پیشنهاد استایل تابستانی زنانه

پیشنهاد استایل تابستانی زنانه

در فصل تابستان رفتن به پیک نیک و تفریح و سفر، رواج بیشتری نسبت به فصول دیگر سال دارد. به همین خاطر توجه به استایل تابستانی راحت و مناسب در زمان گردش، موضوع مهمی است که نیاز به توجه دارد. در این فصل، لباس‌های خنک و نازک را جانشین لباس‌های فصل سرد و ضخیم می‌نمائیم. پس اگر دقت کنیم که جنس پارچه‌های مناسب استایل تابستانی، از جنس پنبه و نخ و کتان باشد، قطعأ بهتر است. جنس پارچه‌ی لباس تابستانی باید لطیف، و دارای رنگی روشن باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با شیک‌ترین و راحت‌ترین استایل‌های تابستانی زنانه آشنا سازیم. پس لطفا ما را همراهی کنید.

پیشنهاد استایل تابستانی زنانه

نکات اساسی برای داشتن یک استایل تابستانی زنانه و جذاب

برای رسیدن به این مقصود، باید کاری کنید که در کنار جذابیت استایلتان، از گرمای هوا در تابستان هم در امان باشید. پس لازم است در این راه، چند نکته را رعایت کنید. مثلا لباس‌های نازک و نخی به تن کنید. بهترین انتخاب می‌تواند لباسی باشد که جنسش ژرسه، نخ پنبه و لنین است. الیاف موجود در جنس این قبیل از پارچه‌ها، تراکم پایینی دارند. به همین دلیل جریان هوا در داخل لباس به سهولت انجام می‌پذیرد. در زمان انتخاب لباس دقت کنید، که پارچه‌ی موجود در آن حاوی پلی استر نباشد. زیرا پلی استر سبب ازدیاد عرق می‌گردد و مانع چرخش جریان هوا در بدن می‌شود.

استفاده از لباس‌های رنگ روشن

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در انتخاب لباس تابستانی زنانه، مربوط به رنگ آن است. رنگ لباس هم باید مناسب با استایل شما باشد و هم مناسب فصلی که قرار است در آن قرار دارید. نور خورشید و گرمای هوا جذب اندکی در لباس رنگ روشن دارند. در عوض لباس‌هایی که تیره رنگ هستند، انرژی خورشید را به خود می‌گیرند و سبب حس گرما و ایجاد عرق در بدن شما می‌گردند. پس سعی کنید انتخابتان در تابستان بیشتر از بین رنگ‌های روشن باشد.

استفاده از رنگ‌های روشن در استایل تابستانی زنانه

استفاده از لباس‌هایی که رنگ سرد دارند

رنگ‌های سرد مناسب فصل تابستان هستند، مانند طیف رنگ‌های آبی. طبق اثبات‌ها، این رنگ‌ها حس خنکی ایجاد می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم رنگ سرد را همراه با یک رنگ گرم استفاده کنید. قطعا در این صورت استایل تابستانی شما، جلوه‌ای فوق العاده شیک و جذاب پیدا خواهد کرد.

کاربرد انواع مانتو در استایل تابستانی زنانه

یکی از ضروری‌ترین پوشش‌ها برای بانوان و دختران در فصل گرم تابستان، مانتو است. اینک شما را با انواع مختلف این مانتوها که مناسب استایل تابستانی خانم‌ها نیز هست، آشنا می‌سازیم. همچنان با ما همراه باشید.

استفاده از مانتوهای گشاد در فصل تابستان

یکی از مانتوهایی که در فصل تابستان باید به آن اهمیت ویژه‌ای بدهید، مانتوی گشاد است. مانتوی عبایی یکی از مدل‌های جذاب این نوع از مانتوهاست که مثل عبا جلوباز و بلند است. پس از نظر خنکی و سبک بودن، برای استایل تابستانی زنانه در فصل گرم انتخابی مناسب و عالی به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این دسته از مانتوها برای بانوانی که قد بلند دارند، مناسب‌تر است. اگر سایز اندام شما کوچک است و یا قد کوتاهی دارید، سعی کنید از انتخاب این مدل مانتوها دوری کنید.

استفاده از مانتو‌های گشاد در فصل تابستان

استفاده از مانتوهای کیمونو در فصل تابستان

یکی دیگر از مانتوهای پرکاربرد زنانه و دخترانه در فصل گرم، مانتوی کیمونو است. جنس این گروه از مانتوها از نخ است و در مدل‌های بلند و کوتاه تولید می‌شود. در دوخت این مانتوها از لباس ژاپنی الگو برداری می‌شود. بهترین ویژگی این مانتو، گشادی آستین‌های آن است. دقیقا شبیه لباس‌های رسمی مردان و بانوان کشور ژاپن.

استفاده از مانتوهای دکمه‌دار در فصل تابستان

نوع دیگری از مانتوها که در استایل تابستانی فصل تابستان رایج است، مانتوی دکمه‌دار یا جلو بسته می‌باشد. در پارچه‌ی به کار رفته در این مدل از مانتو، تراکم الیاف به قدریست که شما دیگر لازم نیست لباسی در زیر مانتو بپوشید. جنس خنک و نخی این مانتو، جزو مزیت‌های آن شمرده می‌شود. این مانتوها معمولا تا روی زانو و کوتاهند. به همین دلیل برای راحتی خریداران، در بالاتنه‌ی مانتو فقط ۲ یا ۳ دکمه با فاصله‌ای اندک از هم تعبیه شده است.

مانتوی جلو بسته برای تابستان

استفاده از مانتوهای جلو بسته‌ی قزن دار در فصل تابستان

مانتوی جلو بسته‌ی قزن دار، یکی دیگر از مانتوهایی است که جزو دسته‌ی مانتوهای گشاد در استایل تابستانی قرار دارد. قد این مانتو هم به صورت کوتاه در بازار موجود است و هم بلند. ولی معمولا آستین اکثر این مدل از مانتوها اندکی کوتاه است و باعث نمایان شدن مچ دست می‌شود.

استفاده از مانتوهای حریری در فصل تابستان

این دسته از مانتوها در مقایسه با مانتوهای نخی، بسیار خنک‌تر و سبک‌تر هستند. مانتوی حریر رواج زیادی در فصل بهار و تابستان، بین پوشش‌های استایل تابستانی زنانه دارد. لازم به ذکر است که این مدل از مانتو احتیاج به حفظ و نگهداری زیادی دارد. مانتوی حریری در دو نوع جلو بسته و جلو باز تولید و روانه‌ی بازار می‌شود. همانگونه که در آغاز بحث هم ذکر کردیم، بهتر است در فصل تابستان لباس‌ رنگ روشن پوشیده شود. ولی چنانچه مایل هستید در این فصل، مانتوی رنگ تیره استفاده کنید، خوب است که مانتویی که جنس حریر دارد، خریداری نمایید.

کاربرد لباس‌های ساحلی در استایل تابستانی زنانه

هوای فصل تابستان، در بعضی از روزها بسیار شرجی و گرم است. بنابراین استفاده از شلوار، سبب ایجاد بیماری پوستی و عرق سوز شدن می‌شود. استفاده از لباس‌های ساحلی در زیر مانتوی خنک و جلو باز در این جور مواقع، پیشنهاد بسیار مناسبی است. از روی لباس‌های ساحلی می‌توانید مانتوی حریر بپوشید. ولی چنانچه از مانتوی تراکم پایین و نخی هم استفاده کنید، اشکالی ندارد. اهمیت موضوع در اینجاست که با پوشیدن لباس‌های ساحلی، از پوشیدن شلوار در فصل تابستان خلاص می‌شوید. این دسته لباس‌ها را که از جنس حریر و نخ هستند، می‌توان در درون خانه و دورهمی‌ها نیز پوشید. داشتن طرح و نقش رنگارنگ و شاد پارچه‌ی موجود در این لباس‌ها، مشخصه‌ی اصلی این لباس‌هاست. لباس‌های ساحلی در آغاز، به صورت بلند توسط طراحان لباس وارد دنیای مُد شد. ولی به مرور زمان مدل‌های کوتاه‌تر آنها که قدی زیر زانو دارند، تولید و روانه‌ی بازار شدند.

کاربرد شلوارهای گشاد در استایل تابستانی زنانه

استفاده از شلوار گشاد یا همان شلوار بگ، یکی دیگر از استایل‌های تابستانی خانم‌ها به شمار می‌رود. این مدل از شلوار به خاطر حجم زیاد گشادی، به دامن شباهت دارد. همین امر سبب شده که به شلوار دامنی نیز، معروف شود. این قبیل از شلوارها در دو مدل مجلسی و عادی، در بازار موجود هستند. مدل مجلسی آن علاوه بر گشادی، چین زیادی دارد و نازک‌تر است. امروزه طرح‌های لی این شلوارها نیز روانه‌ی بازار شده است که با پوشیدن آنها استایل شما، اسپرت می‌شود. لازم به ذکر است که جدیدأ، شلوار دامنی‌های کوتاه هم در بازار یافت می‌شوند. ولی باز هم مدل بلند آن، متقاضیان و خریداران زیادی دارد.

کاربرد صندل در استایل تابستانی زنانه

اکثر خانم‌ها علاقه دارند که در فصل بهار و تابستان، به جای پوشیدن کفش، صندل بپوشند. امروزه طراحان دنیای مُد، با طراحی مدل‌های جالب و جدید صندل، فعالیت گسترده‌ای در این زمینه دارند. چون به خاطر راحتی و زیبایی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. صندل‌ها یا دارای بندی بلند هستند که دور مچ پا بسته می‌شوند و یا بند کوتاه دارند. معمولا بیشتر صندل‌ها فاقد پاشنه هستند. ولی امروزه مدل پاشنه دار آن نیز در بازار یافت می‌شود. صندل‌ها در چندین جنس مختلف تولید می‌شوند: جنس پارچه‌ای، جنس پلاستیکی و جنس چرمی. مهم‌ترین معیار برای قیمت گذاری و استحکام صندل‌ها، جنس به کار رفته در آنهاست. ضمنا صندل‌ها با رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی که دارند، تا حد زیادی نیاز هر نوع سلیقه‌ای را برطرف می‌سازند.

کاربرد صندل در استایل تابستانی زنانه

کاربرد دامن‌های بلند نخی در استایل تابستانی زنانه

یکی دیگر از مواردی که در استایل تابستانی زنانه و به جای شلوار مصرف زیادی دارد، دامن زنانه است. جنس پارچه‌ی این دامن‌ها بسیار لطیف و خنک و راحت است. برای داشتن یک استایل تابستانی جذاب، خوب است در کنار دامن، از پوشیدن یک شومیز شیک زنانه نیز غافل نشوید. امروزه مدل‌ها و رنگ‌های مختلف از دامن ساده، پلیسه‌ای و دکمه دار در بازار موجود هستند. اگه در کنار دامن ، از یک کفش اسپرت هم بهره ببرید، استایلتان در فصل تابستان خاص و جذاب‌تر خواهد شد.

کاربرد سارافون‌های تابستانی در استایل زنانه

سارافون‌ها یا به اصطلاح همان مانتوهای بی آستین با جنس‌های متنوع و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. جنس سارافون‌ها می‌تواند از جنس نخ باشد یا الیاف پنبه. نوع پنبه‌ای آن بیشتر در فصل پاییز رایج است. ولی سارافون‌های نخی برای فصل بهار و تابستان گزینه‌ی مناسب‌تر و بهتری به شمار می‌روند. این دسته از سارافون‌ها را می‌توانید همراه با پیراهن یا شلوار مناسب بپوشید. به علت نداشتن آستین این سبک از لباس‌ها، علاوه بر جذاب کردن استایل شما، باعث ایجاد حس خنکی در شما می‌گردند. گاهی اوقات در کنار سارافون، یک زیر سارافونی هم نیاز دارید که به شکل تک رنگ در بازار تولید می‌شوند. اما لازم است بدانید، همیشه هم خرید زیر سارافونی واجب نیست. در این شرایط می‌توانید سارافون را در کنار یه پیراهن زیبا و مناسب به تن کنید.

سخن آخر

داشتن استایل شیک و راحت و زیبا در فصل تابستان نیز مانند دیگر فصل‌ها، برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. این امر مستلزم داشتن دانش و اطلاعات کافی در این زمینه است. امیدواریم با ارائه‌ی مطالب فوق ، کمک کوچکی به شما بانوان گرامی کرده باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید