قیمت درب کارخانه

«بانک لباس» تمام محصولات خود را از جمله پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه بدون واسطه عرضه می‌کند. بدین معنی که این فروشگاه بزرگ اینترنتی شرایطی را فراهم کرده است که معامله انواع لباس بصورت تکی و عمده، بر اساس رابطه ای مستقیم میان تولیدکنندگان، فروشندگان پوشاک و مشتریان مختلف این سایت شکل بگیرد. در واقع بانک لباس با هدف  فروش انواع البسه به قیمت اصلی و حذف ارزش افزوده که به مشتری تحمیل می‌شود؛ لایه‌های پرهزینه واسطه‌گری میان تولیدکننده و خریداران مختلف از جمله عمده‌فروش‌ی‌های البسه، توزیع کنندگان  پوشاک و خرده‌فروش‌های لباس را به نوعی حذف کرده است. با اینکه به اعتقاد خیلی از کارشناسان حوزه اقتصاد خرید و فروش بی واسطه امنیت معامله را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما بانک لباس عمده فروشی با فراهم کردن  بستری برای معامله مستقیم میان فروشندگان  و خریداران قدم مهمی در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کسب و کارهای کوچک و نوپا در حوزه عرضه لباس برداشته است.

مزایای قیمت درب کارخانه برای مشتریان

  • حذف هزینه‌های جانبی واسطه گری
    • گسترش معامله و داد و ستد در سطح شهرهای مختلف
    • اختلاف قیمت چشمگیر در بخش البسه و پوشاگ
    • ایجاد فرصتی برابر برای فروش

اعلام قیمت درب کارخانه در جهت سیاست‌های رقابتی بانک لباس
همگام با گسترش تجارت الکترونیک و توسعه فروشگاه‌های اینترنتی فضای مناسبی برای خرید و فروش انواع محصولات ایجاد شده که در این میان لباس، سهم ویژه ای را به خود اختصاص داده است. از طرفی همیشه سودجو ها، متقلبان و فرصت طلبانی هستند که با کوچ از بازار حضوری لباس به فضای اینترنت با ارائه ی البسه بی کیفیت، درجه پایین، معیوب و نا مرغوب  با شگرد ها و ترفندهایی که دارند؛ باقیمت‌های گزاف اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند. بنابراین اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ، کسب مجوزهای لازم و ارائه مزایای ویژه برای مشتریان نظیر اعلام قیمت درب کارخانه برای محصولات مختلف، از جمله شرایط اعتماد به فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. از همین جهت بانک لباس مرجع تولید پوشاک ایرانی و بزرگترین عمده فروشی لباس در ادامه سیاست‌های رقابتی ​خود علاوه بر ارائه ی البسه با کیفیت و درجه یک با هدف کسب رضایت مشتری در بالاترین سطح ممکن محصولات خود را به قیمت درب کارخانه ارائه می‌دهد.

هدف متعالی بانک لباس ایجاد زمینه ای برای یک خرید خاطره انگیز، با آگاهی کامل، و قیمت مقرون به صرفه  برای مشتریان خود اعم از عمده فروشان و خرده فروشان در سرتاسر ایران می‌باشد.

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید