انتخاب بهترین ترکیب لباس با رنگ کفش برای آقایان

انتخاب بهترین ترکیب لباس با رنگ کفش برای آقایان

از مهم‌ترین عوامل زیبایی در تیپ و‌ استایل آقایان رعایت انتخاب ترکیب لباس با رنگ کفش است. زیرا میزان سلیقه و به روز بودن آقایان با رعایت این نکته‌ها قضاوت و سنجیده می‌شود.
امروزه مهم‌تر از سبک‌ کفش در استایل رنگ کفش است. زیرا در تیپ‌های ترند اکثرا می‌بینیم‌ که مثالا کتانی را با کت و شلوار می‌پوشند و یا کفش آکسفورد را با شلوار جین ست می‌کنند. شلوار مشکی با کفش مشکی که این مدل ست‌ها بسیار راحت و آسان است اما به مرور زمان خسته کننده و تکراری می‌شود.
در این مقاله ما می‌خواهیم نحوه درست ست کردن و نکات مهم و‌ طلایی بهترین ترکیب لباس با رنگ کفش را برایتان شرح دهیم. بهتر است قبل از رفتن به مهمانی یا جلسات کاری مهم حتما این مقاله را بخوانید و از نکات ذکر شده نهایت استفاده را ببرید. در ادامه با عمده فروشی بانک لباس همراه باشید.

انتخاب بهترین ترکیب لباس با رنگ کفش برای آقایان

نکات زیر را برای استایل بهتر رعایت کنید

  1. استایل تک‌ رنگ‌ و ساده انتخاب هوشمندتری است.
  2. انتخاب کفش مشکی یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها است.
  3. رنگ های تیره نسبت به رنگ‌های روشن پر کاربردتر هستند.
  4. هماهنگی کفش با استایل نیز همانند رنگ استایل از اهمیت بالایی برخوردار است.
  5. کتانی سفید می‌تواند استایل شما را خیلی به‌روز و‌ زیبا نشان دهد پس لازم است که همانند کفش مشکی در کمد شما حتما یک‌کتانی سفید نیز باشد.

هر رنگ کفشی مناسب کدام استایل است

حال برای شما توضیح می‌دهیم که بهتر است هر ترکیب لباس با رنگ کفش چگونه ست شود و چه سبک لباس‌هایی به یکدیگر می‌آیند.

کفش مشکی در استایل مردانه

در کمد همه‌ی ما بلااستثنا یک کفش مشکی حتما وجود دارد زیرا کفش مشکی بسیار کاربردی است و ست کردن رنگ مشکی با همه‌ی رنگ‌ها بسیار ساده و آسان است و‌ کفش مشکی کمک ویژه‌ای در ترکیب لباس با رنگ کفش به ما می‌کند.
شما می‌توانید به راحتی شلوار‌های با رنگ مشکی، سرمه‌ای، طوسی، زرشکی، ذغالی، نخودی خود را با کفش مشکی خیلی شیک‌ ست کنید. تفکر سنتی و قدیمی در زمینه مد می‌گوید که ست کردن رنگ آبی و مشکی‌ وجه زیبایی ندارد اما برخلاف این باور ست کردن کفش مشکی با لباس آبی انتخاب هوشمندانه‌ای است، اما باید به این نکته توجه کنید که بهتر است از رنگ آبی نفتی به جای رنگ‌های پر‌زرق و‌ برق مثل آبی کاربنی استفاده کنید.

کفش مشکی در استایل مردانه

به رسمی یا غیر رسمی بودن استایل خود دقت کنید

البته این نکته را در نظر بگیرید که اگر می‌خواهید شلوار اسپرت و راحت‌تری بپوشید از کفش مشکی غیر رسمی استفاده کنید و‌ با رعایت همین موارد استایل خود را زیبا و‌ اصولی نگه‌دارید.
اگر می‌خواهید کفش مشکی را با شلوار قهوه‌ای بپوشید به شما توصیه می‌کنیم فقط در مجالس غیر رسمی از این تیپ استفاده کنید.

استایل مناسب با شلوارک

اگر به شلوارک علاقه دارید و گاهی اوقات در مسافرت و‌ یا … شلوارک می‌پوشید به شما پیشنهاد می‌دهیم که اصلا از کفش مشکی در این استایل استفاده نکنید، و به جای آن از کتانی سفید با شلوارک کرمی یا نخودی و یا حتی نوک‌مدادی استفاده کنید، کتانی سفید در این استایل انتخاب هوشمندانه‌ای است.
اگر شما هم از دسته افرادی هستید که شلوار چینوهای می‌پوشید و به آن علاقه دارید بهتر است برای اینکه از زننده بودن تغییر ناگهانی از رنگ روشن به تیره جلوگیری کنید و این تغییر را زیبا جلوه دهید، لازم است پاچه‌های شلوارتان را کمی تا زده و‌ جوراب نپوشید تا مخاطبانتان از زننده بودن این تغییر رنگ ناگهانی چشم پوشی کنند.

کفش قهوه‌ای در استایل مردانه

کفش قهوه‌ای به استایل شما هویت و‌ زیبایی می‌بخشد. قهوه‌ای جز رنگ‌های است که طیف رنگی گسترده‌ای دارد، و‌ همین موضوع سبب شده تا این رنگ در بسیاری از استایل‌ها کاربردی باشد و طرفدارن زیادی داشته باشد.
اگر می‌خواهید استایل شما کژوال‌تر و راحت‌تر به نظر برسد از رنگ قهوه‌ای روشن استفاده کنید، و از نظر سبک‌کفش یک جفت کفش بروژ قهوه‌ای روشن از یک جفت کفش آکسفورد همان رنگ به میزان کمتری رسمی است و استایل شما را راحت‌تر نشان می‌دهد. اصولا کفش‌های رسمی قهوه‌ای با هر رنگ کت شلواری ست می‌شوند به جز کت شلوار مشکی.

کفش قهوه‌ای در استایل مردانه

از ترکیب تیره استفاده کنید

برای اینکه بهترین ترکیب لباس با رنگ کفش را داشته باشید، بهتر است از کفش‌های قهوه‌ای تیره استفاده کنید تا بتوانید از استفاده تکنیک رنگ های متضاد استفاده کنید و ظاهری جذاب و‌ رسمی داشته باشید، به طور مثال کت شلوار خاکستری یا زرشکی را با کفش قهوه‌ای تیره ست کنید.
یکی از بهترین انتخاب‌ها با کفش قهوه‌ای تیره انتخاب شلوار جین است.
اگر می‌خواهید استایل رسمی جذابی با کفش قهوه‌ای داشته باشید کت شلوار‌های سرمه‌ای، طوسی‌ و کرمی از بهترین و‌ مناسب ترین ترکیب‌ها برای استایل رسمی‌ هستند.

کفش زرشکی یا جگری در استایل مردانه

اگر به دنبال تغییر در استایل خود هستید نیازی به تغییرات عجیب و‌ غریب نیست می‌توان با تغییرات ساده‌ای مثل تغییر رنگ‌کفش استایل خود را متنوع کنید، ولی برای ایجاد این تغییرات از نکات بهترین ترکیب لباس با رنگ کفش غافل نشوید.
کفش های زرشکی در ست کردن دقیقا مانند کفش‌های قهوه‌ای عمل می‌کنند، اما نسبت به رنگ قهوه‌ای رنگ زرشکی پرزرق و‌ برق‌تر است.

کفش زرشکی در استایل مردانه

کفش‌های زرشکی سلیقه همه‌ی افراد نیست و‌ خاص پسند است

آقایانی که به دنبال وجه تمایز در مجالس و مهمانی‌ها و حتی قرار‌های کاری خود هستند ست کردن کت و شلوار سرمه‌ای یا مشکی با کفش زرشکی گزینه مناسب و‌ خاص پسند و‌ شیکی است.
اگر به دنبال یک استایل رسمی و شیک با کفش زرشکی هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم که یک جفت کفش آکسفورد برلوتی زرشکی را از دست ندهید، این کفش با یک کت و شلوار شیک می‌تواند استایل خاص و‌ منحصر به فردی برای شما به ارمغان آورد.
اگر می‌خواهید یک استایل ساده و کژوال با کفش‌های زرشکی در تاسبتان داشته باشید، یک جفت کفش لوفر زرشکی مدل پنی انتخاب منحصر به فردی هست، زیرا با هر سبک شلوار جین گرفته تا شلوار چینو‌ در رنگ‌های متنوع به راحتی ست می‌شود.

کفش‌های آبی در استایل مردانه

کفش رسمی‌ آبی در فروشگاه‌ها و‌ بازار بسیار کمه، زیرا خاص پسند است و‌ پسند همگان نیست. یکی دیگر از نکات برای انتخاب بهترین ترکیب لباس با رنگ کفش درباره استفاده از کفش‌های آبی است. خنثی بودن رنگ آبی در کفش صدق نمی‌کند و‌ مخصوصا اگر‌ کفش شما آبی براق(ورنی) یا چرم باشد در استایل شما مشکل ساز می‌شود.
انتخاب کفش آبی در استایل کژوال و‌ راحت بسیار ساده تر و‌ مناسب‌تر است.
کفش چرمی نوبوک آبی نفتی در بسیاری از استایل‌ها مخصوصا استایل مشکی به دلیل غیره منتظره بودن می‌تواند بسیار شیک باشد.علاوه بر نوبوک‌، کفش جیر‌ هم انتخاب مناسبی است،زیرا کفش جیر پرزرق‌ و برق نیست و برای استایل‌های غیر رسمی و‌ اسپرت بسیار مناسب است و با هر رنگ کت و شلواری ست می‌شود البته به جز رنگ‌مشکی.

کفش آبی در استایل مردانه

کفش‌های شتری در استایل مردانه

رنگ شتری در استایل موجب روشنایی بیشتر استایل شما می‌شود، و‌ بهترین ترکیب لباس با این رنگ کفش رنگ‌ آبی روشن است، و‌ حتی راه راه بودن پارچه لباس با کفش شتری هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند.
کفش شتری با همه رنگ شلوار جینی ست می‌شود حتی با شلوار چینویی در رنگ‌های متنوع نیز زیبا می‌شود.

کتانی سفید در استایل مردانه

کتانی سفید یکی از واجبات کمد لباس همه‌ی ما انسان‌ها است، زیرا کتانی سفید با همه رنگ‌ و‌ هر سبکی ست می‌شود. برای مثال کتانی سفید با انواع شلوار جین شلوارک شلوار چینو و‌ حتی کت و‌ شلوار غیر رسمی به راحتی ست می‌شود.
کتانی سفید استایل شما را کلاسیک و‌ راحت تر نشان می‌دهد و‌ مناسب برای محل کار خرید مهمانی‌های دوستانه و‌…‌است.
اما پیشنهاد ما به شما برای بهترین ترکیب لباس با رنگ‌ کفش در این زمینه ست کردن شلوار جین ذغالی با کتانی سفید است.
البته مراقبت از کتانی‌های سفید خود را فراموش‌نکنید تمیز بودن کتانی سفید عامل مهمی در مرتب بودن تیپ و ظاهر شما است.

کتانی‌های رنگی در استایل مردانه

امروزه با کسب اطلاعات و‌ علم درست در مورد استایل‌های مختلف کتانی‌های رنگی دیگر فقط مناسب باشگاه‌های ورزشی نیستند، و با رعایت نکات بهترین ترکیب لباس با رنگ کفش می‌توانید کتانی‌های رنگی خود را در محیط‌های مختلف‌بپوشید و‌ استفاده کنید و لذت ببرید.
با استفاده از قانون خنثی کردن رنگ‌ها می‌توانید کتونی‌های رنگی خود را با انواع شلوار جین در هر رنگی و‌ یا شلوار اسلش در انواع طیف رنگی طوسی و حتی شلوارهای‌چینوی در رنگ های متنوع بپوشید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کرده‌ایم نکات کاربردی و‌ اصولی دنیای مد را در زمینه ست کردن بهترین ترکیب لباس با رنگ‌ کفش را برایتان شرح‌دهیم.
قانون تک رنگ بودن و نزدیک بودن رنگ‌ها به یکدیگر یک قانون قدیمی است که از قدیم تا به حال در دنیای مد هست. که زیبایی خاصی دارد اما استفاده هرروزه از این قانون برای افراد در طول زمان تکراری و‌ خسته کننده می‌شود به همین منظور کسب اطلاعات درست و پر‌کاربرد در زمینه ست کردن کفش با لباس خیلی مهم است و رعایت این قوانین جدایی از جنبه زیبایی استایل و به روز بودن در روحیه شما نیز تاثیرات مثبت و سازنده‌ای میگذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید