لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم

لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم

در این مقاله قصد داریم با شما درباره‌ی “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم”  صحبت کنیم و یازده مورد ضروری را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله قرار است به لباس‌هایی که باید در کمد خود داشتیم بپردازیم. قطعا هر بار که کمد لباس خود را جستجو می‌کنید، فهرستی از مواردی که واقعاً به آن‌ها نیازی ندارید را می‌یابید. ما در ایران زندگی می‌کنیم و امکان استفاده از بسیاری از لباس‌ها وجود ندارد. شما باید این لباس‌های به درد نخور را دور ریخته و فهرستی از لباس‌های لازم را تهیه نمایید.

 

شما برای تهیه فهرستی دقیق باید چهارچوبی برای خود مشخص کنید. هرچه چهارچوب دقیق‌تری داشته باشید، شانس بیشتری برای به راحتی یافتن فهرستی که انتخاب کرده‌اید ، دارید.

شما می‌توانید بعد از این که فهرست خود را تهیه کردید آن‌ها را در رنگ‌ها، طرح‌ها و بافت‌های مختلف به مرور زمان خرید کنید. راستش را بخواهید، نیازی نیست که بی‌هدف از مد پیروی کنید، به یاد داشته باشید که مد یک صنعت است و مدام تغییر می‌کند. اگر درگیر آن شوید  باید پولی را که به سختی به دست می‌آورید مدام خرج این تغییرات بکنید. پس به جای توجه به مد بر روی پوشاک کلاسیک سرمایه‌گذاری کنید، پوشاکی که می‌توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید چرا که آزمون خود را سال‌هاست که پس داده‌ است.

یازده لباس از “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم”

 

با وجود این که تهیه فهرست لباس‌های مورد نیاز خود را بهتر است براساس اصولی که خودتان دارید، انجام بدهید اما ما برای شما در ادامه لیستی از یازده مورد اساسی از “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم” ، را گرد هم آورده‌ایم.

 

1. بلیزر مشکی ( یکی از لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم بلیزر مشکی است )

یک بلیزر زیبا، یکی از بخش‌های اساسی در هر استایل کلاسیکی به حساب می‌آید. ست کت بلیزر با تی شرت و شلوارک، ستی جذاب است. اما با این حال، توصیه می‌کنم به جای خرید یک بلیزر کوتاه ، یک مدل بلندترآن را خریداری نمایید. پوشیدن چندین لباس مختلف، اساسا ساده‌ترین راه برای اینکه لباس‌های شما گران‌تر به نظر برسد، است. همچنین این تکنیک راه خوبی برای گرم نگه داشتن بیشتر خود است. یکی از جزییات کلیدی که باید هنگام خرید کت بلیزر به خاطر داشته باشید این است که از فضای کافی که در زیر شانه‌ها و بازو وجود دارد اطمینان یابید تا بتوانید به راحتی لباس‌هایی را در زیر آن بپوشید. علاوه بر این، اندازه آستین‌ها نباید بلندتر از مچ دست شما باشد و باید بتوانید به راحتی آن‌ها را تا آرنج خود جمع کنید.

لباس هایی که باید در کمد خود داشته باشیم

2. ژاکت کش بافت پشمی نازک

یکی از لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم ژاکت کش بافت پشمی نازک است. این نوع ژاکت‌ها اصولا یکی از آیتم‌های سبک کلاسیک به حساب می‌آیند که اکثر اوقات نادیده گرفته می‌شود. یک ژاکت کش بافت پشمی نازک هنگامی که باد ملایمی می‌آید می‌تواند شما را به خوبی گرم نگه‌ دارد. علاوه بر این، این ژاکت باعث زیبا شدن بیش از پیش استایل شما می‌شود. شما لازم است بدانید که مهم‌ترین اصل استایل‌ کلاسیک پوشیدن لباس‌ها مختلف بر روی هم با رعایت تناسبات لازم است. از اندازه‌های مختلف گرفته شده تا سبک‌ها، رنگ‌ها و بافت‌های متناسب و مرتبط را می‌توانید آزادانه در این سبک برای پوشش خود انتخاب نمایید. به طور کلی به جز مواردی که گفته شد، سبک خاصی برای ژاکت کش بافت پشمی نازک وجود ندارد.

لباس هایی که باید در کمد خود داشته باشیم

3. پیراهن سفید ( یکی از لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم پیراهن سفید است. )

شما نمی‌توانید بیخیال یک پیراهن سفید در استایل خود شوید. یک پیراهن سفید کاربردهای زیادی دارد. شما می‌توانید یک پیراهن سفید سایز بزرگ را با یک کمربند یا هر چیز دیگری ست کنید. به طور کلی لباس سفید به هر چیزی می‌آید و به راحتی می‌توانید آن را با لباس‌های دیگر ست کنید. این لباس، یک لباس چند منظوره به حساب می‌آید. یک گردنبند نیز به این لباس شکوه خاصی نیز می‌دهد.

لباس هایی که باید در کمد خود داشته باشیم

4. شلوار مدادی

یکی از لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم شلوار مدادی است. در حالت عادی این یک لباس مناسب برای ادارات است اما آیا تا به حال با یک لباس غیررسمی چنین شلواری را پوشیده‌اید و آن را امتحان کرده‌اید؟ قطعا تجربه‌ای خاص خواهد بود. شما می‌توانید این شلوارها را با تی‌شرت‌های مختلفی ست کنید چرا که رنگ آن خنثی است و در کنار هر رنگی امکان ست کردن آن وجود دارد.

لباس هایی که باید در کمد خود داشته باشیم

5. کت جین

می‌توانم حدس بزنم که اکثریت شما این لباس خاص را دوست دارید. شما می‌توانید در طول سال آن را هر چقدر که می‌خواهید بپوشید البته به جز در روزهایی که هوا خیلی گرم است. ابتدا بهتر است مدلی که دقیق سایز خودتان است را بخرید. پس از آن در آینده می‌توانید مدل فری سایز آن را خریداری نمایید. فری سایزهای این کت‌ها امروزه به شدت رواج یافته‌اند. شما می‌توانید یک لباس تابستانی یا یک تی شرت معمولی را با کت جین خود ست نمایید. پس کت جین را به عنوان یکی از “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم” ، به هیچ وجه فراموش نکنید.

لباس هایی که باید در کمد خود داشته باشیم

6. شلوار جین

چه کسی می‌تواند بگوید که در استایل خود به یک شلوار جین مناسب نیاز ندارد؟ قطعا یکی از لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم شلوار جین است. شلوار جین را می‌توان با مهمانی‌ها، محل کار، با کت‌های تک، کت‌های جین و چکمه ست کرد. البته پوشیدن شلوار جین با تی شرت نیز عالی به نظر می‌رسد. این شلوار شما را بلندتر و خوش فرم‌تر نشان می‌دهد. بنابراین شلوار جین یکی از لباس‌های که باید در کمد خود داشته باشیم، است.

لباس هایی که باید در کمد خود داشته باشیم

7. شلوار مشکی

یک شلوار مشکی زیبا یکی دیگر از “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم” . این نوع شلوارها ساده و ظریف هستند و نه تنها بدن را لاغر می‌کنند بلکه آن را نیز کشیده می‌کنند. برای محل کار با یک پیراهن یا بلوز می‌توانید آن را ست کنید. یا اگر به یک مهمانی می‌خواهید بروید، یک تاپ پولک دار زیبا با کفش پاشنه بلند می‌تواند جلوه‌ی بی نظیری به استایل شما بدهد. بهتر است این نوع شلوارها در اطراف ران تنگ باشند و از پایین آزاد گردند.

۸. کت چرم

یک کت چرم نیز یکی از اساسی‌ترین چیزهایی است که باید آن را جز “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم” ، در نطر بگیرید. این لباس وقتی بر تن شما بیاید نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. بنابراین حتما آن را در لیست خود قرار دهید چرا که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

لباس هایی که باید در کمد خود داشته باشیم

۹. شلوارک جین

شاید این سوال برایتان پیش آمده است که چرا یک شلوارک جز “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم” ، است. جواب این سوال ساده است، این لباس امکان ست شدن با هر لباسی را دارد و قطعاً زمانی که به تعطیلات می‌روید یکی از مواردی است که به آن نیاز خواهید شد

۱۰. تی شرت‌های مشکی یا سفید

قبلا به طور خاص درباره‌ی پیراهن‌های سفید صحبت کردیم اما اکنون درباره‌ی تی‌شرت‌های سفید و سیاه هم قرار است صحبت کنیم. بهتر است در ابتدا تی شرت‌های راه راه سیاه و سفید را خریداری نمایید تا در حین سادگی استایل زیبایی داشته باشید. سپس می‌توانید به سراغ ست کردن این رنگ‌ها با رنگ‌های دیگر بروید. همچنین می‌توانید این تی شرت‌ها را در یقه‌ها و بافت‌های مختلف خریداری نمایید یا این که از تی شرت‌هایی‌‌ که طرح‌های گرافیکی زیبایی دارند استفاده نمایید. شما می‌توانید از این تی شرت‌ها چندین مدل مختلف را داشته باشید. قطعا یک روز لازمتان می‌شود.

11. تی شرت راه راه

به نظر من علاوه بر تی شرت سیاه و سفید که برای هر کمد لباسی وجودشان ضروری است. وجود یک تی شرت راه راه به عنوان بخشی از “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم” نیز لازم است. وقتی با شلوار جین تنگ این تی شرت‌ها را ست کنید، استایل شما بسیار خیره کننده خواهد بود. اگر نگران این هستید که خطوط افقی این لباس‌ها شما را چاق نشان بدهند، تی‌ شرت‌های راه راهی را بخرید که نوار افقی بسیار نازک‌تری دارند و باعث می‌شوند فرد بسیار لاغرتر به نظر برسد

نتیجه گیری نهایی درباره‌ی “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم”

سایت ما در این مقاله تلاش کرد به شما “لباس‌هایی که باید در کمد خود داشته باشیم”  را معرفی کند. تمام این یازده مورد برای یک کمد لباس ضروری است. شما می‌توانید مدل‌ها و طرح‌های مختلفی که برای این یازده مورد وجود دارد را از سایت‌های مختلف یا مغازه‌های گوناگون بیابید و آن‌ها را برای تکمیل کمد لباسی خود خریداری نمایید.

البته قطعا موارد بیشتری وجود دارد که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید. آن‌ها را نیز فهرست کرده و تهیه نمایید. پس از انجام این کار دیگر برای رفت و آمدهای روزمره خود یا حتی مهمانی‌ها نگرانی از بابت لباس نخواهید  داشت و می‌توانید به راحتی آماده شده و به هر جایی که می‌خواهید بروید. همین طور از خرید موارد غیر ضروری نیز پیشگیری خواهید کرد و در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید داشت. کافی است لیستی که تهیه می‌کنید واقعا منطبق بر نیازهای شما باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت فقط برای عضویت مشتری و ورود همه اعضاست لطفا اگر فروشنده هستید و برای اولین بار  میخواهید ثبت نام  کنید اینجا کلیک کنید