خرید لباس کیلویی چه مزایایی دارد؟

امروزه اکثر فروشندگان با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود به دنبال کسب و کاری پرسود هستند. یکی از این کسب و کارهای پرسود‌‌‌‌ روش خرید کیلویی لباس به صورت عمده است. بنابراین اگر دنبال یک سود خوب هستید؛ یا‌‌‌‌ می‌خواهید جنس ارزان بخرید و باقیمت مناسب بفروشید، از این راه سود بیشتری کسب کنید و مشتریان هم از جنس شما راضی باشند خرید لباس کیلویی یکی از روش‌‌‌‌‌‌‌های مفید برای رسیدن به نتیجه دلخواه شما‌‌‌‌ می‌باشد. با خرید لباس کیلویی همانطور که از اسمش پیداست لباس را برحسب وزن آن قیمت گذاری‌‌‌‌ می‌کنند. در این مقاله با فروشگاه اینترنتی بانک لباس همراه باشید تا این مدل خرید و دلایل پرطرفداری این شغل را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

خرید البسه کیلویی چه فایده ای دارد؟

در روش خرید کیلویی لباس چون بیشتر محصولات از نظر وزنی خیلی سنگین نیستند و وزن پایینی دارند؛ بنابراین خرید عمده به صورت کیلویی بسیار مقرون به صرفه است. قبل از خرید این لباس ها باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید بانک لباس فروشگاه اینترنتی مدو پوشاک در ادامه مطلب به مهمترین مزایای لباس‌‌‌‌‌‌‌های کیلویی‌‌‌‌ می‌پردازد.

  • لباس‌‌‌‌‌‌‌های برند و متنوع با کیفیت بالا و با قیمت ارزانتر خریداری‌‌‌‌ می‌شود.
  • این لباس ها در بازار رقابت قیمتی ندارند.
  • خرید این محصولات مقرون به صرفه بوده. چنانچه  فرصت‌‌‌‌‌‌‌های شغلی جدید‌‌‌‌ی را در جامعه ایجاد می کند.

خرید بسته ای لباس و معایب آن

خرید لباس کیلویی علاوه بر مزایای زیادی که دارد ممکن است معایبی را هم داشته باشند. یکی از معایب لباس‌‌‌‌‌‌‌های کیلویی این است که در هنگام فروش تمام سایزها را برای ارائه به مشتری ندارید. چون شما با خرید یک بسته، مجموعه ای از لباس ها را خریداری می کنید.بدون این که از سایز آن ها مطمئن باشید. یا نمونه این لباس ها در بازار به راحتی پیدا شود. دیگر معایب روش خرید کیلویی انواع لباس عبارتند از:

  • در قیمت گذاری رقیبی ندارد.
  • چون لباس‌‌‌‌‌‌‌های کیلویی با جعبه خریداری‌‌‌‌ می‌شود وزن جعبه هم محاسبه‌‌‌‌ می‌شود. پس تعداد لباس ها نسبت به کارهای بدون جعبه کمتر است.
  • ممکن است هنگام انباشته شدن در انبار لباس ها چروک شوند.

خرید حضوری پوشاک کیلویی

برخی فروشنده ها پوشاک را به صورت کیلویی از شرکت‌های که لباس‌‌‌‌‌‌‌های فابریک یا استوک را خریداری کرده اند به صورت عمده‌‌‌‌ می‌خرند. عمده فروشان  لباس های خود رابه روش‌‌‌‌‌‌‌های مختلف و با کیفیت های گوناگون بسته بندی‌‌‌‌ می‌کنند. در نهایت آن ها را به دست فروشند‌‌‌‌‌‌‌های پایین دست‌‌‌‌ می‌رسانند. اگر‌‌‌‌ می‌خواهید برای خرید لباس کیلویی به صورت حضوری اقدام کنید موارد زیر را در دستور کار خود قرار دهید.

  • اول از اعتبار فروشگاهی که انتخاب کرده اید، مطمئن شوید.
  • نیاز سنجی کنید و همه اطلاعات مربوط به اجناسی که لازم است در فروشگاهتان باشد را بررسی نمایید.
  • لباس ها را به صورت گلچین خریداری کنید.
  • قبل خرید لباس کیلویی آموزش‌‌‌‌‌‌‌های لازم را ببینید.
  • کیفیت اجناس را مشاهده کنید. اگر مطابق سلیقه‌ و نظر شما بود دفعات بعد از روش مجازی خرید نمایید.
  • در خرید پوشاک کیلویی عجول نباشید.
  • با مشتریانی که از عمده فروش‌‌‌‌‌‌‌های لباس کیلویی خرید‌‌‌‌ می‌کنند ارتباط برقرار کنید. این ارتباط به شما کمک‌‌‌‌ می‌کند خرید آگاهانه تری را تجربه کنید.

روش اینترنتی خرید لباس‌‌‌‌‌‌‌های کیلویی چگونه است؟؟

انواع  فروشگاه اینترنتی بانک لباس به صورت عمده فروشی در کانال‌‌‌‌‌‌‌های تلگرامی و پیج اینستاگرام  با هدف خرید لباس‌‌‌‌‌‌‌های کیلویی راه اندازی شده اند؛ شما  برای خرید‌‌‌‌ می‌توانید وارد این سایت ها و شبکه‌‌‌‌‌‌‌های اجتماعی شوید. محصولات و قیمت آن ها را مشاهده کرده و اقدام به خرید نمایید.

قیمت لباس‌‌‌‌‌‌‌های کیلویی به چه صورت محاسبه‌‌‌‌ می‌شود؟؟

قیمت فروش لباس کیلویی به صورت عمده به عموامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال  از عوامل تاثیر گذار بر قیمت لباس کیلویی‌‌‌‌ زمان تولید و تنوع مدل‌‌‌‌‌‌‌های پوشاک می باشد. همچنین سایز و تعداد زدگی یا عیوب لباس ها و یا نحوه بسته بندی لباس ها نیز تاثیر زیادی بر قیمت پوشاک کیلویی دارد..

برند لباس‌‌‌‌‌‌‌های کیلویی ایرانی است یا خارجی ؟

لباس‌‌‌‌‌‌‌های کیلویی اکثرا لباس هایی هستند که از کشورهای اروپایی و آمریکایی وارد کشورهای دیگر‌‌‌‌ می‌شوند. در واقع این محصولات وارداتی مازاد تولیدی و همچنین مانده فروشگاه ها در انبارهایشان بوده که شرکت ها  به صورت عمده آن را به فروش‌‌‌‌ می‌رسانند. واسطه های مختلف این محصولات را با برندهای متفاوت به صورت فله ای یا بسته بندی  خریداری‌‌‌‌ می‌کنند.

جمع بندی:

فروشگاه اینترنتی بانک لباس فعال در زمینه مد و پوشاک در این مقاله سعی داشت مزایا و معایب خرید لباس کیلویی را برای شما عنوان کند؛ امیدواریم شما با داشتن آگاهی لازم در این زمینه به سود دلخواهتان برسید و از کسب کار خود راضی باشید. یادتان باشد رضایت مشتری ها مسئله خیلی مهمی در رونق بازار لباس شما‌‌‌‌ می‌باشد.  در پایان بانک لباس به عنوان مرجعی برای خرید اینترنتی لباس از شما دعوت‌‌‌‌ می‌کند از ویترین متنوع این فروشگاه اینترنتی بازدید نمایید. همچنین این فروشگاه بزرگ آماده عمده فروشی و همکاری در فروش با سایر مراکز تجاری لباس در سرتاسر ایران‌‌‌‌ می‌باشد.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید