با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟

با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟

در این مقاله قصد داریم به یک سوال اساسی هر انسان خوشیپی پاسخ بدهیم و این سوال این است: “با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟”

پاسخ به این سوال برای هر گروهی متفاوت است. چرا که به ویژگی های هر فرد بستگی دارد. در ادامه ما گروه ها مختلف را بررسی نموده و درباره هر کدام راهکاری ارائه خواهیم کرد.

 

نحوه رعایت کردن استایل جهت بلند قد تر شدن در افراد مختلف

در این بخش قرار است بانوان، کودکان و افراد چاق را از لحاظ نوع پوشاک مناسب راهنمایی نماییم.

 

خانم ها

خانم ها برای این که بلند قد تر به نظر  برسند می توانند لباس های  ماکسی  یا بلوز با دامن  های ماکسی بپوشند. چرا که استفاده  از ماکسی باعث می شود  تا زن ها قد بلند تر به نظر برسند. اگر  پیراهن ماکسی یا دامن ماکسی بلند  را با رنگ های تیره استفاده  کنند  بهتر است.

با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟

 

 

چنان چه خانم می خواهند شلوار بپوشند، شلوار شان نه خیلی بلند بلند باشد که دم پای آن ها تا بخورد و چروک شود نه خیلی هم کوتاه که بالای کفش باشد و قد آن ها را کوتاه نشان دهد. علت این که می‌ گویم نباید دم پای شلوار خانم ها در اثر بلندی زیاد تا بخورد آن است که دم پای شلوار اگر چروک شود خط های افقی پیدا می کند و نگاه شخص مقابل به خط های افقی باعث می شود که دید او به خط دم پای شلوار متوقف شود و پای شخص مقابل کوتاه به نظر برسد.

به طور کلی پیشنهاد ما این است که خانم ها یا دامن های ماکسی بلند استفاده کنند یا این که شلوارهای دم پا گشاد بپوشند. همچنین بهتر است که بلوز های  آن ها  هم اگر  دکمه دار باشد.

 

با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟

 

 

بچه گانه

اگر می خواهیم برای کودکی لباسی بخریم که آن را قد بلند تر نشان دهد استفاده از لباس های راه راه و بلند پیشنهاد می ‌شود چرا که لباس های راه راه و بلند برای بچه ها باعث می شود که آن ها بلند قد تر به نظر برسند. لباس های یک رنگ بدون خط های افقی اثر گذاری بیشتری دارد. علاوه بر این، سرهمی، بچه ها آن ها قد بلند تر نشان داده می شوند.

 

با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟

 

افراد چاق

افراد چاق یک سری از لباس ها را به هیچ نباید بپوشند به عنوان مثال آدم های چاق هرگز نباید لباس های بیش از حد گشاد بپوشند چون باعث می شود آن ها کوتاه تر به نظر بیایند یا این که آدم های چاق هرگز نباید لباس با طرح های درشت و شلوغ بپوشند یا از طرح های خیلی ریز در لباس های خود به هیچ وجه نباید استفاده کنند چرا که لباسشان را بیش از حد شلوغ می کند. برای لباس راه راه نیز چنین شرایطی برای افراد چاق وجود دارد. به طور کلی افراد چاق  باید لباس بدون طرح و ساده بپوشند.

 

با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟

 

نکات کلی  “با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟”

 

  1. به عنوان اولین نکته باید بگويم که لباس های کبریتی از هر جنسی که باشند برای تمام سنین کمک کننده است و اثر مثبتی دارد.
  2. برای دومین نکته، لباس های خیلی پف گشاد نپوشید.
  3. نکته سوم نیز شامل یک سری موارد است از جمله این  که از لباس های خیلی ضخیم و خشک نیز بپرهیزید، لباسی بپوشید که اندازه ی تنتان باشد نه خیلی تنگ که احساس ناراحتی کنید و نه خیلی گشاد که شما را چاق تر و کوتاه قد تر نشان دهد. لباس آستین بلند هم در این باره یاری دهنده است و تاثیر خوبی دارد. اگر بلوز تان را در زیر شلوار تان نیز بکنید باعث می شود که پا های شما بلند تر و کشیده‌ تر نشان داده شود.
  4. چهارمین نکته نیز یک سری موارد را می گوید که باید رعایت کنید از جمله این که از شلوار های فاق کوتاه استفاده نکنید. شلواری بپوشید که کمی فاق آن بلند باشد تا شما را بلند تر نشان دهد. مو های بلند که روی شانه تان ریخته شده اند انتخاب خوبی نیستند.  در حالی که مدل کوتاه یا جمع و بسته شده، گردن شما را کشیده تر و قد شما را بلند تر نشان می دهد. از طرفی توصیه می شود که به هیچ وجه آن ها را رو به بالا بزنید، صاف و خمیده رو به پایین نباشد.
  1. آخرین موارد نیز شامل این موارد هستند: اگر از گردنبند استفاده می کنید. حتما از گردنبند با زنجیر بلند استفاده کنید. همچنین انتخاب لباس با یقه هفتی باعث می شود که مانند مدل گردنبندی که گفته شد، گردن شما، بلند تر نشان داده شود.

با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟

سخن پایانی “با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟”

ما در بانک لباس “با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟” راه‌کارهای مختلفی برای این سوال ذکر کردیم و پنج نکته کلیدی به شما آموزش دادیم.

اگر به تمام موارد این مقاله پایبند باشد به طور قطع، استایلی خواهید داشت که شما را قد بلند تر نشان می دهد. در پایان از همراهی شما با مقاله “با کدام لباس ها قد بلند تر به نظر برسیم؟” شدیدا سپاسگزاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید