عمده فروشی و تاثیر بر اشتغالزایی

عمده فروشی و تاثیربراشتغالزایی

عمده فروشی از نظر شما چگونه  نقدینگی  کارخانجات پوشاک را تامین مینماید و تاثیر آن در اشتغالزایی چیست ؟

شاید این مسئله برای شما قابل تامل باشد که شما با خرید مستقیم از کارخانجات چه تاثیر بسزایی بر روی اشتغالزایی انها خواهید داشت .

کارخانجات پوشاک اگر بتوانند کالاهای خود را بدون واسطه و با قیمت تمام شده نهایی دست مصرف کنندگان برسانند:

  • اولا مصرف کنندگان کالا را با قیمت مناسب نسبت به کیفیت و مواد مصرفی آن خریداری نموده
  • ثانیا تولید کنندگان تامین نقدینگی و ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان نهایی خود خواهند داشت .

در پلتفرم بانک لباس ما بر ان شدیم این بستر را برای شما عزیزان فراهم نماییم .

نسبت بهای تمام شده به تیراژ

کارخانجات بنا بر تیراژ کالای تولیدیشان قیمت تولید را سرشکن می نمایند ، از این رو هر چه تیراژ هر مدل آنها بیشتر شود بهای تمام شده تولید آن نیز کمتر خواهند شد .   حال این تیراژ بالا که خود ملزم استفاده از نیروی کار بیشتری است ، نیاز به تامین نقدینگی و بازگشت سرمایه دارد . فلذا فروش جینی از کالا های یک تولید کننده به نفع آن واحد تولیدی می باشد .

شاید شما با خودتان بگویید من که مصرف جینی از یک کالا را ندارم یا فروشنده آن کالا نیستم که بخواهم در روند افزایش تیراژ یک واحد تولیدی تاثیر گذار باشم .

در این مقاله ما برای شما باز خواهیم کرد که چگونه هر کدام از شما می توانید تاثیر گذار در اشتغالزایی برای هموطنانمان باشید .

در سیستم بازار موجود و حال حاضر هر واحد تولیدی کالای خود را بصورت همکاری با چند پخش به بازار عرضه میدارد . هر واحد پخش بصورت مستقل چندین مشتری از اقسا  نقاط کشور داراست و به آنها بصورت خرد تر کالا را ارائه  می نماید. هر کدام از واحد های خرد شهرستان چندین مشتری تک فروشی دارند که کالای آنها را به دست مصرف کننده نهایی برساند . شما به عنوان مصرف کننده نهایی آن کالا را از واحد های تک فروشی در خوشبینانه ترین حالت با 3 واسطه خریداری نمو ده اید .

درباره اشتغالزایی از خودتان می پرسیم:

  • این شما نبوده اید که با خرید های تکی تان و مصرف آن کالا هر واحد را به در آمد رسانیده و مشتاق تر به خرید از بالادستی نموده باشید؟
  • آیا منطقی است کالا با قیمت درب کارخانه خرید نموده باشید ؟

مسلما جواب های سوالات بدیهی است ، که شما قیمت کمتر همان کالا را ترجیح داده و خودتان هستید که باعث افزایش تولید می شوید .

پس اگر شما خودتان و دوستانتان را به خرید مستقیم از تولید کنندگان ترغیب نمایید تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده کالای آنها دارید.

شما با خرید نقدی تامین نقدینگی آن واحد تولیدی را بوجود خواهید آورد و به معنای واقعی بر اشتغالزایی تاثییر گذارید .

پس در نهایت این تاثیر خرید  شما می باشد که تعداد و تیراژ یک کارخانه را کنترل می نماید و کارخانه با تیراژ بیشتر مسلما نیروی کار بیشتری را نیز می طلبد .

پس هر خرید تکی ما در کنار یکدیگر می شود خرید عمده از یک واحد تولیدی

ما این بستر را فراهم نمودیم شما ما را به دوستانتان معرفی نمایید .

خرید مجانی را برای شما ممکن نمودیم .

امتحان کنید پشیمان نخواهید شد .

این مقاله مفید بود؟ در قسمت نظرات با ما  به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید