با کدام لباس ها قد بلندتر به نظر برسیم؟ انتخاب لباس مناسب برای بلند قد دیده شدن

با کدام لباس‌ها قد بلندتر دیده می‌شویم

افرادی که قد کوتاهی دارند و از آن راضی نیستند، به دنبال راه‌هایی هستند که این مشکل خود را برطرف کنند. برای حل این مشکل لباس‌هایی را انتخاب کنید که شما را قد بلندتر جلوه بدهند. هنگام خرید‌ از ما می‌پرسند که با کدام لباس ها قد بلندتر به نظر برسیم؟ حال می‌خواهیم پاسخ این سوال را بدهیم. بلند قد بودن عاملی است تا افراد شیک پوش‌تر به چشم بیایند و این ممکن است دلیلی باشد که افراد تمایل دارند قد بلند به نظر برسند. در ادامه این محتوا با بانک لباس همراه باشید.

با کدام لباس ها قد بلندتر به نظر برسیم

چگونه قد خود را بلند کنیم

‌قد بلند بودن تا حدودی ژنتیکی است اما عوامل موثر دیگری هم وجود دارند که رعایت آن‌ها در رشد قد تاثیرات خوبی دارد مثل رعایت رژیم غذایی و سبک زندگی در سنین کودکی و نوجوانی البته تا قبل از دوره بلوغ که رشد متوقف نشده باشد، پس عملا می‌شود گفت بعد از سن بلوغ تنها به دو صورت امکان بلند شدن قد وجود دارد.
گزینه اول عمل جراحی افزایش قد است که علاوه بر هزینه و مراقبت زیاد، درد زیادی را نیز به همراه دارد. گزینه بعدی که تحمل درد و هزینه زیادی نیاز ندارد، انتخاب درست پوشش و لباس است. در این مقاله ما به چند روش و تکنیک استایلی که با کدام لباس ها قد بلندتر به نظر برسیم را برای شما عنوان می‌کنیم.

با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم

در بعضی مواقع به دورهمی‌ها و مجالسی دعوت می‌شویم که بسیار اهمیت دارد هرچه بیشتر بی‌نقص به نظر برسیم. یکی از چیزهایی که ممکن است کمی اذیت کننده باشد کوتاه بودن قد است.برای آنکه با انتخاب لباس قد بلند تر به نظر برسید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید. ترکیب و سبک‌های لباس زیر شما را قد بلند تر نشان خواهند داد.

بلند قد به نظر رسیدن با لباس مجلسی

‌پوشیدن شلوار بگ قد شما را بلندتر به نظر می‌رساند

مردم بسیاری شلوارهای بگ و کلاسیک را که امروز ترند و محبوب هستند بر تن می‌کنند. این سبک برای افرادی با پاهای کوتاه طراحی شد و برای افراد کوتاه قد مناسب است. به دلیل این‌که این سبک شلوار از ناحیه باسن، کمر و اوایل ران فیت و اندازه است و از اواسط ران گشاد می‌شود و اصولا بلندی قد این شلوارها تا روی بند کفش می‌رسد. همین موضوع به بلندی قد شما در ظاهر کمک می کند. البته به این موضوع توجه داشته باشید که این موضوع فقط در مورد  شلوارهای بگ با قد بلند صدق می‌کند؛ یعنی دمپای شلوار روی کفش شما را بگیرد. جنس شلوار بگ هم تاثیری در بلند نشان دادن قد شما ندارد پس می‌توانید از هر جنس شلوار بگ که دوست دارید در استایل‌های خود استفاده کنید. برای آنکه بدانید با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر می‌رسید، ادامه محتوا را بخوانید.

قد بلند تر به نظر رسیدن با شلوار بگ

لباس‌های بلند و یکه تنه شما را قد بلند نشان می‌دهند

لباس‌های سرهمی، اورال یا پیراهن‌های کوتاه بپوشید. این مدل لباس‌های جایگزین بهتری برای لباس‌های دو تیکه مانند بلوز و شلوار یا تیشرت و شلوار یا… هستند. به دلیل اینکه این لباس‌ها موجب می‌شوند شما در راستای یک خط عمودی برای مخاطب به وجود بیایید. یک رنگی لباس‌های یک تیکه تأثیر زیادی بر چشم مخاطب دارد و باعث می‌شود اندام شما کشیده و باریک به نظر بیاید. در این محتوا برای مجالس و مهمانی‌ها نیز ترکیبات مناسبی را در نظر گرفتیم تا شما دچار مشکل نشوید.

با کدام لباس ها قد بلندتر به نظر برسیم

لباس های مجلسی کوتاه

هنگام پوشیدن لباس‌های کوتاه، مقدار بیشتری از پا در معرض دید قرار می‌گیرد و باعث می‌شود پاهای شما بلند به نظر برسد. باعث می‌شود که پاها بلند تر از چیزی ک هست به نظر برسد  و جلب توجه بیشتری کند و همین بلند به نظر رسیدن پاها عامل قد بلند به نظر رسیدن شما در مجالس و مهمانی ها  در نظر دوستان و آشنایان شما می‌شود. با چنین لباس ها قد بلند تر به نظر می‌رسید.

لباس‌های ماکسی

با انتخاب لباس‌های ماکسی ساده و تک رنگ اندام شما کشیده و بلند به نظر می‌آید. خانم‌های که دارای قد متوسط یا کوتاه هستند می‌توانند با پوشیدن این سبک لباس به زیباتر وجذاب تر به نظر رسیدن خود کمک فراوانی کنند. یکی از نکات مهم در این مورد که می‌توان گفت این نکته کلی است و تنها مختص لباس‌های ماکسی نیست این است که اگر به پارچه‌های طرح دار علاقه مند هستید سعی کنید لباسی را که انتخاب می‌کنید دارای طرح‌های ریز و کوچک باشد و از انتخاب طرح‌های شلوغ و درشت پرهیز کنید. نکته مهم دیگری که وجود دارد و پیشنهاد می‌کنم حتماً این نکته را در هنگام انتخاب لباس ماکسی در نظر بگیرید این است که در انتخاب لباس ماکسی حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که لباس ماکسی مناسب افرادی هست که دارای اندام ظریف و لاغر هستند.

دامن های کوتاه به جای شلوارک و دامن بلند

حال که دنبال دنبال جواب پرسش «با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم» تا اینجا پیش آمده‌اید، این یعنی در تصمیم خود جدی هستید.
دامن‌های کوتاه پاهای شما را کشیده و بلند نشان می‌دهند. ا‌لبته با توجه به فرهنگ و رسوم پوشش در کشور ما، این کار بیشتر در مهمانی و دورهمی‌ها قابل انجام است. از زمان‌های قدیم برای آنکه خانم‌ها بلند قد به نظر بیایند دامن‌های کوتاه می‌پوشیدند. زمانی که به جای شلوار و دامن بلند از دامن کوتاه استفاده می‌کنید، توجه افراد به نقطه‌ای که دامن تمام می‌شود معطوف می‌شود. در نتیجه پاهای شما کشیده‌تر و بلندتر به چشم می‌آیند.

‌لباس های اور سایز نپوشید

‌لباس هایی که اور سایز یا فری سایز هستند در تن احساس راحتی فراوان ایجاد می‌کنند. این سبک لباس‌ها از بدن فاصله‌ی زیادی می‌گیرند و حتی افرادی که قد و قامت درشت و بلند نیز دارند را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. زیرا این سبک لباس ها باعث ایجاد خطای دید می شود و حجم و اندازه زیادی را در ظاهر شما ایجاد می‌کند.

‌لباس‌ها با طرح های افقی و عمودی

لباس‌های طرح افقی شما را قد بلند تر نشان نمی‌دهند و برای این کار آن‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم. برای آنکه دیگران شما را بلندتر ببینند، انتخاب لباس‌هایی با طرح عمودی برای شما گزینه مناسب‌تری می‌باشد. زیرا باعث ایجاد شدن خطای دید است و این خطا باعث می شود همه شما را قد بلندتر از واقعیت ببینند.

شلوار جذب نپوشید

‌برای افرادی که دارای قد بلند هستند که قطعا پاهای بلندی هم دارند شلوار های با مچ جذب مناسب است. این شلوارها زیاد شما را قد بلند نشان نمی‌دهند. برای افراد کوتاه قد مناسب نیست و ممکن است چنین به نظر بیاید، (البته خدا نکند) که انگار پاهایشان قطع شده است!

کت‌های کوتاه شما را بلند نشان می‌دهند

با این لباس ها قد بلند تر به نظر می‌رسید. اگر کت کوتاه بپوشید بخش بیشتری از اندام پایین تنه شما نمایان می‌شود و قد بلندتر به نظر خواهید رسید. برای بیشتر کردن تأثیر کت کوتاه، می‌توانید شلواری همرنگ آن بپوشید تا باز هم قد بلند تر دیده شوید.

قد بلند به نظر رسیدن با کت کوتاه

بلوز و تیشرت کوتاه قد بپوشید

‌ بلوز و تیشرت کوتاه دقیقاً مانند کت کوتاه در تن عمل می‌کند و باعث می‌شود پاهایتان بلندتر دیده شود. به طبع قد بلندتر به نظر برسید اما توجه داشته باشید که منظور از بلوز کوتاه یک کوتاهی استاندارد است به طوری ک با پوشیدن این لباس‌ها احساس راحتی داشته باشید و هنگام فعالیت پهلو و شکم شما دیده نشود.

طیف رنگی مناسب شلوار

‌در حالت عادی رنگ های تیره به تنهایی باعث لاغری شما می‌شود. حال اگر شلوارهای تیره بپوشید، پاهای شما را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد.

قد استاندارد را رعایت کنید

قد شلوار عامل مهم و تاثیرگذاری در اندازه قد شخص شما می‌باشد. زیرا اگر استایل خود را به تنهایی با شلوارهای قد 80 و 90 سانتی‌متری تکمیل کنید، شما را لاغرتر از واقعیت نشان می‌دهند. زیرا پاهایتان کوتاه‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد. به جای آن از شلوارهای قد بلند استفاده کنید تا بهتر شما را ببینند. جمع شدن شلوار روی مچ باعث می‌شود در چشم دیگران کوتاه‌تر به نظر بیایید. در صورتی که پاهای شما نرمال است و فقط قد شلوارتان خیلی بلند است. بنابراین شلوارهای خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

‌کلام آخر

می‌توانید با لباس هایی که در بالا گفته شد، قد بلند تر به نظر برسید. هر شخصی در ظاهر خود ایرادات جزئی و ریزی می‌بیند که ممکن است این ایرادها باعث کاهش اعتماد به نفس شخص شود. در دنیای امروز با کمی تحقیق و جستجوی ساده در اینترنت مشکل شما به راحتی حل می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید