شخصیت حماسی‌تان. از هر چیزی که خیلی تنگ یا خیلی بزرگ است، و همچنین از گرایش‌های غیرمعمول مانند استایل‌های کات اوت یا میان‌دریفت دوری کنید. بیشتر والدین نمی توانند مد را درک کنند یا لزوما تحت تاثیر آنها قرار گیرند، بنابراین آنها را برای زمانی دیگر نگه دارید.

ایده انتخاب لباس برای خواستگاری

ایده‌های انتخاب لباس خواستگاری

این که چند ایده عالی برای لباس پوشیدن داشته باشید همیشه مفید می‌باشد.  مدل من قطعاً یک شلوار جین کلاسیک و کاملاً متناسب است و یک کت بلیزر عالی است. این ظاهر آنقدر به درد بخور است که می‌توانید آن را با کفش‌های کتانی یا یک تی‌شرت سفید بپوشید تا احساس راحتی داشته باشید یا آن را با یک جفت پاشنه سکسی و یک تاپ ابریشمی برای یک ملاقات شبانه بپوشید. این ظاهری جاودانه است که برای همه سایز ها، شکل ها و سنین کار می کند. برای مردانی که می خواهند شخصیت خود را کمی بیشتر نشان دهند، اصول اولیه مشابه همراه با لوازم جانبی سرگرم کننده مانند جوراب، دکمه های طرح دار یا جواهرات ساده پیشنهاد می کنیم.

به بافت‌ها و پارچه‌ها فکر کنید ؛ شما نمی‌خواهید در تابستان با لباس کتانی پشت میز بنشینید که به محض نشستن عرق‌های ، لباس شما را چروک می‌کند و بد نشان می‌دهند. من رنگ‌های تیره‌تر و پارچه‌های بهتری مانند پنبه، ابریشم یا پونت را توصیه می‌کنم. یک شلوار مشکی عالی که با یک بلوز ابریشمی در زیر کت کلاسیک یا کت چرمی ست می‌شود، همیشه شیک است.

لباس ایده آل برای مردان یا زنان، چیزی است که از اصول اولیه بالا تشکیل شده است که به راحتی می توان آن را بالا یا پایین کرد. برای کفش مردانه، یک جفت کفش بلند، چکمه یا کفش قایقی را توصیه می‌کنیم و توصیه می‌کنیم از صندل یا کفش‌های کتانی خودداری کنید .

برای یک رویداد غیر رسمی چه بپوشیم

یک جلسه معمولی می‌تواند در خانه یکی از دوستان مهم شما یا خانه پدر و مادرشان، یک رستوران برای صرف یک صبحانه یا ناهار، یا یک مهمانی در حیاط خلوت برگزار شود. در هر صورت، شما نمی‌خواهید به نظر برسید که تلاش زیادی می‌کنید؛ بنابراین در اینجا چند ایده برای ساده نگه داشتن همه چیز وجود دارد.

مطمئناً می توانید والدین را در لباسی به راحتی شلوار جین و کفش ورزشی ملاقات کنید. بک کفش ورزشی تمیز و چند شلوار جین راسته بپوشید. در کل بهتر است قسمت بالاتنه ساده باشد. توصیه می‌کنیم که طرح‌های گرافیکی را به حداقل برسانید و به جای آن فقط روی نمایش شخصیت خود تمرکز کنید. انتخاب لباس برای خواستگاری باید ساده و متین باشد.

اگر اهل شلوار جین نیستید، یک لباس ماکسی روان را به عنوان جایگزین مناسبی برای شلوار توصیه می کنیم. آن را با یک کت جین به عنوان یک لایه سبک بپوشید. همچنین می‌توانید دامن را با یک تی شرت نخی شیک به عنوان یک گزینه زیبا بپوشید.

ظاهر خود را با اکسسوری‌های سرگرم‌کننده مانند جواهرات جالب، یک ساعت زیبا، یا یک کیف جذاب بپوشانید.

برای مردان، اصول اولیه مانند ژاکت بافتنی، ژاکت دکمه دار، یا پولیور یقه دار با جین را پیشنهاد می کنیم. اگر فضا کمی سردتر است، به سادگی ژاکت بافتنی را روی چوگان دکمه‌دار یا یقه‌دار خود قرار دهید. اگر به گزینه‌های اضافی نیاز دارید، چینوهای پنج جیبی ظاهری راحت اما کلاسیک هستند. برای کفش، کفش‌های کتانی یا کفش‌های راحتی معمولی را پیشنهاد می‌کنیم.

برای یک رویداد رسمی چه بپوشیم

اگر در مراسمی مانند عروسی، مهمانی خانوادگی یا مراسم حرفه‌ای با والدین یک دیگر ملاقات می‌کنید، ممکن است احساس کنید که ظاهری آراسته‌تر مناسب است. همین را می توان در مورد یک رستوران واقعاً خوب گفت. در اینجا برخی از ایده های لباس وجود دارد که برای چنین شرایطی بسیار خوب کار می کنند.

به شدت توصیه می کنیم که یک شلوار مشکی دوخت عالی داشته باشید. آن ها را با یک چکمه پاشنه کوتاه یا یک پمپ کلاسیک و راحت بپوشید. رویه را ساده نگه دارید و همیشه آن را با یک لباس بیرونی زیبا ست کنید، البته در صورتی که سرد است یا نیاز به پوشش بیشتری دارید.

لباس‌هایی که اندام را می‌پوشانند و به زانو ختم می‌شوند، کلاسیک هستند و به نظر می‌رسد همیشه یک انتخاب مطمئن هستند. با این حال، به طور کلی، لباسی را انتخاب کنید که به شما احساس اعتماد به نفس می دهد بدون توجه به این که چه اتفاقی می افتد.

به آنچه در مورد خودتان بیشتر دوست دارید فکر کنید و آن را برجسته کنید. اگر شما عاشق ترقوه خود هستید، شلوار یا دامن را با یک تاپ بدون شانه ست کنید. پاهایتان عالی است؟ پوشیدن لباس کوتاه‌تر اشکالی ندارد، فقط مطمئن شوید که با یک کت بسای ست کنید تا متعادل باشد.

برای مردان، یک محیط رسمی ممکن است به معنای انتخاب بین کت و شلوار یا تاکسیدو باشد – همیشه ابتدا نوع لباس را بررسی کنید یا قبل از تصمیم گیری با همسرتان صحبت کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید