استایل پاییزی زنانه مناسب و راهنمای انتخاب آن

استایل پاییزی زنانه فرصت‌های بی‌شماری را برای ترکیب‌های تازه ارائه می‌دهد. حتی زمانی که ما معمولی‌ترین حالت خود را داریم، جذاب است.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، ما در حال بررسی بهترین استایل پاییزی زنانه هستیم. تا شما را برای هر مناسبتی، پوشش می‌دهد.

همان‌طور که خودتان هم تجربه کرده‌اید، نوع استایل و لباس پوشیدن هر فرد با توجه به هر فصل، متغیر است. به عنوان مثال، در فصل تابستان از لباس‌های نازک و نخی استفاده می‌کنید. تا کمتر عرق کنید و احساس گرمای کمتری داشته باشید. اما در فصل زمستان، از کاپشن و کلاه و شال گردن استفاده می‌کنید. تا از این طریق، گرمای نسبی برای بدن خود فراهم کنید.

امروزه، با توجه به پیشرفت‌های گسترده در صنعت مد، طراحان و ایده پردازان این صنعت علاوه بر تامین نیازهای اولیه هر فرد، به شکل بدن و زیبایی آن کالا هم توجه ویژه‌ای داشته‌اند. همین مسئله سبب شده است که شما با مراجعه به بازار، انواع لباس‌های مختلف با مدل‌های مختلف را برای هر فصل مشاهده کنید.

راهنمای انتخاب استایل پاییزی زنانه

یکی از فصولی که معمولا افراد به دنبال استایل‌های خاص و شیکی هستند، فصل پاییز است. شاید تا به حال دیده باشید که برخی خانم‌ها، در فصل پاییز حتی رنگ ناخن‌های خود را هم تغییر می‎‌دهند.

این مسئله به خاطر اختصاص رنگ‌های خاص به هر فصل است. شاید رنگی که شما برای ناخن یا لباس خود برای فصل تابستان انتخاب کرده بودید، برای فصل پاییز مناسب نباشد. و باید به این نکته دقت کنید.

با توجه به اینکه هر فصل، رنگ‌های خاص خود را طلب می‌کند. بهتر است قبل از انتخاب یک مدل لباس، رنگ‌های آن فصل را در ذهن خود مرور کنید. تا از این طریق، راحت‌تر لباس خود را انتخاب کنید.

رنگ‌های مناسب فصل پاییز

برخلاف فصل تابستان که معمولا افراد از رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند، انتخاب رنگ‌های گرم برای فصول سرد مثل پاییز و زمستان بسیار ایده خوبی خواهد بود. در ادامه به معرفی برخی از بهترین رنگ‌های این فصل خواهیم پرداخت.

راهنمای انتخاب رنگ‌های پاییزی

رنگ طلایی یا زرد

طیف رنگی زرد روشن تا قهوه‌ای روشن، جزو رنگ‌های ایده آل و پیشنهاد شده صنعت مد برای استایل پاییز زنانه هستند. این رنگ نشاط و شادابی را برای شما به ارمغان می‌اورد. همچنین می‌تواند رنگ مناسبی برای بهتر دیده شدن در فصل پاییز باشد. علاوه بر این‌ها نیز، اگر علاقه‌ای به استفاده از جواهرات ندارید، می‌توانید با انتخاب این رنگ، جواهرات را نیز در این فصل کنار بگذارید. مشابه بهار و تابستان، رنگ زرد همچنان در بقیه ایام سال یکی از سایه‌های پرطرفدار خواهد بود. با این حال، پاییز به‌جای سایه‌های آفتابی، رنگ‌های خردلی، کره‌ای و زرد پر رنگ را به‌عنوان اشاره‌ای به تغییر برگ‌های فصل می‌آورد.

رنگ یاسی

یاسی رنگ سال است و از آن‌جایی که یک رنگ عالی برای پاییز و زمستان است، لباس‌هایی با این رنگ را در همه جا خواهید دید. یاسی رنگ بنفش روشن مایل به صورتی است و بسیار شبیه به این دو رنگ خواهد بود. اگر لباسی به این رنگ خریده‌اید، می‌توان با جوراب شلواری، چکمه و ژاکت در روزهای سرد پاییزی پوشید.

رنگ خردلی

از آن‌جایی که خردلی یکی از رنگ‌های مورد علاقه خانم‌ها برای پاییز است، می‌تواند گزینه مناسبی برای این فصل باشد. این رنگ یک سایه ملایم، آرام بخش و گرم کننده است که احساسات خوبی را به ارمغان می‌آورد. خردلی به خصوص روی ژاکت‌های درشت و روسری‌های گرم عالی به نظر می‌رسد.

رنگ شتری

رنگ شتری یکی دیگر از رنگ‌های مناسب برای فصل پاییز می‌باشد زیرا یک سایه کلاسیک براس استایل پاییزی زنانه است. شما می‌توانید رنگ‌های شتری را به معنای واقعی کلمه در هر لباسی بپوشید. شایان به ذکر است که چکمه‌های شتری نیز گزینه‌ای عالی هستند زیرا بسیار متنوع هستند.

رنگ خاکستری / آبی

یکی دیگر از رنگ‌های این فصل، آب و هوای طوفانی نام دارد که قرار است در روزهای طوفانی و بارانی همرنگ آسمان باشد. در واقع با پوشیدن لباس‌های خاکستری / آبی، می‌توانید این حس جذاب را برای خود در این فصل زیبا به ارمغان آورید.

رنگ بنفش

رنگ بنفش بسیار شبیه به یاسی است، اما در این لیست جایگاهی را به خود اختصاص داده است، زیرا یک رنگ عالی برای پاییز و زمستان است. البته به این نکته دقت کنید که این رنگ، کمی تیره‌تر از یاسی است. بنابراین به اندازه کافی متفاوت است. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه بنفش را در همه چیز تهیه کنید و دست شما در انتخاب لباسی با این رنگ، کاملا باز است.

رنگ گل رز

مانند رنگ رز کشمیری که به نوعی شبیه صورتی غبارآلود است، گزینه‌ی دیگری برای لباس استایل پاییز زنانه خواهد بود. صورتی ممکن است شما را به یاد بهار و تابستان بیاندازد، اما این سایه کم رنگ‌تر، برای این فصل مناسب‌تر خواهد بود.

رنگ ارغوانی روشن

اگر میل به چیزی حتی روشن‌تر دارید، به سراغ ارغوانی روشن بروید که یکی دیگر از رنگ‌های پاییزی است. این بنفش پر جنب و جوش در میان شاخ و برگ‌ها برجسته خواهد شد و می‌تواند گزینه ی ایده‌الی به نظر برسد.

طرح چهارخانه

هنگام خرید لباس‌های خود برای داشتن یک استایل پاییز زنانه شیک، می‌توانید طرح‌های چهارخانه را در نظر بگیرید. این نوع طرح، یکی از گزینه‌های مناسب برای این فصل به حساب می‌آید. و لباس‌های زنانۀ زیادی در این مدل طراحی شده‌اند که می‌توانید بسته به سلیقه خود و رنگ‌های پیشنهادی، هر کدام را انتخاب کنید.

یکی دیگر از نکاتی که می‌توانید هنگام خرید مورد توجه قرار دهید، انتخاب بوت‌های کلاسیک است. این بوت سبب می‌شوند تا پاهای شما کشیده‌تر، و قد شما کمی بلندتر به نظر بیاید. این ویژگی، جذابیت شما را افزایش خواهد داد. رنگ‌هایی که بهتر است بوت خود را بر اساس آن‌ها انتخاب کنید، مشکی، قهوه‌ای و کرمی است.

طرح چهارخانه پاییزی

انتخاب کیف

شاید شما از آن دست افرادی باشید که علاقه به خرید و به دست گرفتن کیف ندارند. یکی از نکاتی که هنگام انتخاب استایل پاییزی زنانه‌ی خود باید مورد توجه قرار دهید، این است که در این فصل، بهتر است از یک کیف قهوه‌ای استفاده کنید تا یک استایل جذاب را برای شما رقم بزند.

لباس‌های پاییزی به طور معمول طوری طراحی می‌شوند که با رنگ قهوه‌ای، به سادگی ست خواهند شد و شما می‌توانید یک تیپ و استایل خاص را با خرید یک کیف قهوه به ارمغان آورید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید