سیاست حریم خصوصی

حریم شخصی و خصوصی افراد حقیقی و حقوقی برای بانک لباس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کلیه اطلاعات دریافتی از کاربر اعم از شماره تماس، آدرس، ایمیل و … در حوزه قوانین تجارت الکترونیک بوده و در جهت سهولت خرید و ارائه خدمات امن و مطمئن به کاربران میباشد. از این رو وارد کردن اطلاعاتی همچون کد ملی، شماره همراه، شناسه ملی و… برای اشخصاص حقیقی و حقوقی جهت ارائه گواهی ارزش افزوده الزامی می باشد. بنابراین کلیه اطلاعات وارده مورد تایید مشتری بوده و کلیه مکاتبات و ارسال کالا از طریق اطلاعات وارد شده به سایت می باشد.

کلیه کاربران بانک لباس اعم از اشخصاص حقیقی یا حقوقی، تامین کننده و خریداران با عضویت در سایت بانک لباس کلیه مقررات و ضوابط این سایت را پذیرفته و اطلاعات وارد شده توسط کاربر به منزله مورد تایید بودن کاربر میباشد و در مواردی فروشگاه اینترنتی پوشاک بانک لباس جهت صحت سنجی و ثبت قطعی سفارش از کاربر درخواست اطلاعات تکمیلی و بیشری می نماید.

فروشگاه اینترنتی بانک لباس اطلاعات غیر خصوصی و بصورت ناشناس از کاربران سایت اعم از سیستم عامل مورد استفاده کاربر یا … برای مقاصدی همچون رفع خطا، بهبود  عملکرد سیستم، بهتر کردن تجربه کاربری می باشد و به نحوی مورد استفاده این فروشگاه قرار میگرند که به فرد یا افرادی مشخص و معین ارتباط نداشته و با تاکید فقط و فقط مورد استفاده خود فروشگاه اینترنتی  بانک لباس بوده و به هیچ عنوان در اختیار شریک تجاری دیگر قرار نمیگیرند.

اطلاعات دریافتی فروشگاه اینترنتی پوشاک بانک لباس؛

– نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه کاربر بازدید کننده سایت، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه کاربر بانک لباس، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت و نتایج انتخاب‌شده توسط کاربر، مدت و بازه های استفاده کاربران فروشگاه بانک لباس از سایت، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور( شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر)

در صورت بروز وقف ( یا به اصطلاح انگلیسی کرش)  اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وققه و رفع خطای رخ داده گردآوری می شوند:

– ساعت و روز رخ دادن کرش، وضعیت اتصال به اینترنت، اینترنت مورد استفاده در هنگام رخ دادن خطا، وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، ظرفیت کل رم و میزان فضای اشغال شده آن هنگام وقفه.

فروشگاه اینترنتی بانک لباس اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند؛ کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های کاربر و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. در نظر داشته باشید که امروزه بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند که با مراجعه به راهنمای مرورگر ها میتوانید مطالعه کنید.

بانک لباس برای اطلاع‌رسانی های خود از جمله رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت بانک لباس ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورت عدم تمایل به دریافت این گونه پیامک ها یا ایمیل ها می توانید عضویت خود را در خبرنامه بانک لباس از طریق لغو عضویت از داشبورد کاربری خود اقدام نماین. در خاطر داشته باشید که عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

توجه داشته باشید که 300061930007سر شماره های پیامکی بانک لباس عبارتند از که بانک لباس از آن برای کابران خود پیامک های اطلاع رسانی مانند وضعیت مرسوله، تخفیفات بانک لباس و… ارسال می کند. لازم به ذکر است که امکان دریافت پیام های ارسالی شما به این سرشماره امکان پذیر نمیباشد. جهت ارتباط با مجموعه باک لباس میتوانید از برگه خود سایت با عنوان ارتباط با ما اقدام نمایید.

هشدار! ارسال هرگونه پیامک به غیر از سرشماره های اعلام شده و یا دریافت ایمیل از به غیر از ایمیل رسمی و معرفی شده توسط سایت بانک لباس در برگه ارتباط با ما به عنوان تخلف و سو استفاده از اعتبار این مجموعه بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف لطفا جهت پیگرد و اقدامات قانونی، مورد مشاهده شده را به ایمیل info@blebas.com اعلام نموده و یا با شماره … تماس برقرار نمایید.
کلیه نظرات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی پوشاک بانک لباس باید در چهارچوب قوانین وب سایت بوده و این سایت می تواند نطرات کابران را در راستای این قوانین ویرایش نماید. همچنین در نظر داشته باشید اگر نظر یا پیام ارسال شده به کاربر  مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، این سایت می تواند از طریق اطلاعات ثبت شده اقدام به پیگرد قانونی نماید. فلذا نظرات ثبت شده در سایت به منزله اعطای حق ویرایش و استفاده در چهارچوب قوانین ذکر شده به سایت بانک لباس بوده و کاربر حق اعتراض را از خود سلب می نماید.

با توجه به اینکه رمز عبور به عنوان اطلاعات شخصی و خصوصی هر فرد بحساب می آید لذا در حفظ و نگه داری آن باید نکات لازم را در نظر گرفته و از افشای آن به هر شخصی جهت جلوگیری از هرگونه سو استفاده های احتمالی جدا خودداری شود. لازم به ذکر است شماره تماس ذکر شده در سایت علاوه بر پل ارتباطی میان بانک لباس و کاربر، جزو حریم خصوصی کاربر تلقی شده و لذا کاربر هنگام تغییر شماره خود و یا واگذاری آن کماکان برای احتیاط و جلوگیری از سو استفاده باید آن را از طریق پنل خود تغییر داده  وشماره جدید را ثبت نماید.

در نهایت در صورت عدم رعایت یا سهل انگاری هر یک از موارد ذکر شده توسط کاربر، هرگونه خسارت یا مشکلات احتمالی با خود کاربر بوده و کاربر حق ادعایی را بر علیه سایت بانک لباس نخواهد داشت. با توجه به اینکه اطلاعات شخصی کاربر جزء حریم شخصی فرد محسوب میشود، بانک لباس حق هیچ گونه انتقال این اطلاعات را به فرد یا افراد دیگری نداشته و فقط و فقط در صورت حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور، موظف باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد. در این موارد بانک لباس هیچ گونه مسئولیتی مبنی بر جبران خسارت نداشته و کاربران با اعلام و موافقت قوانین در استفاده از کلیه خدمات این سایت حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایند.

باید در نظر داشت که فروشگاه اینترنتی عمده فروشی پوشاک بانک لباس همانند سایر وب سایت های معتبر برای بهبود و پیشرفت تجربه کاربری اقدام به جمع آوری آی پی و کوکی می نماید. کوکی در واقع یک فایل میباشد که به درخواست یک سایت توسط مرورگر ایجاد و به سایت یادشده امکان دخیره سازی بازدید های کاربر و مناسب سازی بازدید ها و نتایج جستجوی کاربر را فراهم می  نماید. امروزه بسیاری از مرورگر ها امکان غیر فعالسازی کوکی را دارند که با مراجعه به راهنمای مرورگر خود میتوانید اطلاعات لازم را کسب نمایید. اما پروتکل، سرور و لایه های امنیتی فروشگاه بانک لباس، روش های مناسب مدیریت داده ها حداکثر تلاش خود را دارد که اطلاعات کاربران را با حداکثر توان محافظت و از دسترسی های غیر قانونی جلوگیری نماید. به طور طبیعی مسئولیت هرگونه سو استفاده به شخص یا اشخاص متخلف مرتبط بوده و بانک لباس حق اعتراض و پیگرد قانونی را بنابر صلاحدید خود محفوظ می دارد.

کاربر گرامی بانک لباس، شما میتوانید برای دریافت خبرنامه ها و ایمیل های این مجموعه از طریق وارد کردن ایمیل خود و انتخاب گزینه عضویت در خبرنامه از کلیه اخبار و رویدادهای بانک لباس در سریع ترین زمان ممکن مطلع گردید. همچینین در صورت عدم تمایل برای درایفت خبرنامه های فروشگاه اینترنتی پوشاک بانک لباس میتوانید با انتخاب کلید لغو عضویت در انتهای ایمیل های دریافتی خود از سمت مجموعه ما اقدام نمایید.
حفظ و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران بانک لباس برای این مجوعه از اهمین بسیار بالایی برخوردار است و همه تلاش ما برای رعایت اصل امانت داری می باشد و امید است که شما کاربر گرامی با اطمینان خاطر، خرید آسان، مطمئن و خوبی را داشته باشید.

بانک لباس، یک فروشگاه آنلاین به وسعت بازار ایران

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید