رازهای دنیای مد برای ست کردن لباس دخترانه

نحوه ست کردن لباس دخترانه

ست کردن لباس یکی از  دغدغه‌های همیشگی مردم است. این موضوع برای دختران از اهمیت زیادی برخوردار است و ست کردن لباس دخترانه پیچیدگی‌های بیشتری دارد. ست کردن لباس یکی از سخت‌ترین و در عین حال ساده‌ترین کارهایی است که ما باید به آن توجه کنیم، البته اگر اصول درست آن را بلد باشیم و از قوانین مد پیروی کنیم این کار برایمان آسان می‌گردد. در ادامه با فروشگاه عمده فروشی بانک لباس همراه باشید.

ست کردن لباس دخترانه

نکاتی که در ست کردن لباس دخترانه باید به آن‌ها توجه کرد

با رعایت راز‌های کوچک دنیای مد، می‌توانید یک ست زیبا و تاثیرگذار برای دورهمی‌ها داشته باشید در صورتی که رنگ، جنس پارچه، نوع مهمانی و… را در نظر بگیرید. دنیای مد قوانین خاص خود را دارد، برای این‌که بدانیم چه لباس‌هایی را با چه شلوار‌هایی ست کنیم و کدام رنگ‌ها مکمل هم دیگر هستند، نیازمند یاد‌گرفتن اصول مد هستیم.
اصول صحیح لباس پوشیدن، باعث می‌شود که شما همواره در برای دیگران به عنوان فردی خوش پوش یاد شوید.
نکته مهمی که در ست کردن لباس دخترانه وجود دارد، این است که میلیون ها ست لباس دخترانه هست که شما طبق سلیقه شخصی و راحتی خود با در نظر گرفتن مکان مورد نظر ست لباس را انتخاب می‌کنید و می‌پوشید.
نکته ای که در درجه اول باید به آن توجه کنید، این است که هماهنگی و هارمونی را چه از طریق رنگ، جنس و سبک در استایل خودتان ایجاد کنید.

چرخه رنگ شناسی در ست کردن لباس

یکی از نکاتی که باید به آن در ست کردن لباس دقت کنیم رنگ لباس است. سعی کنید در استایل خود از رنگ های شاد استفاده کنید که متناسب با پوست شما باشد و انرژی مثبت دریافت کنید. رنگ‌ها به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌شوند.
با در نظر گرفتن مجلس از رنگ‌های گرم مانند نارنجی، قرمز، قهوه‌ای، که باعث گرفتن انرژی زیاد و مثبت می‌شود استفاده کنیم یا رنگ‌های سرد مانند ابی، سبز که باعث ارامش و ریلکسی می‌شود.
اگر بخواهیم طبق مد پیش برویم رنگ های ترند امسال رنگ های خنثی هستند که روبه رنگ‌های نود و سفیدی دارند و تمایل به رنگ‌های ثانوی و اصلی ندارند. اکثرا رنگ‌های خنثی در استایل‌های کژوال دیده می‌شود که به رنگ‌های خاموش مانند خاکستری معروف هستند. با استفاده از رنگ‌ها و شناخت چرخه رنگ‌ها می‌توانیم ترکیب‌های زیبایی در استایل خود به کار ببریم.

نکته: چند رنگ اصلی را هرگز باهم در یک استایل نپوشید.

توجه به چرخه رنگ شناسی درست کردن لباس دخترانه

چند نمونه از رنگ‌های مکمل

برای اینکه علاوه بر طرح لباس دخترانه، جذابیت بیشتری را به استایل خود بدهید، می‌توانید از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. استفاده از ترکیبات رنگ درست برای ست کردن لباس دخترانه می‌تواند زیبایی آن را چند برابر کند. برای آنکه ترکیب‌های رنگ برای لباس دخترانه را بشناسید، چند نمونه از آن را ذکر می‌کنیم.

  • قرمز و کرم
  • عسلی، سرمه ای و آجر
  • سرخابی و آبی پاستیلی
  • بنفش پاستیلی، زرد پاستیلی و سفید
  • نارنجی و کرم
  • آبی کمرنگ و یاسی
  • قرمز و مشکی
  • سفید و طلایی
  • صورتی و طوسی

اگر از طیف‌های مناسب هر کدام از این رنگ‌ها استفاده کنید، قطعا استایل بهتری خواهید داشت و لباس شما بهتر به چشم خواهد آمد.

جنس لباس دخترانه

بهتر است در ست کردن لباس‌های دخترانه به جنس لباس توجه کنید. در قدم اول لباسی را انتخاب کنید که هم راحت و هم شیک باشد. حالا با توجه به راحتی و شیک بودن لباستان، لباس شما باید از جنس‌هایی باشد که در کنار هم به چشم بیاییند و کاملا ست به نظر بیایند برای مثال شما نمیتوانید مانتو سوییت را با شلوار جین استفاده کنید چون اصلا خوب به نظر نمی‌رسد.

توجه به جنس لباس برای ست کردن لباس

فرم اندامی در ست کردن لباس

یکی از عواملی که اهمیت بسیار بالایی دارد برای ست کردن لباس دخترانه دارد شناخت اندام شخصی هرفرد است. نسبت به فرم اندام شخص لباس‌های مناسب آن مشخص می‌شوند. در انتخاب لباس مناسب باید به سایز لباس و سایز بدن فرد توجه کرد. لباس مورد نظر باید قالب تن فرد باشد به اصطلاح در تن بنشیند.

در ابتدا فرم اندام خود را بشناسید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فردی را در زندگی و پیرامون خود داشته باشید که هر لباسی بپوشید در تنش بنشیند از آن فرد به عنوان خوشتیپ یاد بشود، اما در واقعه آن فرد لباس های مناسب فرم اندام اش را شناخته و با به کار گرفتن خلاقیت و ست کردن لباس های دخترانه با توجه به فرم اندامش در لباس های خود هماهنگی ایجاد میکند.
نکته مهم: لباس هایی برای افراد قد کوتاه مناسب است عبارت اند از کت شلوار های همرنگ بپوشید.

انواع مانتو‌ها

مانتو ها انواع مختلفی دارند اسپرت، مجلسی، خیابانی، دانشجویی، رسمی و…. برای ست کردن لباس در مکان های عمومی مانند مراکز خرید یا پارک ها با استفاده از کت های جین، کت های چهارخانه به همراه شلوار های مام استایل یک استایل راحت و ساده در نظر بگیرید.
با توجه به ترند امسال کت‌های کوتاه با شلوار‌های گشاد و کتانی‌های لژ‌دار که محبوب هستند مورد توجه قرار گرفته اند و گزینه مناسبی هستند. استایل دیگری که این روزها دختر های جوان از آن استقبال می‌کنند پیراهن های ساحلی و سرهمی است که روی آن مانتو میپوشند به همراه صندل های تابستانی و اکسسوری که استایل بهاری و تابستانی است.

انتخاب مانتو برای ست کردن لباس دخترانه
شومیزهای مردانه با شلوار‌های جین یا گشاد باعث به وجود امدن یک استایل خیابانی و متفاوت می‌شوند.کت‌های رسمی با کالج های عروسکی یا کفش های پاشنه دار استایل را متفاوت و سبک آن را رسمی می‌کند.
در استایل‌های که لباس تک رنگ و ساده است، بهتر است که با استفاده از شال یا شومیز طرح داری آن استایل را از حالت سادگی خارج کنیم. اگر مانتو ما طرح دار است بهتر از یک شال ساده استفاده نماییم.

ست لباس های دخترانه

گاهی برای همه ما پیش آمده که در کمد خود را باز کرده و در فکر فرو رفته ایم که کدام مانتو را با کدام شلوار یا کدام کفش را با کدام کیف در استایل خود استفاده کنیم. در ابتدا چند لباسی که می‌توانیم با هم در یک استایل استفاده کنیم و ست های دخترانه را با هم مرور می کنیم.

  • شلوار مام استایل+وست+شومیز+کتونی
  • شلوار مام استایل+مانتو بلند+کتونی
  • شلوارمام استایل+ مانتو کوتاه+صندل
  • شلوارمام استایل+ شومیز استین پفی+ کتونی
  • مانتو بلند+ اورال+کتونی
  • شلواربگ+مانتو کتی+کتونی

اگر ایده خاصی برای اینکه چه نوع لباسی را با چه نوعی ست کنید، می‌توانید از ترکیبات بالا استفاده کنید. پوشیدن چنین لباس‌‌هایی با رنگ‌های مناسب، زیبایی استایل دختران را بسیار زیاد می‌کند.

اکسسوری

اگر شما فردی هستید که از لباس های ساده استفاده می کنید بهتر است در استایل خود از اکسسوری استفاده کنید
البته در استفاده از اکسسوری زیاد پرهیز کنید برای مثال اگر از یک اکسسوری بزرگ در استایل خود استفاده می کنید بهتر بقیه اکسسوری ها ظریف باشند حتی بهتر اکسسوری بزرگ به تنهایی به کار برده بشود

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید